Köszönöm, a választ.
Az alfabb nagyjából a Greg Gordon féle megy csak kompresszorral, onnan nem kaptam túl nagy segítséget azon kívül,hogy vegyem meg a szettjét 3000Usd-ért ami néhány csövet egy MP62-őt és szíjkereket tartalmaz... nafaszt.. Inkább legózok ha úgy döntök hogy ilyen tekerős szar kell nekem
Hát bakker, mindent. Hogy mi mit jelent, és hogy ebből kiderül-e hogy egy 3.0-es motorra kicsi-e vagy nagy, mekkora a max nyomás ami elérhető, ilyesmiket.
Kéne egy kis help. Keresek szelep alapján egy bmw-t.Amit tudok, 46mm átmérőjű a tányér, 8mm a szár és a hossz ami kb 104mm állítólag 318i és 520i-ben van,de én így nem találtam.
Valakinek van tapasztalata 2 főfékhengeres fékrendszer kialakításában? A kérdés az lenne, hogy mi alapján lehet kiokoskodni, hogy mekkorák legyenek a hengerek?
Hát én amikor alfát vettem a másik lehetőség egy e30 V8 építés lett volna, így,hogy leírtad, már nem sajnálom,hogy nem lettem hűtlen. Az alfa gyári cuccokhoz, legalább még van forrásom.
Akkor én elmondom,hogy V6 alfához még annyi sincs mint BMW-hez, ami esetleg van, azt valószínűleg NASA-nal gyártják Csak egy jó ITB szett 1400GBP+vat, egy jó tengely pár a 12vhez 1200EUR+fa, 24hez 2500EUR...
Egyelőre még csak nézelődök, érdeklődök. Vagy szívó nagyccm+sokszelep vagy kompresszor+nagyccmkevésszelep De ha nem zavarlak, lehet csütörtökön benézek hozzád