Tudom nem hírdető oldal, de htáha érdekel valakit. Audi márkaszervízből tudok szerezni zsír újonnan raktárból KKK03 (65e), KKK04(85e), és a dízeles turbót (35e)-ért. Érdekel valakit?
Nem akarok (egyenlőre) nagyon dúrva teljesítménynövelést, csak a gyári adatok elég siralmasak valahogy, és ciki lenne, ha pl egy mezei családi autó lenyomna
Most így gyárilag 90 ló, és 13 körül van 100on. Meg túl nagy nyomáson nem is akarnám nyomatni neki, mert a motorbelső maradna valószínűleg egyenlőre. A maserati 10 psi-n ment.
De ha van egyéb javaslat, hogy hogy lehetne tenni bele még pár pacit a turbón kívűl, akkor várom a javaslatokat
Találtam eg karbit, ami nekem pont jó lenne, maserati biturbó-n volt rajta, az is 2 lityós V6-os mint az enyém, nagy gond nem lehetne vele. Legalábbis méretezésileg.
De akkor ezek szerint lehet egyszerűbb lenne a caprimba belerakni egy eleve k-jet-es mocit és azzal játszadozni.
Valahol a car-tune oldalán olvastam, hogy leömlőtől csövezéstől stb-től függ, hogy magas fordulatszámon mennyire egységese és mennyire gyorsan tud áramlani a kipuf gáz.