Üdv. nekem volt smart felni az agylett átfurva a sulyhoz csak annyit hogy kb vetekszik a drag felnim súlyával.a continentál sport gumi T jelőlésü ami 190.ig jó, de ha a mankókerekekkel mertünk menni 160-170 akkor ezel is lehet menni szerintem 200. üdv pali
Nekem nincsen hozzá nyulva a fötengelyhez egyik autómbase volt könnyitve alu lendkerék volt a szivóba,de az 10 fölött pörgött.
Ezek az én Hondás tapasztalataim. A mostani turbósnál sincs a fötengelyhez nyulva.
Lehet kapni alu meg titán hajtókart ha könnyiteni akarunk csak ugye a honda azért egy kicsit többet forog mint a többi kategoriatárs motorja . A tengeren tulonse szoktak hozzányulni a fötengelyhez bárlehet kapni ligt-fötengelyt de azt szivómotorhoz.
Nekem is az van csak új korában rögtön Gyula turbóhoz vittem Ők cseréltek benne egy két dolgot és nekem idáig tökéletessen müködik. Nekem egy elég nagy turbóm van és igy harmad árból meg van. Vettem most még egyett inkább azt is meg csináltatom velük...
Szia Ave !
Tudnál nekem rajzolni egy grafikont a mai futamomat kéne ki javittani.
Amit tudok 2,5 hatvanláb befuladt az autó utána kezdett magához térni és a 3 -ból 4 be kapcsolásután kigyuladt az olaj nyomás. Ez olyan 250-300 méternél lehetett és igy is 204 célvonalbelim volt. Itt Gyujtást levettem és innen csak gurult az autó. mit lehetett volna kb futnom egy 2,0 hatvanlábbal és ha végig tudtam volna menni.
Megmértük a csatlakozások belső átméröjét és 9,81 mm volt a hozzá kapott cső is ezekre a csatlakozásokra megy rá azért gondoltam hogy ekkora elég hozzá.
Igen végig 10 mm belső átmérő van .Papirszürő van mind a kétfelén.A hid még gyári de már uton van a másik.
Ha felönteném a rendszert benzinnel a tank mindig tele volna ugy se müködne károsodás nélkül?
Vagy nem tudja szivni az üzemanyagot?
Pontos volt és a két alsó nyolcas csavarnál vannak az illesztők.
De már fent van egy másik gyári majd meglátjuk ..
Szeretnénk a hétvégén fertőn indulni vele.
Idáig minden rendbe van vele az elö irásnak megfelelően be lessz járatva de már igy is nagyon király.
A laci autójába van ugye az utcai gép. Nagypapássan már 2000 ezertől huz idáig az 1,6 ba nem volt ilyen érzésem.
Az a helyzet a féltengelyek uton vannak a motor talán a jövő hét végén már müködik,de váltora már nekem se tellik 5000$ Remélem valahogy orvoslod a féltengelyeket te is.
A többi majd menet közben kiderül.
Elöször egy nagyon használtal kezdtük,bevált utána vettem egy 50% gumit negyonjó lett és julius végén egy pár vadi újjat na az már döfi volt. 5500 ford. befuladt vele utána indultam 6000 ezerről.Melegiteni se kell mert tényleg puha.Megnéztem az összes diagrammot itt Ave oldalan és bizony kevés első kerekes huzótt akkorát mint én.
Első körben mint a tavalyi gumimpirelli rs9 csak 17 coll átmérö 8 coll szélességel.
De beprobálunk egy pár MT radiált is, probálunk egy pár fajtát majd amit tudunk szerezni.