timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 15 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.08.27. 20:45:11 (4855
e-mail/msn: zekk007@freemail.hu  
Re: charadegtti (4851)
válasz erre 2007.08.27. 18:09:13 (4848
Tudom nem hírdető oldal, de htáha érdekel valakit. Audi márkaszervízből tudok szerezni zsír újonnan raktárból KKK03 (65e), KKK04(85e), és a dízeles turbót (35e)-ért. Érdekel valakit? 
válasz erre előzmények 2007.08.27. 16:50:32 (4843
Nem akarok (egyenlőre) nagyon dúrva teljesítménynövelést, csak a gyári adatok elég siralmasak valahogy, és ciki lenne, ha pl egy mezei családi autó lenyomna
Most így gyárilag 90 ló, és 13 körül van 100on. Meg túl nagy nyomáson nem is akarnám nyomatni neki, mert a motorbelső maradna valószínűleg egyenlőre. A maserati 10 psi-n ment.
De ha van egyéb javaslat, hogy hogy lehetne tenni bele még pár pacit a turbón kívűl, akkor várom a javaslatokat  
Re: ave (4841)
válasz erre 2007.08.27. 15:16:22 (4839
Találtam eg karbit, ami nekem pont jó lenne, maserati biturbó-n volt rajta, az is 2 lityós V6-os mint az enyém, nagy gond nem lehetne vele. Legalábbis méretezésileg.
De akkor ezek szerint lehet egyszerűbb lenne a caprimba belerakni egy eleve k-jet-es mocit és azzal játszadozni. 
válasz erre 2007.08.27. 13:17:58 (4836
A karbis turbós mocikról mi a véleményetek? Jobb az injektor, érdemes átépíteni, vagy a karbisokkal sincs gond? 
válasz erre 2007.07.03. 12:21:15 (4203
http://videos.streetfire.net/hottestvideos/10/AB544E3B-5DFF-416D-9CFD-A1AD23CA9564.htm
Turbósítás, kicsit másképpen

Firewall! Ez nem valami régi forma 1-es moci?
 
válasz erre 2007.05.31. 21:57:20 (3902
Vízbefecskendezés témában:

http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=184 
válasz erre előzmények 2007.05.09. 15:38:16 (3574
Tényleg, most ki nyert végül? A Higgins vagy a Selby?  
Re: civiccoupe (3565)
válasz erre 2007.04.28. 09:44:23 (3301
Neeem, ez egy otthoni kompakt asztali mákdaráló 
válasz erre 2007.03.06. 15:57:54 (2511
Azért furcsa, hogy egy Regata 75 is 10,3 környékén van 100on, pedig az 1,5ös szívó, és ugyan ennyi kilóra 
válasz erre előzmények 2007.02.27. 18:57:15 (2335
Ismét egy csodálatos megnyalvánulás tőlem...

Valahol a car-tune oldalán olvastam, hogy leömlőtől csövezéstől stb-től függ, hogy magas fordulatszámon mennyire egységese és mennyire gyorsan tud áramlani a kipuf gáz. 
Re: szabyk RST (2331)
válasz erre előzmények 2007.02.27. 18:42:16 (2330
Elvileg ha távolabb van a turbó a leömlőtől, akkor a kipufgáz jobban fel tud gyorsulni, nem? 
Re: ave (2324)
válasz erre előzmények 2007.01.13. 12:59:05 (791
Én is találtam valami hasonlót, kis különbség van, bár nekem túl sok mindent nem mond...  Szemforgató  Mosolyog  
Re: ave (790)
válasz erre előzmények 2007.01.11. 19:48:55 (731
Nem tökéletes ugyan, de ha lövésed sincs az angolhoz, akkor nagy hasznodra lehet  Mosolyog  
http://onlinefordito.micom.hu/ 
Re: hori (721)

összesen 15 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!