timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 745 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.11.23. 19:16:12 (14953
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ott az igazság! Kacsint  
Re: voszi (14948)
válasz erre előzmények 2009.11.01. 08:07:55 (14795
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Na, nem kell egyből a megjegyzés, mint láthatod, én sem tudtam pontosan, ezért a kérdőjel utána, smiley nélkül!
Szemforgató  
Re: maki (14794)
válasz erre előzmények 2009.10.31. 23:12:42 (14793
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Strick? 
Re: maki (14792)
válasz erre előzmények 2009.10.19. 22:51:41 (14739
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ha azt kérdezed hogy milyen a stecker magán az egységen, akkor ahoz nem kell subarusnak lenni...
Ilyen dugót kapsz egy jobban felszerelt autóelektronikai boltban, ha jól tippelek, ez egy AMP Code 1! (vezetőorr középen, 2 pólusú)
Lehet van is ilyen itthon, ha kell! 
Re: GMalma (14725)
válasz erre előzmények 2009.09.24. 23:16:13 (14632
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Én is próbálkoztam, először a Mazda 1,5GT-n, ami 1985-ös évjáratú volt, ikerkarbis, valahol 100LE magasságában...
E85-el csak úgy volt hajlandó elfogadhatóan közlekedni, ha melegen is szivatóval mentem! Érdekes mód a fogyi 9,5-ről "csak" 11 literre ment fel!

A Lotus is kapott már (gyári EFI, 1800ccm, ca. 155LE), az azért ivott belőle rendesen...
Pontosabbat nem tudok sajna.

A Hungranánál mit hallani? Meddig szándékoznak E85-öt gyártani?
Kösz! Ys. 
Re: FM2000 (14626)
válasz erre előzmények 2009.09.12. 13:22:50 (14589
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Én Omegát használok. Azt leszámítva hogy egy leharcolt Ebay-os cucc, és ezért már sokat nem lehet tőle várni, egyébként megbízható!
Ezt mondják mások is, tönkrement Omega nem egy gyakori dolog... 
Re: bulijoe (14584)
válasz erre előzmények 2009.09.11. 22:27:16 (14578
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Pl. a LIFU jó szerszámokat csinál (többek közt) bicajhoz, csak pont ez a baj a távolkeletiekkel, hogy nem bánnak teljes felelősséggel a márkával!
Azért kicsusszan néha egy nem sikerült példány... Szomorú

Eleget támogattuk a távolkeleti ipart, most már ideje lenne a sajáttal foglalkozni, míg nem késő! Kacsint  
Re: ave (14576)
válasz erre előzmények 2009.09.11. 22:23:27 (14577
Felhasználói profil
13.20 @ 166
A HANS-ot a nyakad köré teszed, nem? Mosolyog  
Re: tschokker (14575)
válasz erre előzmények 2009.09.11. 21:49:04 (14573
Felhasználói profil
13.20 @ 166
"Andere verkaufen Werkzeug-Massenware aus Asien in Deutschland. Knipex verkauft seine Qualitäts-Zangen in alle Teile der Erde - darunter mit zunehmendem Erfolg auch in die Wachstumsregionen Asiens. "

Mások ázsiai szerszám tömegterméket árusítanak Németországban, Knipex pedig a minőségi fogóit árulja a világ minden részén, egyre többet Ázsiában.
...ezt a magyar nyelvű oldalon nem lehet elolvasni. Széles vigyor
De ez lenne a lényeg! Itthon megtermelni, és exportálni! 
Re: carlosracing (14572)
válasz erre előzmények 2009.09.11. 21:31:40 (14572
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Független (!!!) családi vállalkozás Németországban, 1882 óta. Azóta fogókat gyártanak, a legjobbakat. Kacsint
www.knipex.de
A márka arról szól, hogy megveszem, és várhatok egy minőséget tőlük, ismét egy dolog, amivel már nem kell foglalkoznom! Megveszed, és használod! Nem esik szét, nem csorbul ki mindenféle szartól, némileg következmények nélkül túlterhelhető, ha nem vagy egy állat, akkor több évtizedig megbízhatóan működik! Kacsint

Ezek a cégek mind az 1800-as évekből valók, akik már több mint 100 éve rakosgatják össze a tapasztalataikat, talán már tudnak valamit! Kacsint
Egyébként nem horror drága, Ebay-on keresztül is lehet kapni biztosan! .de-s oldalon nem idegen kifejezés a Knipex meg a Hazet! 
Re: ave (14561)
válasz erre 2009.09.10. 23:53:49 (14559
Felhasználói profil
13.20 @ 166
...még valami:
Miért tartom sokra a Knipex fogókat?
Az egyik ilyen fogómat az apámtól kaptam, nagyon régi szerszám, de még mindig jó!

Nincs pofám a fiaimnak olyan szerszámokat továbbadni, amitől nekem is égnem kéne! Kacsint
Egy szar igénytelen szerszámokkal körültűzdelt műhelyből hasonlóan igénytelen termékek kerülnek majd piacra! Ez tapasztalat! 
válasz erre előzmények 2009.09.10. 23:50:30 (14558
Felhasználói profil
13.20 @ 166
A ruszkik sokmindenben kurrvajók, csak szar a marketingjük!
A szerszámokat is tudták hogy miből kell csinálni, mert értettek (nem kicsit) a fémtanhoz! 
Re: gizi525ix (14556)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 23:48:07 (14557
Felhasználói profil
13.20 @ 166
...de a maci lassan kidöglik, a halak meg még mindig ugrálnak felfelé! Mosolyog

Kellő mennyiségű jó meggyőződésű emberke révén meg lehet fordítani a logikusnak hitt irányt! Kacsint  
Re: ave (14554)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 23:46:16 (14555
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Pontosítok: nyilván én is használok ilyen általános jellegű szerszámokat, de nagyon keveset!
Elviekben nekem egy "gyengébb minőség" is megtenné, ha a felhasználás időtartamát figyelembe vesszük.

Tapasztalatom szerint viszont az olcsóbb szerszám + a gyógyszer ára, amit a használata miatt meg kell vennem már drágább, mint az óccsó szerszám! Kacsint  
Re: carlosracing (14553)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 23:42:02 (14553
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Az a profi, aki nap mint nap ezzel keresi a pénzét!
Én nem ezekkel a szerszámokkal teszem azt! Nem szerelek, inkább építek, ahoz más kell. Kacsint

"A vilag nem jo igy, de ebben elunk."

...only dead fish follows the stream! Kacsint

(Egyébként néha fel lehet lelni különböző bolhapiacokon rozsdás ruszki szerszámokat! Na még azok is ütik ezeket a csillivilli távolkeleti, gyönyörűen lekrómozott szarokat! És ez nem vicc!) 
Re: ave (14552)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 23:03:11 (14551
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nincs több, csak ez az 1 pár volt. Kacsint
Legközelebb majd rendezzük, ha valahol összefutunk. Mosolyog

Szerszámban az előbb említett ultrabrutál gari miatt én csak Hazet-et veszek ha tehetem, fogókban még a Knipex-et szeretem.
Van sok jó márka, a Facom is jó, de túl drága (amit én láttam eddig)
Beta túl van favorizálva, de nem egy akkora durranás. (én már szívtam vele...)
USAG, Belzer szintén jó minőség, Gedore-ból már lehet szart kapni (a régiek hibátlanok) VBW is jó, de már asszem nem létezik (németek voltak amúgy)
Most hirtelen nem jut eszembe más...
Keress ténylegesen Európában készült minőségi terméket! Kacsint  
Re: GMalma (14548)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 22:57:26 (14550
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nem vagyok profi, csak az előbb leírt módon gondolkodom és cselekszem! Kacsint

A kínai szerszámot kívánom hogy vehesse meg a kínai melós, de az meg örül hogy lyuk van a seggén, és ha lenne is ilyen szerszáma, mi a rákot szerelne vele?
Nem jó így a világ, és én nem akarok hozzátenni. 
Re: ave (14549)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 22:28:24 (14547
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mind1, a 2db. 4000 Ft, szóval semmi drasztikusról nincs szó! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: GMalma (14545)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 22:10:50 (14544
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ez egy szar, meg ne vedd!
Véget kell vetni a hulladékgyártás támogatásának! Feleslegesen alapanyagot dolgoznak fel, és növelik a szemétkupacot a világon!
A jó szerszámot 1x kell megvenni, utána a gari amit a márka hoz magával, lefed mindent!
Sosem fogsz vele szétbaszni egy fontos alkatrészt sem, valamint a kezed is ép marad!

A Hazet kereskedő még egy egyértelműen túlterhelt 1/4"-os racsnit is visszacserélt azonnal újra független annak korától, számla nem volt, stb...
Én támogatom az 1860 óta szerszámokat fejlesztő német céget, mert szeretném ha ők maradnának talpon, nem a távolkeleti hulladék! (ott is van minőségibb amúgy...)

Másképp kell gondolkodni, el fog jönni az ideje, csak ne túl későn legyen!
Mindenki örül az óccsónak, aztán amikor már Saab-ot se vehetsz csak KIA-t, elgondolkozhatsz azon, hogy jól cselekedtél-e?
Nyilván attól mert nem szemetelsz, még nem lesz tisztább a világ, mégsem dobod el!
Sok értékes céget nyírtak már ki az európaiak csak a mégmégóccsóbblegyen mentalitással! Szomorú
Stop it! 
Re: GMalma (14536)
válasz erre előzmények 2009.09.10. 22:01:08 (14543
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hali! Gummát majd rendezzük valamikor! Kacsint  
Re: GMalma (14542)
válasz erre előzmények 2009.09.08. 22:21:30 (14531
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nekem egy Hazet van, 20-120Nm-ig jó. Nincsen irányváltó rajta, hanem két oldalról lehet betenni a 1/2"-os négyszöget. Jó lapos a feje, már sokszor kihúzott ez a tulajdonsága a szarból! Mosolyog

Ja, meg brutál gari van rá! Kacsint  
Re: dani1121 (14530)
válasz erre előzmények 2009.08.25. 22:42:43 (14505
Felhasználói profil
13.20 @ 166
2 jóravaló ember tényleg ne veszekedjen! Mosolyog
Szaby-t már én is ismerem húúúúha nem is tudom mióta, problémamentes, csak a net kihozza belőle az állatot! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Sokunkal megesik az ilyen! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Jugo (14485)
válasz erre előzmények 2009.08.07. 00:49:13 (14424
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Jövő héten nekiállok!
Full egyedül vagyok, még szoknom kell az új állapotokat! Kacsint  
Re: Jamal (14417)
válasz erre előzmények 2009.07.26. 22:15:05 (14377
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hali!

Mail!
futuredrivesystems kukker yahoo pont de
 
Re: Jamal (14375)
válasz erre előzmények 2009.07.26. 00:00:50 (14371
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hát hiszen ez gyári, az én gyáramból! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: Jamal (14369)
válasz erre előzmények 2009.07.26. 00:00:13 (14370
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Válasz ment! Kacsint  
Re: G A B (14359)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 14:25:32 (14357
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Este lemérem, hogy mekkora.
A beszerzése a macera, mondjuk japó bontóból szerintem könnyebb megszerezni, mint újat venni.
Újat Angliából tudtam szerezni, olyan 100 Fontért. Érdekes, hogy az utángyártott (!!! igen, ilyen is van, Bosch beszállítótól) az kb. 110 Fontra jön ki. 
Re: szabyk RST (14356)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 11:46:00 (14355
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Bazz, arról már lekéstél, hogy szülinapodra csináljak 1 ilyet! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor

Nem néztem utána, de azon biztosan ez van, az tutter!
Előbányászom a ND számát, azt azalapján már lehet kutakodni!
55A az bőven elég a race cuccokhoz! Kacsint
Nálunk a forgórész tömege drasztikusan csökkent!!! Főleg ha emelt fordulatú a moci, akkor a generátor tárcsáját is lehet növelni, és/vagy a meghajtót csökkenteni! 
Re: szabyk RST (14351)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 09:10:50 (14350
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mi nem políroztuk, ez a gyári finish!
Oks, ez pont egy új generátor. Kacsint  
Re: szilvi5 (14349)
válasz erre előzmények 2009.07.23. 08:55:41 (14348
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Jééé, ti is ezt használjátok? :o)
Kész csoda, hogy ilyen "ellenállást" elfogadott az amúgy roppant szigorú Raptor Team! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szilvi5 (14347)
válasz erre 2009.07.23. 08:20:32 (14346
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ugyan kevesen vannak akik érintettek ebben, de mostantól kapható ez az általam készített kitt, amivel rá lehet tenni a könnyű Nippon Denso generátort a Rover-K mocira. Ilyen generátor van amúgy szériában a Daihatsu Gtti-n, de néha lehet külön is kapni.


 
válasz erre előzmények 2009.07.23. 07:56:39 (14345
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Nincs a Spal-al semmi gond! Ott valami más lehetett a probléma! Kacsint  
Re: GMalma (14341)
válasz erre előzmények 2009.07.01. 16:09:17 (14238
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Készítsd el a rajzot, milyen hosszú legyen, hová kéred a kiágazást, mekkora menetek legyenek benne, milyen anyagból kéred, azt mondom az árát!
Ha tetszik, legyártom! Kacsint  
Re: Jamal (14231)
válasz erre előzmények 2009.06.30. 15:49:20 (14230
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hali!
Nem ismerem azt a Niva-s cuccost, de ha rajzolsz nekem valami egyszerűen érthetőt, akkor már előrébb leszünk! Kacsint
Remélhetőleg tudok benne segíteni! Kacsint  
Re: Jamal (14228)
válasz erre előzmények 2009.06.27. 21:44:51 (14221
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Le tudom neked gyártani, de valami ickaficka néne hozzá, na meg milyenek legyenek a menetek?
Van mindenféle menetfúrónk, jellemzően 1/8" NPT (kúpos), de lehet 1/8"BSP, vagy 1/8" UNF, aztán metrikusból is van sokféle, na meg a nagyszerű olasz, ami tul.képp mindkettő: 10x26, azaz 10mm külső átmérő, és 26 menet/". Mosolyog
futuredrivesystems kukker yahoo pont de 
Re: Bungee (14219)
válasz erre előzmények 2009.06.16. 12:22:42 (14191
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mail ment! Kacsint  
Re: Robi-ka (14190)
válasz erre előzmények 2009.06.16. 09:24:36 (14189
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Mosolyog
Pedig működik! Kacsint  
Re: civiccoupe (14187)
válasz erre előzmények 2009.05.15. 11:13:40 (13802
Felhasználói profil
13.20 @ 166
A tiéd mikor lesz kész? 
Re: szabyk RST (13801)
válasz erre előzmények 2009.05.13. 00:34:34 (13763
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ha jól vettem ki a leírásból, akkor a drágább széria műszerekhez piezoelektromos nyomásjeladó van gyárilag, ezeket a legkedvezőbb áron olyan 120 Euroért kapod meg.
Messze a legjobb módszer nyomást mérni, de ez már csak egy ilyen dolog!
Ha így nézed, 35e a szenzor, 10e a műszer hozzá! Szerintem jó áron van!

(Ja, nem kell meglepődni, ameddig nem kell összekötni a mechanikát az elektronikával, addig nem drága a dolog, így van ez a HDD-vel is, okés hogy az még a tömeg miatt is olcsóbb, de generell a jó és megbízható szenzorok kurrvadrágák sajna!) 
Re: ave (13758)
válasz erre előzmények 2009.04.29. 10:29:00 (13689
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Akkor elsőre mondjuk én mindenképp a Lotus gyárat kérdezném meg, mert meglepő módon ők szinte mindig a legolcsóbbak!
Aztán az AP-Racing...
Legvégső esetben gyártani!!! 
Re: Atommanó (13688)
válasz erre előzmények 2009.04.29. 09:58:15 (13687
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Aha, most már értem!
Na, mielőtt nekiállnál javítani, érdemes megkérdezni magát a Lotust, hogy netán van-e ilyen raktáron?
Régebbi gépekhez néha baromi olcsón vannak alkatrészek, egy próbát megér!
Az Ebay-on ott van a hivatalos Lotus is:
http://myworld.ebay.at/lotuscarsltd/
Aztán ha nincsen nekik, vagy túl drága, akkor még mindig el lehet kezdeni javítgatni!
Bár amúgy a Lotus ilyen alkatrészeket sosem csinált szerintem, lehet hogy egy AP-Racing nyereggel van dolgod? 
Re: voszi (13684)
válasz erre előzmények 2009.04.28. 22:25:57 (13671
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Pesszimista! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor
Ilyen hozzáállással már mennyi oldtimert be kellett volna zúzni! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: hori (13668)
válasz erre előzmények 2009.04.28. 22:23:24 (13669
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Hi!
Köszi a hozzászólást az AFR témához! Kacsint
Fék nyavaja:
Mi a célod? Szeretnél rugózatlan tömeget csökkenteni? Persze, lehet alu dugattyúval is közlekedni, de ennek van hátulütője is! Azt a hőt, ami ott keletkezik, az alu is lazán bírja, nem az a gond, hanem az, hogy az alu egy jó hővezető, ha keményebben használjátok a gépet, akkor ezzel a hengerrel jól fel lehet fűteni a fékolajat, na dez extrém esetben igaz csak!
Amúgy ha alu kell, kemény anodizálás kell rá, amit előre bele kell kalkulálni a mérete meghatározásánál, mert ez a réteg is, akárcsak az eloxálás, 2/3-ad arányban a felületre plusszba felépül. Az anodizálás rel. egyenletesen épül fel, utólagos megmunkálás általában nem szükséges.
A legprofibb ha titánból esztergálják, de lehet ebben az esetben az túl sok lenne. Azt is érdemes felületkezelni, nitridálni, vagy alunitrátot rá.

Ezek a dugók is valószínűleg menthetők még, le kell róla szedni a krómot (ipari sósavval pl.), kicsit leköszörülni belőle, aztán újrapakloni rá a keménykrómot, majd azt méretre köszörülni!
A keménykrómozó úgyis meg fogja kérdezni hogy mennyit kérsz rá!
Az eredmény láttán ne ijedj meg, a króm néha elég idiótán bír felrakódni, még folyamatos mozgatás mellett is. Szomorú Ezért azt mindenképp köszörülni kell utána.
A keménykrómot az Aerometal meg tudja csinálni neked! Kacsint Budaörsi reptéren vannak!
A köszörülést viszont valami profira bízzad, aki felületet is bír csinálni! Mosolyog

Sok sikert, tartsd életben a Lotust! Kacsint  
Re: voszi (13643)
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:48:33 (13637
Felhasználói profil
13.20 @ 166
A fogyasztásomat nézve frankón 16 felé járhatok, de a héten talán már eljutok odáig, hogy AFR-t is tudjak mérni! 
Re: Bandi (13632)
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:47:38 (13636
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ezt egy angol nyelvű oldalról vettem, de már nem tudom hogy melyik volt az...
Lehet azért van így, mert akkor már kevés a benya ahoz, hogy kellően magas hőmérsékletet elérjen az ember?
Lehet meg kéne kérdezned a tanárodat újra! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: sh adam (13634)
válasz erre előzmények 2009.04.27. 10:45:36 (13635
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Ha a max EGT-t már elhagyta a moci, akkor hogyan keletkezik a "baj"?
(Biztosan baj lesz, csak nem értem hogy így hogyan!) 
Re: ave (13633)
válasz erre 2009.04.27. 08:21:56 (13631
Felhasználói profil
13.20 @ 166
AFR téma:
Valami ilyesmit szedtem össze:
Best power: 12.8-13.2
legalacsonyabb emisszió: 14.7
legmagasabb EGT: 15
legkisebb fogyi: 16

Nekem az volt a fura, hogy állítólag 15-ös AFR után már nem növekszik az EGT. Akkor mitől megy tönkre a moci? Vagy azért ahoz is benzin kell, hogy egyáltalán tönkretegye az ember? Mosolyog

Milyen AFR-el mennek a legkorszerűbb, legsoványabb keverékre állított gépek? (Lehet ezek már max. EGT felett vannak?)
Mekkora AFR-nél van az az effektus, hogy a benzin lemossa a henger faláról az olajat?
Lehet hogy ez a két szélsőérték? 
válasz erre előzmények 2009.03.25. 13:00:26 (13516
Felhasználói profil
13.20 @ 166
...pedig mennyi ilyen van... Szemforgató Dühös  
Re: ave (13515)
válasz erre előzmények 2009.03.25. 09:13:32 (13514
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Tárolásfüggő.
Feltételezve azt, hogy szarul tárolták 1x, ne legyen öregebb 1 évnél. Kacsint  
Re: tetraco (13511)

összesen 745 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!