Utcára és dragra, als, rajtprogi, légzsák, klíma, Kossuth rádió...ezek fussanak...
A progizhatósága lenne a lényeg, relatív könnyen, ha adódnak folyamatos fejlesztések....
4 henger turbo esetén amúgy melyik a legkönnyebben kezelhető utólagos ECU? Mondjuk ha szempont a légzsák pl, illetve ha nem? Nyilván ár érték arányban persze...
Az egész pénz kérdése...
Ha megveszed a drága motyókat, de nem tudod beszerelni, mert nem értesz hozzá, akkor elviszed olyanhoz aki sok pénzért megcsinálja neked...ha nem tudsz gyorsan váltani, akkor veszel drágább váltót, amivel még a lassú is gyorsabb...ha nem tudsz jól vezetni, nem jó a reakcióidőd, akkor csináltatsz egy 8 sec-es autót, és azzal futsz 10-es időket...
Hát nem lettem boldogabb a képek láttán... a kipummal kel kezdeni valamit...mert csak abba nem ér bele ami nincs az autón... pedig hangja nincs, hogy hozzáérne valamihez...de a nyomok ott vannak...
Ez biztos...de Voszi nem egy kapkodós fajta...majd szép lassan összevásárolgatja a maradék motyót..aztán majd rájön, hogy a 11 már izmos idő egy full utcai FWD-től...
Igazából már szinte minden adott Voszinál... Wössner belső, hajtókarok, csavarok, injektorok már megvannak neki, coolerezés is kiszolgálja, kipuja is...
Kell neki még valami brutálabb AC, vagy kettő olyan mint ami most van, gond a szívósor, meg a leömlő amik még ha jól tom nincsenek meg neki...
Meg hát a váltó, ami állandóan széthullik neki...
Hát azért ennél erősebb az ótód...bár nehéz is mint a dög...ha kicsit kiszórnánk belőle ezt azt...akkor azért a 12 teteje talán kéne, hogy menjen most is nem???
De Oszibáááá...ahhoz a 170-hez elég egy 13.8-as idő is... annyit toltam én is a GSI-vel...171km/h-val..bár semmi szlick meg ilyesmi... hanem ahogy az utcáról begurultam a stagebe...
Szal az okés, hogy van, meg acél, meg 500 fok, meg 2000, AlSi12CuNi (ezt kimásoltam, mert lebetűzni sem tom... ) de mi a töktől ugrott fel egy pillanat alatt az EGT-m 850-ről 1080 fokra???
Mennyinél olvadhatnak a gyári Mahle dugók???
Meddig húzhatom a hőmérsékletet, ha a leömlő összejövő részénél rögtön ott a szenzor és én azt az értéket látom?
Hallottam olyasmiről anno, hogy boost cut... ezt manuális valamivel is meg lehet oldani? Vagy csak progi...
Sajnos egyre több határa van a gyári proginak...így lassan lépnem kéne ez ügyben...