timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 79 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.04.01. 18:00:49 (17813
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Nem tudom, nem értek ennyire hozzá.
1 bar vákuumnak kell ellenállnia, ez a lényeg. 
Re: Belfegor (17811)
válasz erre előzmények 2011.04.01. 18:00:08 (17812
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Elérhetőséget tudsz hozzá? 
Re: sh adam (17810)
válasz erre előzmények 2011.04.01. 15:15:10 (17809
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Az azért már baráti!
Alut nem vállal? Mosolyog  
Re: sh adam (17808)
válasz erre előzmények 2011.04.01. 12:43:07 (17807
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Értem. Akkor még keresek, még nem sürgős a dolog. Hátha találok valakit aki jobb árat mond.

Köszi! 
Re: Pelyvi (17806)
válasz erre előzmények 2011.04.01. 12:33:46 (17805
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia!

Azért, hogy a 2,5"-os cső végére a fedőket körbevarrja 5-6k-t kérnek, természetesen úgy, hogy minden anyagot(cső, kör alakú lapok és 15-ös csöcs) én vinnék. 
Re: ave (17804)
válasz erre 2011.04.01. 12:14:31 (17803
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Vákuumtartályt szeretnék gyártatni. Egy 2,5"(25cm hossz) és egy 3.5"(19cm hossz)-os csőből, tehát a végüket lefalaztatnám és 15mmes csöcsöket rakatnék rájuk.

Tudtok valakit aki foglalkozik alu hegesztéssel és esetleg az anyagot is be tudja szerezni?

Voltam pár hűtő javítónál, de még úgyis, hogy én viszem az anyagot olyan árakat mondtak... 
válasz erre előzmények 2011.03.23. 18:29:58 (17768
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Én is elszórakoztam a légszűrőkkel.
Amikor kiderítettem, hogy az 1.6-os 105 lovas mocinak a légszűrője és a háza is ugyanaz mint a 2.0 16V 220lovas turbosnak megnyugodtam Mosolyog  
Re: radics1 (17736)
válasz erre 2010.12.21. 16:15:18 (17431
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Elfosta a kipuffba az olajat a csigám.
Melyik felújító műhelyt ajánljátok?
Ferryker? 
válasz erre 2010.12.03. 13:06:30 (17388
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Olyan kérdésem lenne, hogy inkább a turbo elé vagy inkább a csatornák közelébe legyen beépítve?
Linkelek egy képet amin látszik a csonk. Elég rövid, én úgy gondolom, h a turbo talp elé helyezve tökéletes helyen lenne.

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2010.12.03. 12:56:26 (17387
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Akkor nincs más hátra, be kell táraznom párat. Szerencse h nálam ezek nem összegek mert piszkálás nélkül örök életük van, inkább a csigák esnek ki a pikszisből Mosolyog

Mielőtt komolyabban belenyúlunk, be kell, hogy kerüljön a vizes cooler, az EGT és a WBO.
Tényleg valakinek 1.5 DCi druklabdája nincs véletlenül? Vagy Escort Cossie? Széles vigyor  
Re: radics1 (17386)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 22:56:30 (17382
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Nekem is öntvény van. Akkor esélytelen, hogy a szonda berakása után ép maradjon a csonk? 
Re: radics1 (17371)
válasz erre előzmények 2010.09.22. 16:09:59 (16991
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Poti pályás csappantyús? 
Re: Norbitron (16990)
válasz erre előzmények 2010.09.13. 08:33:16 (16904
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Garancia/szavatosság? 
Re: Jugo (16903)
válasz erre 2010.05.28. 21:29:45 (16117
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Tudtok olyan helyet, ahol pontosan és megbízhatóan esztergálnak? 4X100-as osztókörű féktárcsában kellene nútot húzni, hogy 4X108 legyen.

Köszi! 
válasz erre előzmények 2010.05.11. 22:36:37 (15917
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szerinted a hölgyekk tudják értelmezni a vízhőfok viszajelzőt? Mosolyog
Már nem is trendi vízhőfok műszert rakni az új gépekbe.

Én pedig nagyon szeretem nézni a vízhőfokot, ahogy kinyit a termosztát, auztán az olajynomás csökkenést a melegedő olajtól és a vele együtt emelkedő olajhőt. No meg a nyomásépülést Mosolyog
Már csak az AFR hibádzik és mondjuk egy cooler elötti és utáni IAT. 
Re: Crybaby (15900)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 18:49:27 (15763
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Megköszönném, mert hatásfok és működést szeretnénk csekkolni vizes és levegős között.
Képet is megköszönöm, akár itt akár emailben. 
Re: GMalma (15759)
válasz erre előzmények 2010.04.16. 17:59:38 (15758
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia!

Elméletileg én is ki tudom olvasni a pillangó elöttit, de gyári diagkütyüt nem tudok szerezni.
Hol csinálták?
Mennyire gyors reagálású?
A termisztora ilyen vékony lap, tehát ic csövezésbe be lehet rakni?

Ha csináltatok egy ugyanolyat mint ami neked van, a Tiédet kölcsön kérhetem? Mosolyog
Eleve is az a tuti, ha ugyanolyan műszerrel van mérve mindkettő, mert kizárható a különböző hibahatár. 
Re: GMalma (15756)
válasz erre 2010.04.16. 11:58:02 (15755
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

IAT-ot szeretnék mérni IC elött és után.
Csinált már valaki ilyet?
Nem állandóan akarom mérni, csak csekkolni, tehát elkerülném a 30-40 ezres kütyüket. 
válasz erre előzmények 2010.04.02. 17:31:26 (15717
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Ja azért 19 mert neked nem 15"-osaid vannak. Négy téglát tudok adni Mosolyog  
Re: GMalma (15716)
válasz erre előzmények 2010.04.02. 12:12:40 (15708
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Attól függ mennyi munkájuk van. Általában 3-4 nap alatt megvoltak a cuccok. 
Re: GMalma (15707)
válasz erre előzmények 2010.04.02. 10:17:25 (15705
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Miklós és Miklós az M5 mellett. Én velük szintereztetek már rég óta. 
Re: GMalma (15703)
válasz erre előzmények 2010.03.30. 22:53:24 (15695
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Hali!

Vannak (205/BX klub) páran akik a gyári ECU-t írott chippel használják. DaZoli pl szerintem biztos tud infót is adni épített Mi motorral kapcsolatban, én meg tudok jó sok occó alkatrészt Mi-hez Mosolyog  
Re: pista200sx (15642)
válasz erre előzmények 2010.03.30. 22:50:49 (15694
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sorry, kicsit el voltam foglalva a géppel és sajna hanyagoltam a fórumokat(kb 15db-ot)
Dobsz egy mailt, küldök komplett szerelésit, angol nyelvűt.
 
Re: NISSAN (15647)
válasz erre 2010.01.15. 23:17:18 (15286
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Ha már ennyire parázslik a csiga téma Mosolyog

FerryKer-ről mi a vélemény? A csigámhoz tuti nyúltak még az előző gazdánál, mert rajta a bilétájuk.

Látom Felcsikiről vannak tapasztalatok. Magyar turbo Kft?

Még egy(lehet) hülye kérdés, siklócsapágyas TB25 lógó tengely esetén mennyit kóstálhat egy javítás? Nagyságrendileg? Csigát sosem javíttattam eddig még... 
válasz erre előzmények 2010.01.07. 16:10:35 (15143
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Értem.

Én is LC-1-re ugrok. Igen, csínyján kell bánni az elhelyezéssel, a táv és a szög sem mindegy.
E-öblön nézegettem komolyabb dual műszereket, amivel tudom az AFR-t és a MAP-ot(saját szenzorral) nézni.
Úgy néz ki szereztem egy öntvényt occóért, szal abba belerakatom majd az EGT-t és ha lesz kedv és igény, akkor simán lecserélem.

Ó ha bele kell menni a módosításba, akkor repül minden gyári, mert nem tudom ki tudna rendesen átírni egy Bosch MP 3.2-t, akkor inkább már standalone és sok szopás Széles vigyor
 
Re: radics1 (15120)
válasz erre 2010.01.04. 11:54:30 (15119
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Mielött kézi nyomásszabályzásra mennék szeretnék egy WBO-t. Az innovate cuccait nézegetem a hozzá tartozó műszerrel. Nagy tuning egyelőre nincs kilátásban, tehát a kérdésem az lenne, hogy érdemes e egy műveletben a turbo elé bedobni egy EGT szenzort? Szerintem az AFr nekem bőven elég, nem akarok hatalmas nyomásemelésbe fogni.

Mit gondoltok, mit ajánlotok? 
válasz erre előzmények 2009.12.02. 22:06:57 (15075
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Ez csak egy Garrett TB25, szal nem nagy kunszt.
Lóerő a mutyokisoknak való Mosolyog 240 Nm/2500rpm
Gyári konfig egyelőre, de a Stage 2-höz már van pár cuccom Mosolyog  
Re: NISSAN (15074)
válasz erre 2009.12.02. 20:33:53 (15072
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Nem mintha hiányoztam is volna valakinek Széles vigyor
De emiatt látogattam kevésbé a fórumot:
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2009.12.02. 19:47:35 (15071
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Mármint felhúzni a lendkerekemet, nem acélt csináltatni. 
Re: szabyk RST (15070)
válasz erre előzmények 2009.12.02. 18:46:32 (15069
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Én Whistlerékkel csináltattam lendkereket amikor összerakták a tárcsámat.
Gondolom ott tudják, hogyan kell bánni vele... 
Re: szabyk RST (15000)
válasz erre előzmények 2009.09.09. 21:14:10 (14533
Felhasználói profil
15.25 @ 146
King Tony-t szeressük Széles vigyor  
Re: Bandi (14529)
válasz erre előzmények 2009.08.08. 21:08:06 (14428
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Igazából, a tengelynél a fontos az emelés és a fok. Erre meg az adott motort használók tudnak konkrét választ adni, általánosságban itt maximum szerintem csak olyan infókat kaphatsz, h az adott tengely fent/lent lesz jó, stb... De ahhoz is tudni kellene a tengely pontos adatait és a gyáriét is. 
Re: Kidboy (14427)
válasz erre előzmények 2009.08.07. 10:55:24 (14426
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Oksi!

Várom az infókat Mosolyog  
Re: carlosracing (14424)
válasz erre előzmények 2009.08.07. 10:55:00 (14425
Felhasználói profil
15.25 @ 146
ebay pl... 
Re: Kidboy (14422)
válasz erre 2009.08.05. 11:26:06 (14419
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Bosch M 3.2 kompiban, illetve ennek az immojában valaki jártas? Azt hallottam, hogy ez még régi dolog és elég egy +12V-ot a megfelelő lábra adni. 
válasz erre 2009.08.04. 20:55:52 (14417
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia Yasec!

het tudni valamit az adapterről? Nem mintha, már az utolsó kábeleket húznám be, csak most épp nem várok semmi finom cuccost a brittektől és megöl a kíváncsiság Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2009.07.26. 19:06:15 (14376
Felhasználói profil
15.25 @ 146
carlosrtacing-nek szerettem volna címezni... 
Re: Jamal (14375)
válasz erre 2009.07.26. 19:05:11 (14375
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia!

Találtam képet az ideális adapterről, illetve csináltam egy (tök béna) rajzot, a méretekkel kiegészítve.

Hová küldhetem? Email, vagy ide? 
válasz erre előzmények 2009.07.25. 10:22:32 (14369
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Ez nagyon igényes munka! Mintha csak gyári lenne!
Ma végre le tudok menni a géphez és akkor kiméregetem az olaj adapterhez szükséges adatokat. 
Re: carlosracing (14346)
válasz erre előzmények 2009.07.21. 20:46:30 (14342
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia!

De két Spal venti kerül bele, egy helyett. Hát ezek után érdekel majd, hogy miként fog muzsikálni. Olyat szerváltam ami szívó és fújó is, csak a polaritást és a lapátot kell megfordítani. Így kézben jól arcon fúj Mosolyog Majd kiderül. Sajnos nekem nagyon-nagyon kicsi hely maradt a mókolás után a hűtő elött. 
Re: GMalma (14341)
válasz erre előzmények 2009.07.21. 16:14:15 (14339
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Hát az is valami hasonló, de egy kicsit kiforrottabb. Ebay-en láttam ilyet. Ti mivel rögzítitek fel a slimeket a hűtőre? 
Re: radics1 (14338)
válasz erre 2009.07.19. 23:31:37 (14337
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Slim ventihez keresnék a hűtőn áttolható rögzítő cuccost. Nem tudom, pontosan mi a neve.
Tudtok ilyet itthon valahol? 
válasz erre előzmények 2009.07.16. 17:06:59 (14316
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Hehe, ez nagyon jó Széles vigyor  
Re: Dj Gaga (14303)
válasz erre 2009.07.09. 17:19:06 (14279
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

90 fokos 2,5"-ról 2,25"-re alakító és bármilyen formájú 38mm-ről 25-re átalakító szilikoncső kapható itthon? 
válasz erre 2009.07.07. 11:31:15 (14262
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok e róla, hogy létezik 90 fokos 60mm-ről 64mm-re, tehát 2,25"-ról 2,5"-ra szilikon cső IC csövezéshez? 
válasz erre előzmények 2009.07.02. 11:27:41 (14247
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia!

Oksi, ezt megjegyzem, viszon akkor ráállok még egy darab keresésére, mert kettőre van szükségem és akkor már egyforma legyen. Két márka nagyban különbözik egymástól vajon? 
Re: endy (14244)
válasz erre 2009.07.01. 21:30:48 (14242
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Sziasztok!

9 és 10"-os slim ventit itthon mennyiért lehet kapni és hol?

Köszi! 
válasz erre előzmények 2009.07.01. 21:22:48 (14241
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia!

Rendben! Az anyaghoz nem igazán értek, azt inkább rád bízom. Hétvégén megszerkesztem, kiméregetem a dolgot. 
Re: carlosracing (14238)
válasz erre 2009.06.30. 22:22:16 (14231
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Valami hasonlóra lenne szükségem:
Click to see full size!
Csak az alábbi képen látható 2 gombának(olajnyomás mérő és kapcsoló) kellene helyet kapnia benne:


Ezek alapján van valami lehetőség az elkészítésre?
Hétvégén tudok pontos adatokat(menetek, adapter méretek, stb) 
válasz erre előzmények 2009.06.29. 21:33:19 (14228
Felhasználói profil
15.25 @ 146
Szia!

Szabad egy kérdést? Ha jól olvastam a hsz-ed, akkor Te tudsz gyártani adaptert.
Nem tudom mennyire ismered a Niva-ban szolgáló pipás olajjeladó adaptert? Ahhoz hasonlót szeretnék csináltatni a mocimhoz, de eddig nem találtam rá embert.

Tudsz ebben segíteni? 
Re: carlosracing (14221)

összesen 79 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!