Szerintem a lengéscsillapítók szervízelésével foglalkozó cégek ~80%-a tuti megcsinálja. Feléd nem vagyok képben sajna,de Sopron vagy Győr környékén kell lennie.Itt a környéken Pesten, Dunakeszin, Dömsödön amikről én tudok
Persze sok kicsi sokra megy de abból a pénzből van más "kicsi" ami hoz is
általában olyan 4-5000ft / db a keményítés.
persze megvannak az alkatrészeid
a forum vitákat ugy értettem a hengerfej port is ugyan olyan vihart kavart mint a bandázs.
volt aki szerint elreped a leömlő, a bandázstól. oké azt elhiszem, hogy egy full gagyi leömlő eltörhet, de ami megfelelő anyagminőségű, vastagságú, és megfelelően hegesztett leömlő az nem repedhet el. Ez olyan mint mikor fikázzák az ebay-es turbos honda leömlőt is. nekem 2 évig semmi baja nem volt, aztán elkelt a motorral együtt és most is vígan használják
a bandázs sem lehet hülyeség mivel komoly versenyautókban is alkalmazzák, elméletileg nem engedi kihűlni a gázokat, így nagyobb a sebessége és nagyobb a huzat a hengerben (javítsatok ki ha hülyeség). Ezen kívül a motorteret sem engedi talán annyira felhevülni, nem melegedik át a szívócső sem, így a beszívott levegő hőmérsékleted is alacsonyabb. Igazából ez is csak egy dolog a sok közül, de a tuningnál, főleg a szívónál 1 fecske nem csinál nyarat, így ez nagyon keveset hozhat.
csinálnak rengeteg helyen keményítést. nekem is keményített volt a 4g alatt. nem volt annyira gáz de egy normális gátlóval össze sem hasonlítható. most a 6g-m alatt Katona állítható magasságú+keménységű van, Koni rugókkal és sokkal stabilabb, nem pattog úgy el.
A bandázsról megoszlanak a vélemények. ez kb. olyan mint a hengerfej port. polírozzuk a csatornákat vagy ne....ezekről fórumokon hetekig ment a vita, ugyanúgy mint a bandázsról.
Én most szívok az ültetés miatt rendesen. nincs kosz az alján az tuti mert levasalom
na meg az ültetéssel járó negatív kerékdőléssel olyan hihetetlenül instabil, hogy síkos úton félelmetes. Jövő télre orvosolom ezeket, megemelem, belekerül a sperr, na meg az állítható lengőkarok is
Nekem is az olcsobb gumik jöttek be. Pirelli P akárhányezer egy hányinger, csuszik, visít minden baja van. most BF goodrich G-force van az is pirelli szintű abban különbözik hogy vizen nagyon jo. Ami eddig a legjobban bejött az a Barum bravuris, száraz úton kiválló volt és vizes uton és elég jol lehetett vele menni. Yokohama paradárol sok jot hallottam és árban sem horribilis. én azzal szeretnék majd megprobálkozni.
17sec de asszem már alatta is ment. 1000le körül van valahol. a súlyát nem tudom.
Tudtommal itthon nincs ettől gyorsabb kamion, múltkor cseheknél 2. lett.
Scania.
Drag célra van. 14.000ccm, v8 adagolo, turbo, hengerfej port....eddig nitros volt, most kitalálták legyen víz metanolos. csak éppen a mennyiséggel vannak bajban, hogy mennyit ja és hogy több fúvóka vagy elég 1.
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék vízbefecskendezés terén. Valahogy ki kellene számítani, hogy egy adott motorhoz mekkora mennyiség kell, és hogyan. ez alatt értem , hogy 1 fúvókával vagy többel.
A motor: 14.000köbcenti V8 diesel.
a befecskendező pumpája 150psi-s.
Ha valakinek van ötlete megköszönném!!!
megnéztem a füzetkémet
ott ugy rajzolta tanárúúúúr a diagramot, hogy lambda 1.2 körül van a legmagasabb égési hő aztán meg esik....mind1 én maradok a dus keveréknél, drága kisérletezgetni
"Nekem az volt a fura, hogy állítólag 15-ös AFR után már nem növekszik az EGT."
ebből egyszer egy vitám is volt a tanárommal
ő is ilyesmit magyarázott hogy 15nél nagyon magas a hö, aztán már nem....bármit mondtam akkor is én voltam a hülye, ugyhogy ráhagytam
Szia!!
Most nem otthon vagyok de elküldöm a képet.az autot nem ismerem, csak a motorját építő, reszelgető bácsival vagyok joban és ott láttam meg.Ő mondta hogy minek is lesz a motorja.Annyit tudok a tulaj is dunaújvárosi mint én.De elég komoly dobozban érkezett a motor is.0km-es 1.6os zetec ford moci ITB-vel.kiváncsi leszek mert az öreg még kicsit reszel rajta....de pl a leömlő egy forintot nemért akkora nagy tuning leömlő volt.le lett vágva a talp rola aztán a többi meg a levesbe.a váz most lett szinterezve.....de ha érdekel megprobálok szerezni képet az autorol is ha tudok.
egy kis segitséget kérnék!!!
nemtudja nekem megmondani valaki hogy az EGR kodú vw,audi,skoda.... váltó sperres-e???
elméletileg 1.8t skodán volt...előre is köszi!!!
Szia!
Nem tudok menni, mert pár alkatrész még hiányzik ami talán a héten érkezik meg.....
kb. még 3 hét kell az autónak, hogy guruljon...pedig már nagyon mennék
Szia!tudtommal mind2-knek f1 racing stage3 van.nekem szerintem a lendkerék lett elcseszve,esztergályos bácsi szarul csinálta meg.lehet érdemesebb lenne nekem is venni valami normális lendkereket nem a gyárival szarakodni.bár ez a szerkezet és tárcsa sem egy világbajnoknak tűnőőőő izéééé
Nekem kb. 10,000 van benne.de szerintem elcseszték a lendkereket, miután a surlodo felületből leszedtek, lehet nemszedtek le a szerkezet felfogatásánál....mert már az első probánál is nagyon fentfogott.
nekem ugyanez a kuplung van, köszörült lendkerékkel.már összerakás után is nagyon fentfogott.fokozatosan egyre jobban megcsuszott slickkel.év végére már utcai gumival is.lehet alá kéne szedetni a lendkereket...vagy feltükrösödött...nemtom.majd kb. egy hét és kiderül.