timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2008.03.13. 16:43:26 (9400
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ha ezt a kis izet a pumpa es a szuro kozott mar kiiktattad, akkor ezzel nemigen van gond, szerintem.
A benzinhidnal a nyomasszabalyzot azert megneznem meg. 
Re: (9393)
válasz erre 2008.03.13. 16:24:40 (9396
Felhasználói profil
9.67 @ 241
figyu az a szabájzó nem túl jó hejen van 
Re: (9393)
válasz erre 2008.03.13. 16:16:49 (9394
Felhasználói profil
12.17 @ 180
Szia a pumpa 3 bar-os ami benne van?Ha igen akkor vedd ki onnan a nyomasszabályzót és próbáld meg úgy 
Re: (9393)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.03.13. 15:49:18 (9393
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Így lett összerakva...


Bal felül megy be a visszafolyóág, Alul kifolyó, AC , Nyomásbiszbasz, amit már azóta ki is iktattam, aztán szűrő...(bár gondolom ezeket e-nélkül is tudjátok)
10-es csővel van megoldava mind a visszafolyó mint a nyomó ág...
 
Re: (9392)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!