vagy az egyik húzza vissza a másikat,mint pl a 4 hengeres sportmotorokon,ha nincs összeszinkronizálva.
Mindenesetre érdekes a gép,csak eddig nem sok jól sikerült bimotot lehetett látni.
Most néztem a bimoto vr6 turbo scirocco videóit,nem volt valami meggyőző.
Más a motor,de ötletnek nem rossz,valószínűleg azt is brutálra fel lehetne húzni.A pirosba nem tudom beférne,mivel az hosszmotoros,nem sok hely lehet ott már.
A fele már nincs meg,ki lett vágva belőle,mert amíg be nem kopott,nem nyitott ki (meg a kicsi nyomás miatt sem,most meg nem tud ellentartani minimális nyomásnak sem...
Ha nem,akkor mérhet hülyeséget. Legegyszerűbb,ha széthúzod a csatit,adsz neki áramot kb 40 mp-ig,ekkor veszi a lapot,hogy nincs szonda,és kalibrálásra áll be.Összedugod,adsz neki áramot,és 2 percig hagyod így.Ekkor elvégzi a kalibrációt.
Logworksben látod amit írtál,vagy a kijelzőn,esetleg mindkettőn?
Belépsz a logworksbe,csatlakozol,és ha hiba van,akkor a mutató nem mutat semmit (vagy egy előre beállított hiba értéket,alapból azt hiszem 7.4),és a kijelzett "műszeren" ott lesz,hogy error 2 vagy ilyesmi.
Nem tudom a hondánál mekkora a max megengedett eltérés,de szerintem 1 barnal nem lehetne nagyobb.Ha ronda hangja van,annak oka kell legyen.Becsiszolás után nem lett hézag állítva?
Autósboltban próbáld,de sztem nem ez a legjobb módja a futómű tuningnak.
Fejlemény? Legalább érzésre egy visszajelzés,hogy milyen lett.Ma már minden valamire való telóval le tudod mérni a 400m-t (legalább a különbséget,bár elég pontosak elvileg)
Mondom,van flexfuel támogatás,de ez egy üzemanyagösszetétel szenzorra alapoz,az utólagos e85 átalakítók pedig csupán a keskenysávú szondára,és trimmelik a táblát.
Ha jól tudom, a gyújtásba ezek a cuccok nem szólnak bele:Akkor te benzines táblával fogsz 105 oktános üzemanyagot használni? Gondolom a dinamikus gyújtás vezérlés oda fogja azért tolni neki,amennyit enged.
Ha messze kell mennem,viszem a laptopot,sajnos ez van.Amúgy meg mindig teletankolom,más ésszerű megoldás jelenleg nincs.
Minek bele még egy elektronika? Tisztán megyek az E85-el,most már elég sok helyen lehet kapni.
Egy ilyen autóban azért nem kockáztatnám,hogy egy ilyen e85 elektronika állítsa be a keveréket (arról nem is beszélve,hogy szélessávút nem kezel,így nem is az lenne az afr,amit én beállítottam).
A gyújtás állításáról nem is beszélve.
Megához lehetne üzemanyag összetétel szenzort beépíteni,de elég drága mulatság.
Igen,van benne igazság,hogy adott konfigra kell építeni. Nem mindegy,hogy pl egy elosztós egytrafós szívóba építed,vagy egy COP-os turbósba.Ennek ellenére át lehet azért építeni.
Gondolom a 9 közepe lenne a cél kb.