Veled szeretnék Lacházán váltani pár szót!
Szerencsére sikerűlt rájönnöm ki is vagy igazából! Túl buta vagy, ahhoz, h leplezd valódi mivoltodat! Szóval akkor szombaton tesó!
A 185 sztem nem annyira para, nem olyan egetverően erős a kocsid, az utcaiaknál nagyságrendekkel jobb lesz így is!
Viszont az 550 az elég kis átmérő, ha hosszu a váltód, akkor akár jo is lehet!
Sztem épp részegre issza magát, mert ma mérték az autója teljesítményét! (én tudom az eredményt )
Hogy örömében, vagy bánatában, majd nyilatkozik Ő maga!
Ha csináltatok, akkor tuti a Kútsági-ékkal fogom megcsináltatni!
Így van, polírozzák is!
A nagyobb szelep, nem lenne túl olcsó, így egyenlőre nem gondolkozom rajta, majd 1x, ha minden más cserélve lesz!
A nagyobb szelep a gépműhely dolga, h bele marja, a hf megmunkáló csak hozzáigazítja a csatornákat! (legalább is Kútságiéknál így működik)
Akad olyan kategória, ahol 11.8-al első lehetne lenni.
Ha érdekel a verseny, akkor a profi kis összkerék katba érdemes lehet építeni.
2100ccm alatti turbo összekerék, és 12 közepe jelenleg az időrekord!
Amúgy meg én az S2-re szavazok, az meg RT mellé amatőrbe lenne jo, bár ott csak második lehetsz!
Sőőt, még a hülyének is megy, mert nem kell annyira pörgés határon tartani a gumikat, ha nagyon elpörög, akkor is tud azért tapadni szépen!
Egyetlen titka, h meg kell melegíteni rendesen a rajt előtt.
Szerintem olyan sok különbség nincs az általad felsorolt gumik közt. Én mindenképp valami slicket próbálnék keríteni, az hozhatna átütő eredményt.
Amúgy meg, ha csak az említett gumik közül lehet választani, akkor én személy szerint valamelyik 16ost favorizálnám, a magasabb gumi miatt, így jobban le tudsz belőle engedni alkalom adtán, sőőt a felni is nagy valószínűség szerint könnyebb, mint a 17-es, 18as, ami megint csak nem hátrány!
Én nem igazán értek ezekhez, úgyhogy ne vedd készpénznek, de:
Az ecu elég gyors ahhoz, h lekezelje a gyorsabban érkező/változó jelet, szvsz ebből nem lehet galiba!
Viszont valami hozzáértőnek kéne ránéznie, mert nem tudom miből ered az eltérő kezdeti feszűltség!
Amúgy én ilyen légtömegmérőkkel látatlanban nem hekkelgetnék, kizárólag akkor, ha utána van lehetőségem ellenőrizni szélessávú lambdával, és tudnék korrigálni a programon, ha szükséges!
Nem teljesen értem a dolgot, de ha jól veszem ki, a másogik légtömegmérő hamarabb reagál a légmennyiség változásra?!
Ebben az esetben erősebb nem lenne az autód, csak a rugalmassága, gázreakciója javúl(hat)na!
A gumicső is erre a célra van, 10 barig bírja, csak nem olyan szép (fekete), én eddig azt használtam, és hibátlan! Csak közben elért a sznobizmus, és kék cső alá nem adom!
Gumicsőből simán tudok adni 20cm-t!
Rubenábol kb összesen van 20cm-em, és kéne csöveznem az autóm, ha azt mondod, h nincs raktáron, akkor gázban leszek.
Hívj fel, valamit összehozunk. 30/359-1064
Én is nézegettem ezeket a piggy back cuccokat.
Ha map jelet variál, akkor a gyújtást is szétbarmolja, nem?
Nincs valami olyan lehetőség, amivel csak a benzin táblát lehet módosítani?
Sztem inkább fiat vonalon nézzél körbe, mert ugyan az a motor. Amúgy nem biztos, h belefér nagyobb szelep, ha minden igaz 39-es szívókkal készűl gyárilag ilyen fej, ha a Tietek a kisebb szelepes változat, akkor kell vadászni rá egy gyári "nagyszelepest"!
Portolást meg sok műhely meg tudja csinálni, a tengelyt szintén!
Ha nem vetted volna észre, a hozzászólásomnak volt tartalmi része is!
De lefordítom: Sokkal ésszerűbb le függvényében nézni a beszívott levegő mennyiségét (ergo a szűrő ajánlott áteresztő felületét, [de inkább képességét, mert hiába nagy a felület, ha nem megy át rajta a levegő] ), mint ccm-hez, mert adott teljesítményhez, megközelítőleg azonos beáramló levegő mennyiség párosúl, míg a 2000-es motorok közt igen nagy a differencia ahhoz, h egy megfelelő szűrőt lehessen így látatlanban ajánlani hozzá...
Amúgy komolyan a Te kocsidhoz kell, és ilyeneken filózol?
Nem akarlak megbántani, de sztem a képed alatti idő nem arra utal, h ilyeneken kellene törnöd a fejed!
Ja, és 2000es motorból van 100le-s és 246le-s is...
A 2.0 16v-nél marad a gyári hengerfej csavar menete? Valami olyasmit hallottam lanciasoktól, h feljebb szokták fúrni a blokkot, nagyobb átmérőjű hengerfej csavarnak. Vagy pont ezért keresel egyedi tőcsavart?
Ha keréken akarsz 400 feletti lovat, akkor csak vr6 jöhet szóba a vw palettából, de ha nem akarsz sokat rákölteni, akkor inkább javasolnék egy 2.0 16v-t, bár abból a 400 le inkább főtengelyen reális, ha utcára kell!
Amúgy a vr6-hoz olcso szinte minden feltöltéshez szükséges alkatrész, mivel amcsiban kedvelik, és ezért van hozzá minden ebay-en!
Sokat ne várj tőle, nem éppen ideális a csövek kialakítása áramlástechnikailag...
A 2mm-es falvastagság viszont pozitív! 300 le körüli konfigra talán jó lehet!
Szerintem sem rossz a Proex. Nem azt mondom, h a legjobb, de aránylag szépen dolgoznak, olcsok, és a garanciális ügyekben rendkívül korrektek! (volt, h visszavittünk autót, mert gyengébb lett az új leömlővel, és ingyen csináltak egy másikat)
Mi unixban vesszük a bilincseket.
Vigyázni kell, mert 3 féle minőségben árulják.
Az 1-es a legvastagabb (kb 1 cm), és legjobb minőségű, azt meg szabad venni a többit nem!
Részben igazat adok. Amennyiben a motorvezérlésen kívül más szerepe is van az ecu-nak, vétek cserélni egy utcai autóban. Ugyan akkor nem hiszem, h egy gyári computert ennyira pontosan fel lehetne programozni, mint egy verseny célra kifejlesztettet.
Én utcai autóba nem raknák vizes coolert, mert sztem túl sok járulékos alkatrész kell hozzá, és annyit nem ér!
Miért nem raksz 1 oldalú ki-be menetes coolert?
Remélem csak 100m az a 100 km
Az olaj azért nem fogyott el ugye?
Amúgy valamekkora nyomás tuti van benne, mert nekem is volt, h szétnyomta, lelőtte a csövet. Vigyázz vele!
Szerencsére sikerűlt rájönnöm ki is vagy igazából! Túl buta vagy, ahhoz, h leplezd valódi mivoltodat! Szóval akkor szombaton tesó!