timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.03.04. 15:49:06 (17648
Felhasználói profil
15.28 @ 148
Hát én amikor alfát vettem a másik lehetőség egy e30 V8  építés lett volna, így,hogy leírtad, már nem sajnálom,hogy nem lettem hűtlen. Mosolyog Az alfa gyári cuccokhoz, legalább még van forrásom. Mosolyog  
Re: (17645)
válasz erre 2011.03.02. 14:12:52 (17646
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És a 35i motor?az nem jó egy kis szívó tuningra?mert olyan 600 eurótól van kint komplett leélt autó...kis tuninggal lehetne belőle 250 a 218 helyett nem? 
Re: (17645)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2011.03.02. 10:59:28 (17645
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, ez valóban így van mindenhol , jobbára  az ár  kínálat alja, igen silány.

A 3,8-as motor az egyik legdrágább bmw motor amit csak ismerek.
A legújabbak is biztosan drágák,de azokat nem ismerem, nem is építtetnek belőle, úgyhogy nincs rálátásom, még arra se, hogy pl egy v10-et hogyan lehet beépíteni úgy, hogy az tudja  dolgát az előírtak szerint, gyári felállásban. ( vezérlésre gondolok)

Tehát a pl 10-15 éves M-es motorok, amik tudnak kb 300-350-et (új korukban) , drága árkategória bmw fronton..
És nagyon költséges felhozni olyan állapotra, hogy elvárható legyen tőlük több éves ,komolyabb hibajelenség nélküli működés.
Más ilyen korú motor ,a V8-on kívül nem igen van, ami tudja ezt a teljesítmény szintet.
A v8-hoz meg annyi minden kell, hogy ne az eredeti luxuslimuzinba szerelt autómatával menjen, hogy csak a kuplung-váltó együttesre ,még 2× akkora árral kell számolni mint maga a motor beszerzési költsége. Tekintve ,hogy ezen modellek 80%-a autómata váltósan látott napvilágot.
Ezért állítom, hogy igen költséges játék építeni egy már-már restaurálási igényű e30-at 300 környékére napjainkban. Mosolyog




 
Re: (17644)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!