timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 365 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.06.02. 11:35:38 (3926
Felhasználói profil
9.67 @ 241
köcce...

szombatra kiderül 
Re: soma (3925)
válasz erre előzmények 2007.06.02. 11:12:22 (3924
Felhasználói profil
9.67 @ 241
neeem.
vettem egy kocsit pénteken
pont valami haverod eredetvizsgálta..

csinálok egy street legal low 11et
illetve megprobálom 
Re: soma (3923)
válasz erre előzmények 2007.06.02. 09:05:13 (3922
Felhasználói profil
9.67 @ 241
bekaphatod... 
Re: ave (3919)
válasz erre 2007.06.01. 20:07:42 (3918
Felhasználói profil
9.67 @ 241
új rekord
motor,váltó,futómű,kipuff rendszer,klima kiszerelés szakszerüen
1óra 47 perc 
válasz erre előzmények 2007.05.30. 17:58:11 (3897
Felhasználói profil
9.67 @ 241
még segicscség? 
Re: firewall (3896)
válasz erre előzmények 2007.05.25. 09:10:18 (3828
Felhasználói profil
9.67 @ 241
130celsius?
na azt hogy? 
Re: oioio-1 (3826)
válasz erre 2007.05.23. 13:41:54 (3803
Felhasználói profil
9.67 @ 241
emberek !

kell nekem sos be valaki aki sárvédőt tud peremezni...
köszönöm 
válasz erre előzmények 2007.05.22. 17:16:37 (3789
Felhasználói profil
9.67 @ 241
HOW-TO-READ A COMPRESSOR MAP

using a map of a T04E 60 trim I will explain all the numbers on the map

1-left side, PRESSURE RATIO
(14.7 + amount of boost) / 14.7 = PR
so to figure out the PR for 8 PSI
(14.7 + 8) / 14.7 = 1.54 PR


2-bottom side, AIRFLOW RATE UNDER BOOST (LB/MIN on this map)
Most methods of calculation your engine's airflow rate will give you the answer in cubic feet per minute (CFM). However most compressor maps measure airflow rate in pounds per minute (LB/MIN). As some of you may know the weight of air varies with the temperature. To convert CFM to LB/MIN use the following numbers.
@ 48 degrees F : (CFM * 0.078125) = LB/MIN
@112 degrees F : (CFM * 0.070318) = LB/MIN
@175 degrees F : (CFM * 0.06251) = LB/MIN

Say for example our airflow rate is 500 CFM , and the temperature is 112 degrees F.
(500 * 0.070318) = 35.16 LB/MIN

*For those of you that know anything about ideal gas law, if you know a better way of explaining how to convert CFM to LB/MIN, your input would be appreciated. But please explain it in "laymans" terms, so that everyone can get a grasp on it.


3-dotted line on far left side of "ovals", SURGE LIMIT
It is important to try and keep yourself on the right side of this dotted line whenever possible. If you fall to the left of this dotted line you will experience compressor surge. This type of compressor surge will occur when there is too much boost, but not enough airflow through the system, usually this is between idle and the point at which full boost is reached. The chirping sound that can be heard is a result of the oscillating air. This sound is often described as a "Snakelike" sound or a che-che-che sound.

*staying in the "surge limit" area for too long could possibly damage your turbo.


4-numbers on far right, 46,020, 69,640, 83,972 etc, COMPRESSOR RPM
This is RPM at which the compressor fans will be turning. an average RPM is between 90,000 and 130,000. The line that branches out from each of these numbers that goes towards the surge limit line shows you the RPM range of the compressor fan across the entire compressor map.


5-78%,75%, 74%, COMPRESSOR EFFICIENCY
This is related to the temp of air and how much it is being heated up as it is being compressed by the compressor. A low number (60%) means that the compressor is heating the air more a high number (78%) means the air is not heated as much when it is compressed.


6-"Ovals"
I you look closely you will see that the compressor efficiency numbers usually sit right on top of one of these Oval lines. These Ovals show you the boundaries of the compressor efficiency at the different percentiles. Think of it as a topography map that shows you different elevations or changes in elevations. The innermost Oval on the sample T04 E 60" is not labeleb but it is probably 79% or 80%, so any where inside that Oval and you would be operating in the 80% range of that compressor 
Re: Spoon (3788)
válasz erre előzmények 2007.05.20. 18:44:15 (3767
Felhasználói profil
9.67 @ 241
mik a méretek?honda nem jo? 
Re: soma (3766)
válasz erre előzmények 2007.05.20. 13:10:05 (3761
Felhasználói profil
9.67 @ 241
szobában,polcon 
Re: Falco (3760)
válasz erre előzmények 2007.05.17. 15:33:40 (3702
Felhasználói profil
9.67 @ 241
isten vagy!!!!!!!!! 
Re: szabyk RST (3701)
válasz erre előzmények 2007.05.16. 14:42:47 (3686
Felhasználói profil
9.67 @ 241
csavar of koz 
Re: Sirk (3685)
válasz erre előzmények 2007.05.16. 14:10:37 (3682
Felhasználói profil
9.67 @ 241
én egy egt bung ra gondoltam. 
Re: ave (3681)
válasz erre előzmények 2007.05.16. 12:10:44 (3678
Felhasználói profil
9.67 @ 241
ako tegyünk be neked is honda kuplungot mint a kolegának? 
Re: soma (3677)
válasz erre előzmények 2007.05.16. 09:12:10 (3676
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nekem mé mindegy mijen tárcsát teszek be?
 
Re: szabyk RST (3675)
válasz erre előzmények 2007.05.15. 21:50:48 (3668
Felhasználói profil
9.67 @ 241
lehet tényleg nem emel ki? 
Re: soma (3667)
válasz erre előzmények 2007.05.15. 19:03:42 (3658
Felhasználói profil
9.67 @ 241
dont link 
Re: ave (3656)
válasz erre előzmények 2007.05.15. 18:26:41 (3654
Felhasználói profil
9.67 @ 241
of koz

7.908 @ 184.25, ET & MPH record holder!
cicmic 
Re: hori (3650)
válasz erre előzmények 2007.05.15. 12:04:24 (3646
Felhasználói profil
9.67 @ 241
te dogozzá nyomi.
meg szedjed a bároságot me mosmá csak 60%ig mered majd a gázt nyomni
 
Re: szabyk RST (3645)
válasz erre 2007.05.15. 11:36:54 (3644
Felhasználói profil
9.67 @ 241
lassan készleszek

 
válasz erre előzmények 2007.05.13. 21:21:49 (3621
Felhasználói profil
9.67 @ 241
sztem elég sok mindenkinek,ha jol tom majdnem vems. 
Re: korryy (3620)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:24:38 (3596
Felhasználói profil
9.67 @ 241
erre céloztam énis,a cr nem egynelö a hengernyomással
ami fix az pedig az hogy ha egy picit nem zár a szelep akkor az azonnal nagy veszteség az adott hengernél. 
Re: ave (3595)
válasz erre előzmények 2007.05.10. 09:10:47 (3594
Felhasználói profil
9.67 @ 241
kompressziómérő?
nofene.az mi? 
Re: oioio-1 (3588)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 16:23:25 (3580
Felhasználói profil
9.67 @ 241
mosmá értem. 
Re: ave (3579)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 15:46:53 (3576
Felhasználói profil
9.67 @ 241
higgins 
Re: Tomika (3574)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 15:33:58 (3572
Felhasználói profil
9.67 @ 241
vasárnap?
van ott valami ünnep? 
Re: civiccoupe (3571)
válasz erre 2007.05.09. 15:33:43 (3571
Felhasználói profil
9.67 @ 241
bár ezt nem értem:
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.05.09. 15:29:00 (3570
Felhasználói profil
9.67 @ 241
május 27? 
Re: CRXPali (3569)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 15:16:31 (3568
Felhasználói profil
9.67 @ 241
mesélj 
Re: CRXPali (3567)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 14:56:44 (3566
Felhasználói profil
9.67 @ 241
egyébként meg copjon le a roni. 
Re: civiccoupe (3565)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 14:56:12 (3565
Felhasználói profil
9.67 @ 241
jovanna, a sznuker az szent.azt mindig meg ke nézni.


sorozatokat meg továbbra se nézek

top geart meg max amit le töltök 
Re: ave (3564)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 14:45:57 (3563
Felhasználói profil
9.67 @ 241
hihi

megvan az uj mocim érdekel a projekt
aszondják az eagle-jeim 600lo környékéig birják...
nézzük mennyire vannak tulméretezve 
Re: SRobi (3562)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 14:37:08 (3561
Felhasználói profil
9.67 @ 241
aludni?nemá.azt minek?
akkor szerelni kell 
Re: soma (3560)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 14:21:35 (3559
Felhasználói profil
9.67 @ 241
istenem de jo annak aki ráér tévézni. 
Re: soma (3558)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 13:20:28 (3557
Felhasználói profil
9.67 @ 241
nekem csak uccai benzinnel van tapasztalatom...
akkor az ugy hejtáll
72 a löket ugye?
nekem inverz a dugom teteje.
a szelepnek nem is ke bemarni
a versenybenzint tényleg ki kéne probálnom,mosmá egyre jobban izgat
 
Re: SRobi (3555)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 11:38:22 (3551
Felhasználói profil
9.67 @ 241
 
Re: ave (3550)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 11:15:50 (3548
Felhasználói profil
9.67 @ 241
szerintem ez függ a motor belvilágától.a dugattyú tetejének kiképzésétől,a hengerfej égésterének a kialakításátol
ami viszont tuti hogy ha kopog akkor a legerösebb vagy nem? 
Re: SRobi (3547)
válasz erre 2007.05.09. 10:37:28 (3545
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2007.05.09. 09:25:18 (3543
Felhasználói profil
9.67 @ 241
okéoké
lehúztam egy gyártyát 
Re: soma (3542)
válasz erre előzmények 2007.05.09. 07:57:01 (3541
Felhasználói profil
9.67 @ 241
minden hideginditásnál ugy kerepel mint egy állat.
mondom ez ma megdöglik...
aztán mégis birja elég régóta.és tényleg szinte hihetetlen mit kibirt már,ha tönkre megy sajnálni fogom,de már jóval többet kibirt mint amire számitottam.
és igen,kicsit csikosak a szoknyák de az sem olyan óriási probléma.
kicsit még feljebb viszem a teljesitményt,ha tudom.
olyan 400hp/liter környékére.hátha kibirja azt is.
 
Re: ave (3540)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 21:56:09 (3534
Felhasználói profil
9.67 @ 241
majdnem....
0,15 
Re: SRobi (3530)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 20:06:04 (3529
Felhasználói profil
9.67 @ 241
akkor én valamit elrontottam... 
Re: SRobi (3524)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 18:13:01 (3522
Felhasználói profil
9.67 @ 241
ha munka után jösszakkor igen.
napközbe nem nagyon tudok csacsogni sajna 
Re: Spoon (3521)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 15:27:26 (3519
Felhasználói profil
9.67 @ 241
 
Re: szabyk RST (3518)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 15:19:15 (3517
Felhasználói profil
9.67 @ 241
sajt vagy 
Re: szabyk RST (3515)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 15:06:17 (3514
Felhasználói profil
9.67 @ 241
sose lessz jo. 
Re: ave (3513)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 14:28:01 (3500
Felhasználói profil
9.67 @ 241
ugy látom szabi itt a király
 
Re: Spoon (3499)
válasz erre előzmények 2007.05.08. 09:20:22 (3492
Felhasználói profil
9.67 @ 241
na haggyá


inkább aztat meséjjed hogy röfög e mán a röfögő 
Re: hungryta.com (3491)

összesen 365 bejegyzés
Előző   [...]  2  3  4  5  6  7  8  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!