timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 316 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.02.25. 08:09:15 (13325
Felhasználói profil
10.89 @ 200
De ,természetesen.Bár biztos van olyan gyártó aki " vékonyabb" kart csinál ilyen motorhoz.
Pautert nézegettem szimpinek tűnik,de az is csak azt irja "FIAT/ lancia 2.0l 4 cyl. "
eddig mindegyik ezt irta azt mégse okés. 
Re: Turboá (13323)
válasz erre előzmények 2009.02.24. 21:58:38 (13320
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Kb oldalanként 5-5 mm a difi, 2 hengernél kiadná a blokk de kettőnél átlyukadna a viztérbe .
hajtókarból nem tudom le merjünk-e venni.gondolkodtam nem H profilu hajtókarban is ,de nem találok sehol,illetve nem tudjuk a hibádzó méreteit. 
Re: ave (13319)
válasz erre előzmények 2009.02.24. 17:58:17 (13315
Felhasználói profil
10.89 @ 200
De ,meg van az is fötengely meg hajtókar kellene bele,csak az már nem izgat fel. 
Re: Ati46 (13312)
válasz erre előzmények 2009.02.24. 17:56:54 (13314
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Ja vékonyabb,de azt nem értem akkor mért úgy árulják hogy Fiat/lancia 2.0 16v .Ménem irják hogy ez meg ez a motorkód?A Balanszos motorba jó csak mint kiderült, mert ott más a blokk kiképzése. 
Re: NISSAN (13296)
válasz erre előzmények 2008.10.25. 10:23:19 (12100
Felhasználói profil
10.89 @ 200
összefűzik persze,amúgy Ponya innen a forumról többet tud mondani 
Re: Belfegor (12098)
válasz erre előzmények 2008.09.10. 23:49:43 (11615
Felhasználói profil
10.89 @ 200
majd akkor gratulálj ha teljesít Kacsint  
Re: carlosracing (11603)
válasz erre előzmények 2008.08.28. 08:51:44 (11536
Felhasználói profil
10.89 @ 200
basszus nem tudok olvasni Mosolyog
Nem, a gyári 10-s.
Már mindenképpen 12-s kell mert a hfej meg a blokk is fel lett furva.  
Re: Robi-ka (11532)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 15:06:52 (11526
Felhasználói profil
10.89 @ 200
mármint gyári versenyautóknál 
Re: soma (11525)
válasz erre előzmények 2008.08.27. 15:06:25 (11525
Felhasználói profil
10.89 @ 200
nem nagyon lehet azt lejjebb fúrni .
azé akarok 12 tőcsavart mert nem találtam a gyárinak megfelelő arp-t.
valami angol oldalon találtam 12-s "állitólag GR.A csavart de az sem tőcsavar.nálam okosabbak azt mondják hogy a sima csavar rugózik valamennyit mig a tőcsavar nem .
persze ez lehet faszság .....
mindenesetre gyári lándzsáknál bevett szokás volt a 12-s tőcsavar. 
Re: Robi-ka (11524)
válasz erre 2008.08.27. 08:49:59 (11523
Felhasználói profil
10.89 @ 200
köszi a kimeritő válaszokat.
az 1.6 nál vmi lada csavarokból lett csináltatva(azt is mángorolták vhol fóton) de most az rövid.

Falco !
keresni foglak 
válasz erre 2008.08.26. 22:41:07 (11501
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Urak!
van valakinek ötlete hogy ki gyártana le 10 db 12x1.25 ös tőcsavart hengerfejhez?
Arp-t néztem de nem találtam custom gyártásra utaló jeleket...............bár lehet én vagyok a vak, 
válasz erre előzmények 2008.07.14. 20:35:43 (11169
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Meg van még a számom ? ha gondolod hivj   
Re: Atommanó (11167)
válasz erre előzmények 2008.07.11. 12:46:06 (11144
Felhasználói profil
10.89 @ 200
ha beleugathatok ,akkor halkan megjegyezném a kevés előgyújtástól is melegedhet.
nálam volt ilyen....... 
Re: GMalma (11141)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 23:15:23 (10854
Felhasználói profil
10.89 @ 200
nem értem én sehogy ,a dugógyártók megadják az illesztés mértékét.sok köze nincs a gyári illesztéshez.laza illesztés = nagyobb olajfogyazstás 
Re: voszi (10851)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 22:15:29 (10849
Felhasználói profil
10.89 @ 200
ha csak kicsit eszi akkor elbaszta a gépműhely az illesztést Széles vigyor  
Re: voszi (10846)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 17:47:07 (10837
Felhasználói profil
10.89 @ 200
egy siklócsapágyas turboban olyan pici a csapágy illesztése (olajfilmben fut),ill a csapágyon az olajfuratok hogy ez az icipici bevonat is drámát okoz,sőt ha éppen olyan kedve van leválik a bevonat.
ha nem kap kenést pár másodpercig a csapágy vége is.
Elég sűrün találkozni ilyen szétesett turboval. 
Re: TunercityLaci (10836)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 16:35:12 (10834
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Csigás motorba sose tegyél ilyet ,vagy sokat fogsz  járni a turbofelújitóhoz 
Re: Rafi (10825)
válasz erre előzmények 2008.06.13. 21:27:42 (10731
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Tulajdonképpen a két  "megjelenitő" műszer(egt,lambda)  egy dobozban van.Ha csak egt szenzort használsz gondolom azt is mutatni fogja. 
Re: GMalma (10730)
válasz erre előzmények 2008.06.13. 13:14:23 (10712
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Overboost szelep ,majd minden utcai turboson van.
Legalábbis olasznál............. 
Re: ave (10706)
válasz erre előzmények 2008.06.11. 21:18:25 (10650
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Attól függ mi a baja.
Alapjavitás 45ezer, ha sérült valami (compkerék ,tengely) akkor több.De ez csak szétszedés után derül ki. 
Re: Attila1987 (10649)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 22:20:26 (10619
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Előszőr azt hittem Greg Dimitriades-t mondod, neki is 9xx a lándzsa csak 9.2 megy 250 körül ,bár asszem mostanába ment rekord 8.9 -t is. destroker 1.8-as  motor  kezeletlen pályán. 
Re: Crybaby (10610)
válasz erre előzmények 2008.06.04. 22:35:00 (10541
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Lehet tudatlan vagyok de "AGYCSL" mi ez?
Amúgy nekem van is készen asszem, meg csinálni is tudunk..............
Holnap hijjá fel ne felejtsem el megnézni. 
Re: Falco (10540)
válasz erre előzmények 2008.06.03. 19:10:19 (10510
Felhasználói profil
10.89 @ 200
A Kappát akarod becsövezni?
Te beteg vagy.............. 
Re: kappa (10508)
válasz erre előzmények 2008.05.29. 10:45:35 (10452
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Jah köcce 
Re: soma (10451)
válasz erre előzmények 2008.05.29. 10:45:23 (10451
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Ez lesz az .Vajon mé nem dobta ki ezt nekem a gúgli Szemforgató  
Re: Falco (10450)
válasz erre előzmények 2008.05.29. 09:15:03 (10448
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Kösz.
A Ca18DET az 16v ugye?
nekem a 8v turbo motorkodja kellene...
Egy barátomnak segitek épiteni driftre(elkezdenénk alkatrészt rendelni),de a motorszám nem beazonositható, forgalmiba meg az okosok csak CA18-at irtak.
Gúglizok már egy ideje  de egyértelmüen nem derül ki..... 
Re: pista200sx (10447)
válasz erre előzmények 2008.05.28. 22:10:14 (10446
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Szia Pista!
S12 1.8T sylvianak  mi a motorkodja   ?
esetleg furat -löket méretek?

Köszi 
Re: pista200sx (10444)
válasz erre előzmények 2008.05.26. 22:11:08 (10429
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Nincs sajnos Yoko.
Dunlopban tudok segiteni.  
Re: Lymphater (10417)
válasz erre előzmények 2008.05.25. 09:19:43 (10404
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Nana...
ugyanolyat hoztak Zoliék ami nálatok is van.
Garrettől lehet rendelni.
persze Te gyorsabb vagy náluk Kacsint  
Re: szabyk RST (10401)
válasz erre előzmények 2008.04.23. 22:42:57 (9967
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Van alapjárati motorod? vagy a pillangó van benyitva?
nekem nem volt alapjárati motor de a pillangó 70% be volt nyitva igy akármekkora nyomást tudtunk csinálni.
Alpjáratot meg benzinelvétellel oldottuk meg ,ha jól sejtem.De innen kezdve uccán izzasztó volt vele menni....... 
Re: civiccoupe (9966)
válasz erre előzmények 2008.04.23. 22:21:12 (9965
Felhasználói profil
10.89 @ 200
A vemsben igen 
Re: ave (9964)
válasz erre előzmények 2008.04.16. 12:27:19 (9870
Felhasználói profil
10.89 @ 200
pedig forditva igaz 
Re: Belfegor (9869)
válasz erre előzmények 2008.04.16. 11:37:20 (9865
Felhasználói profil
10.89 @ 200
A sacc / kb jó lesz igy elvét követtem tervezéskor. Széles vigyor
meg megnéztem képen egy két külföldi szivosort ennyi.
Nem lett tervezve,talán annyi hogy nagyobb airbox legyen rajta mint a gyárin.
ez kb 4l-s lett. 
Re: Belfegor (9864)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 23:18:00 (9836
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Pedig az lesz az.Ilyenkor az van hogy kiegyengetik valami présen. Azongyák még a gyáriakat is néha szarok  ,ezek  a "kovácsolt " karok pedig mindig. 
Re: Bkori (9835)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 22:49:41 (9833
Felhasználói profil
10.89 @ 200
nem mondták a drámát?  állitólag meg van csavarodva az egyik ,a másik 3 meg szimplán görbe.
Beijing industries Mosolyog  
Re: Bkori (9831)
válasz erre előzmények 2008.04.11. 22:20:40 (9830
Felhasználói profil
10.89 @ 200
ööö izééé micsoda?
Mesélj! 
Re: Bkori (9829)
válasz erre előzmények 2008.04.09. 21:42:55 (9814
Felhasználói profil
10.89 @ 200
hát aki segitett az látott má olyat Kacsint  
Re: szabyk RST (9813)
válasz erre előzmények 2008.04.09. 21:04:31 (9812
Felhasználói profil
10.89 @ 200
1.6 gépmunka is ott készült 
Re: Atommanó (9811)
válasz erre előzmények 2008.04.09. 20:56:37 (9810
Felhasználói profil
10.89 @ 200
A gépmunkát a dedeo gépműhely, összefűzni meg Fodor Ákos barátom fogja . A többit én és a kis csapatom Kacsint  
Re: Robi-ka (9809)
válasz erre előzmények 2008.04.09. 19:39:25 (9808
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Nem tudom hogy ez igaz lenne ,de olyanokat én is olvastam hogy a kétlityisnek kifejezetten "érzékeny" a csapágyazása.Sztem ez igencsak használt fordulatszám függő dolog .Nálam okosabbat kell erről kérdezni. 
Re: Robi-ka (9807)
válasz erre előzmények 2008.04.09. 19:20:05 (9806
Felhasználói profil
10.89 @ 200
kétféle 16v sor van ez kupéjé  2db ból középen gumival,az integrale teljesen fém kicsitt nagyobb gyűjtővel.Ahogy nézegettem kint mindenki cseréli az erősebb lándzsákon.
Követtem a tapasztalati utat Kacsint  
Re: Robi-ka (9805)
válasz erre előzmények 2008.04.09. 19:07:47 (9804
Felhasználói profil
10.89 @ 200
külhonba 400le ig használják csak, kicsi a gyüjtőcső+ nehéz megmunkálni a lyukakat benne,nem megy rá 70 es pillangó stb..... 
Re: Robi-ka (9803)
válasz erre 2008.04.09. 19:01:34 (9802
Felhasználói profil
10.89 @ 200
elkezdtünk ma szivósort gyártani........ 
válasz erre előzmények 2008.04.02. 17:40:38 (9701
Felhasználói profil
10.89 @ 200
anyád csak nekem hoztad 200k é?
kabbe 
Re: civiccoupe (9696)
válasz erre előzmények 2008.03.30. 22:12:25 (9670
Felhasználói profil
10.89 @ 200
480 és 520 közé saccolnám
 
Re: civiccoupe (9668)
válasz erre előzmények 2008.03.29. 20:42:39 (9658
Felhasználói profil
10.89 @ 200
eladtam   1hónapja 
Re: Crybaby (9657)
válasz erre előzmények 2008.03.29. 20:32:37 (9656
Felhasználói profil
10.89 @ 200
10és fél 2baron     
Re: Crybaby (9655)
válasz erre előzmények 2008.03.29. 20:23:34 (9654
Felhasználói profil
10.89 @ 200
67:9=67 Mosolyog  
Re: soma (9653)
válasz erre előzmények 2008.03.29. 20:22:54 (9653
Felhasználói profil
10.89 @ 200
Ja akoo  67:9
a 71 is birta a 9k-t nekem. 2 századon belül voltak a karok mikor szétszedtük.
 
Re: Crybaby (9652)
válasz erre előzmények 2008.03.29. 20:05:52 (9651
Felhasználói profil
10.89 @ 200
minek egyáltalán hkar ? a 63-as lökettel elforog 12k ig simán Mosolyog  
Re: Crybaby (9650)

összesen 316 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!