Azért, hogy a 2,5"-os cső végére a fedőket körbevarrja 5-6k-t kérnek, természetesen úgy, hogy minden anyagot(cső, kör alakú lapok és 15-ös csöcs) én vinnék.
Vákuumtartályt szeretnék gyártatni. Egy 2,5"(25cm hossz) és egy 3.5"(19cm hossz)-os csőből, tehát a végüket lefalaztatnám és 15mmes csöcsöket rakatnék rájuk.
Tudtok valakit aki foglalkozik alu hegesztéssel és esetleg az anyagot is be tudja szerezni?
Voltam pár hűtő javítónál, de még úgyis, hogy én viszem az anyagot olyan árakat mondtak...
Én is elszórakoztam a légszűrőkkel.
Amikor kiderítettem, hogy az 1.6-os 105 lovas mocinak a légszűrője és a háza is ugyanaz mint a 2.0 16V 220lovas turbosnak megnyugodtam
Olyan kérdésem lenne, hogy inkább a turbo elé vagy inkább a csatornák közelébe legyen beépítve?
Linkelek egy képet amin látszik a csonk. Elég rövid, én úgy gondolom, h a turbo talp elé helyezve tökéletes helyen lenne.
Akkor nincs más hátra, be kell táraznom párat. Szerencse h nálam ezek nem összegek mert piszkálás nélkül örök életük van, inkább a csigák esnek ki a pikszisből
Mielőtt komolyabban belenyúlunk, be kell, hogy kerüljön a vizes cooler, az EGT és a WBO.
Tényleg valakinek 1.5 DCi druklabdája nincs véletlenül? Vagy Escort Cossie?
Szerinted a hölgyekk tudják értelmezni a vízhőfok viszajelzőt?
Már nem is trendi vízhőfok műszert rakni az új gépekbe.
Én pedig nagyon szeretem nézni a vízhőfokot, ahogy kinyit a termosztát, auztán az olajynomás csökkenést a melegedő olajtól és a vele együtt emelkedő olajhőt. No meg a nyomásépülést
Már csak az AFR hibádzik és mondjuk egy cooler elötti és utáni IAT.
Elméletileg én is ki tudom olvasni a pillangó elöttit, de gyári diagkütyüt nem tudok szerezni.
Hol csinálták?
Mennyire gyors reagálású?
A termisztora ilyen vékony lap, tehát ic csövezésbe be lehet rakni?
Ha csináltatok egy ugyanolyat mint ami neked van, a Tiédet kölcsön kérhetem?
Eleve is az a tuti, ha ugyanolyan műszerrel van mérve mindkettő, mert kizárható a különböző hibahatár.
IAT-ot szeretnék mérni IC elött és után.
Csinált már valaki ilyet?
Nem állandóan akarom mérni, csak csekkolni, tehát elkerülném a 30-40 ezres kütyüket.
Vannak (205/BX klub) páran akik a gyári ECU-t írott chippel használják. DaZoli pl szerintem biztos tud infót is adni épített Mi motorral kapcsolatban, én meg tudok jó sok occó alkatrészt Mi-hez
FerryKer-ről mi a vélemény? A csigámhoz tuti nyúltak még az előző gazdánál, mert rajta a bilétájuk.
Látom Felcsikiről vannak tapasztalatok. Magyar turbo Kft?
Még egy(lehet) hülye kérdés, siklócsapágyas TB25 lógó tengely esetén mennyit kóstálhat egy javítás? Nagyságrendileg? Csigát sosem javíttattam eddig még...
Én is LC-1-re ugrok. Igen, csínyján kell bánni az elhelyezéssel, a táv és a szög sem mindegy.
E-öblön nézegettem komolyabb dual műszereket, amivel tudom az AFR-t és a MAP-ot(saját szenzorral) nézni.
Úgy néz ki szereztem egy öntvényt occóért, szal abba belerakatom majd az EGT-t és ha lesz kedv és igény, akkor simán lecserélem.
Ó ha bele kell menni a módosításba, akkor repül minden gyári, mert nem tudom ki tudna rendesen átírni egy Bosch MP 3.2-t, akkor inkább már standalone és sok szopás
Mielött kézi nyomásszabályzásra mennék szeretnék egy WBO-t. Az innovate cuccait nézegetem a hozzá tartozó műszerrel. Nagy tuning egyelőre nincs kilátásban, tehát a kérdésem az lenne, hogy érdemes e egy műveletben a turbo elé bedobni egy EGT szenzort? Szerintem az AFr nekem bőven elég, nem akarok hatalmas nyomásemelésbe fogni.
Igazából, a tengelynél a fontos az emelés és a fok. Erre meg az adott motort használók tudnak konkrét választ adni, általánosságban itt maximum szerintem csak olyan infókat kaphatsz, h az adott tengely fent/lent lesz jó, stb... De ahhoz is tudni kellene a tengely pontos adatait és a gyáriét is.
het tudni valamit az adapterről? Nem mintha, már az utolsó kábeleket húznám be, csak most épp nem várok semmi finom cuccost a brittektől és megöl a kíváncsiság
De két Spal venti kerül bele, egy helyett. Hát ezek után érdekel majd, hogy miként fog muzsikálni. Olyat szerváltam ami szívó és fújó is, csak a polaritást és a lapátot kell megfordítani. Így kézben jól arcon fúj Majd kiderül. Sajnos nekem nagyon-nagyon kicsi hely maradt a mókolás után a hűtő elött.
Oksi, ezt megjegyzem, viszon akkor ráállok még egy darab keresésére, mert kettőre van szükségem és akkor már egyforma legyen. Két márka nagyban különbözik egymástól vajon?
Szabad egy kérdést? Ha jól olvastam a hsz-ed, akkor Te tudsz gyártani adaptert.
Nem tudom mennyire ismered a Niva-ban szolgáló pipás olajjeladó adaptert? Ahhoz hasonlót szeretnék csináltatni a mocimhoz, de eddig nem találtam rá embert.
1 bar vákuumnak kell ellenállnia, ez a lényeg.