timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 287 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.08.10. 18:38:20 (16634
Szia


Neked gyarilag L850 motorral volt szerelve az autod? Esetleg valahonnan sved forum vagy akarhonnan nem tudnal nekem egy L850 175le gyari teljesitmeny es nyomatekgorbet linkelni?

koszi

Feri 
Re: GMalma (16623)
válasz erre előzmények 2010.05.03. 13:15:17 (15848
kuzdok a loginolasnal egy feltorekvo erzessel... 
Re: pnanassy (15847)
válasz erre előzmények 2010.05.03. 01:22:04 (15846
szia

van v-band-es, uj, ha nagyon kell akkor actuatorral is...

saybor@freemail.hu 
Re: radics1 (15845)
válasz erre 2008.05.12. 17:05:48 (10242
Hello

Egy ismerosom erdeklodik egy ilyen eszkoz irant :

http://www.perfectpower.com/products/smt7.asp

A kerdesem az lenne, hogy vane valakinek valami tapasztalata vele, illetve valami kulfoldi forumon olvasotte valamit rola.
Egy 2.0 16v citroen xsara lenne utolag turbositva, es a gyari ecut szeretne becsapni vele.

Szemely szerint nekem az a velemyem, hogy halott ugy, inkabb valami ecu kellene, de nem akarja hogy a fel muszerfal halott legyen.

szabi, ha jol emlekszem regen te is valami piggyback loszart hasznaltal. tudnal irni arrol valamit?


kosz 
válasz erre 2007.12.11. 14:24:05 (7826
soma, cch, all


Hogy szolt a fama, hol a legolcsobb a polycarbonat? 3mmes kellene

koszi 
válasz erre előzmények 2007.12.02. 10:11:26 (7701
ez ehez mar csak annyit tudok hozzatenni hogy 1 meres nem meres. en altalaban 3x szoktam. 
Re: lipi88 (7699)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 00:21:46 (7685
elso korben a hengerfejet nem siman felontjuk.

masdik korben a az olaj feluleti feszutsege miatt homurura lehet onteni, meg a pl vizet domborura. Az olaj tobbek kozott ezert is kuszik.

tehat

ez a mondatod hogy :

"Jaj de tényleg értetlen vagy, nem erről irtam hanem hogy többet tudsz a hengerfejnek a károsterébe önteni, mert a tapadása miatt -magasabra- tudod tölteni mint maga a hengerfej sikja."

ertelmet vesztette, mert olajbol pont hogy kovesebb ferne bele kicsordulas nelkul. 
Re: NISSAN (7681)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:56:30 (7680
Neharagudj, de meg mindig nem ertem hogy a viszkozitastol fuggne a terfogat. Lehet hogy hianyoztam 1 fizikaorarol? nekem teljesen mas emlekeim vannak hogy a terfogatot mi hataroza meg. De kerlek tanits! a tanulas nem szegyen, ezert kerdezek en is! 
Re: NISSAN (7679)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 23:19:56 (7670
papa, melyik a tobb 1 liter 10w40 vagy 1 liter 5w40?

viszkozitas..gecc 
Re: NISSAN (7659)
válasz erre előzmények 2007.11.28. 11:12:56 (7597
Esi, ez a te verdad? mediasztar lettel?

http://belsoseg.blog.hu/2007/11/27/bmwe30m3 
Re: ESI (7596)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 13:05:50 (7575
egyebkent ha olyan lesz a subi, mint az avatarodban akkor nyalcsorgatos smile gyonyoru

jah kozben vettem 35r-t neked 0,8as a/r van? vagy 0,6? 
Re: SRobi (7574)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 10:23:41 (7573
Robi,


nem olyannak ismertelek meg aki megfutamodik valami elol is. ha nem megy elsore, akkor ugyis addog fogod finomitani probalgatni meg megy! Ebben en biztos vagyok. Komolyan modtam hogy megyek szurkolni! csak szolj! es tenyleg minden elismeresem! 
Re: SRobi (7569)
válasz erre előzmények 2007.11.27. 01:22:07 (7567
en azert irigylem erte!

hajra Robi, ha mondasz idopontokat akkor megyek szurkolni! 
Re: ESI (7566)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 15:31:01 (7377
teljesen mas dimenzioba fog elkeszulni a toyi? 
Re: DrT (7376)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 15:26:28 (7375
nemletezo idod, a nemletezest definialja, vagy a nem merheto gyorsasagot?  
Re: DrT (7374)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 15:22:46 (7373
1 embernek? vagy mas kerdezhet tovabb? 
Re: DrT (7372)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 14:07:18 (7356
ezt kavitacionak hivjuk, es tonkreteszi az eloszottestet. De amikor ez a porblema elojon akkor az mar nem uzemszeru hasznalat, vagy meghibasodott alkatresz. 
Re: DrT (7353)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 14:05:01 (7355
de ha 100%al fogyaszt tobbet akkor no a teljesitmeny. uccara sporolos embernek nem a teljesitmeny noveles a cel, hanem az olcsobb hasznalhatosag. ha teljesitmeny marad akkor nem kell 100%al tobb 
Re: Falco (7351)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 13:55:14 (7352
"Gondolom, hogy ott is igazából az a baj, hogy a befecskendezés térfogatban van megadva/korlátozva és nem tömegben, illetve molekula számban. Így a normál hőfokra belött szállítás torzul a hőfok változásával. Arról nem is beszélve , hogy változik a gőz-buborék képződési lehetőség, ami nem megint nem használ a befecskendezett mennyiségnek."


igen terfogatban, es ez hozza magaval az osszes dolgot. ezert valtozik a telejsitmeny a hofoktol. de ezt a goz-buborek dolgot nem igazan hiszem. Te mitol gondolod? 
Re: DrT (7350)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 13:51:23 (7349
probaltad? ez tapasztalat?   ---   nem kotekedes, benyahoz nem ertek 
Re: DrT (7346)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 13:49:34 (7348
methanolt most vettem 50 litert, 150+afa 180ert.

a vasarlasa maceras, mert csak adr-es autoval szallithato el pl.

nitrometan emlekeim szerint is 3000 korul mar van.

ezek sztem elrettenteskent vannak benne, hogy ne kiserletezzen vele senki se. nomeg pont a jovedeki ado miatt. nem nehez kiszamolni hogy ha 180ftosbol tankolsz akkor mennyivel jarsz jobban meg ha tobbet is eszik 30%al... 
Re: ave (7344)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 13:46:45 (7345
amit most irok az tapasztalat.

gazolajnal nagyon lenyeges a a hofok. ha meleg, akkor erezhetobben nem megy jol az auto. pl tavaj nekem tobbszor is volt olyan dontoben nem tudtam jot menni, mert mire az elso helyert mentem volna a 10literes tankom aljan volt mar csak go. es az is 60-70 fokos volt. egyebkent sztem ez sem meglepo es benzinnel is ez lehet. a benzin is hotagul igy adott terfogatban kevesebb energia tud lenni ha melegebb. kerdes hogy a benzin mekkorat hotagul? 
Re: ave (7343)
válasz erre előzmények 2007.11.23. 11:32:02 (7337
ha erdekes akkor szivesen versnybe szallok DrTvel bocsi


DrT

egyebkent 144es 50,6 20 audi hajtokar arp2000 csavarral 5db mennyi nalad?


koszi 
Re: ESI (7333)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 21:44:01 (7281
na faszom nem keveset osszehordtatok


egyebkent 0,8 nagykepu vagyok 
Re: szabyk RST (7190)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 15:24:28 (7183
minden relativ 
Re: ave (7181)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 14:50:38 (7180
pirinyo 35 
Re: Turboá (7178)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 13:52:26 (7177
igen 
Re: szabyk RST (7176)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 11:46:05 (7169
ahh papa, meghoztam a dontest a hazhoz all egy robert... mostmar csak csinalok valamit jovore 
Re: pnanassy (7168)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 22:59:48 (7153
aki bajban volt a fizikival, es a gondolkodassal suliban, annak nehez autot epiteni sztem... 
Re: NISSAN (7151)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 22:37:18 (7142
nem... de a szivocso falan a sebesseg folyva sokkal lassabb mint a levegovel haladva 
Re: ave (7138)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 22:32:07 (7136
kicsapodik kanyarban a falra, es filmkent uszik a falon 
Re: ave (7132)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 22:31:00 (7133
basszus csak nem birom ki...

csak azert hogy ne elj hulyesegben. a kovetkezo szitut kepzeld el. bekapsz egy 8as benzincsovet ami 10 centi. befogjuk az orrod, es csak azon keresztul vehetsz levegot. kicsit nehezen de kapni fogsz levegot, es akar elhetnel igy az eleted vegeig. De ha nem 10centi 8as csovet teszek a szadba hanem 1 metert, akkor ott fulladsz meg. azonos keresztmetszett mellet a cso hossza is meghatarozza folytast.
namarmost eleg nehez egyenlo csohosszu szivotorkot csinalni egy kozponti befecsihez. inentol kezde lesz nem lesz egyforma a toltottsegi foka a hengereknek.

remelem igy mar megerted.

ha nem akkor sajnalom 
Re: Attila1987 (7114)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 22:24:48 (7129
en kerek elnezest hogy belegazoltam hatalmas szakmai tudasodba, es lelkivilagodba. igerem legkozeleb nem mereszelek hozzad szolni.  
Re: Attila1987 (7124)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 22:11:07 (7120
bocs 21... 
Re: Saybor (7119)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 22:10:57 (7119
viccelsz? tipikus pelda a lada ahol a 2-3 henger mindig dus, az 1-4 pedig szegeny. semmi masbol nem fakad csak a csohosszakbol!

egyebkent milyen szakiranyu vegzettseged van 23 evesen ahol a szivocsovek idealis kialakitasarol tanultal? 
Re: Attila1987 (7114)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 00:38:13 (7082
koszi de egyenlore en is csak a 9esre gyurok 
Re: ave (7081)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 00:31:32 (7080
mexxet nezegetem mar regota esetleg ujabb foto nincs rola?

mondjuk itt nem sok csovet latok az ules korul, de meg nincs kesz.  
Re: ave (7078)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 00:26:36 (7077
hiheteteln szamomra.. mondjuk akkor ez mitol ved ha borulsz? nagyon regen lehetett olyat hallani rallyba, hogy a nem crmo cso rahajlott az emberre.  
Re: ave (7076)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 00:23:04 (7075
pszt el ne mondd senkinek

hogy lehet egy ilyen autot versenyeztetni kulfoldon? nem kellene megis hogy valami komolyabb csobol legyen? egy ilyen csovaznak nem kell hogy valami fia engedelyes legyen? ha kell akkor mezei csore hogy kapja meg? aszem most tobb kerdesem nincs 
Re: ave (7073)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 00:13:01 (7072
Mild steel chassi 42x3mm and 40x2mm, MIG welded.

raadasul sima coval heggesztve...

http://nystromracing.com 
Re: ave (7071)
válasz erre előzmények 2007.11.20. 23:57:16 (7070
en lagynak forditottam... de akkor jol gondoltam... abbol hogy a faszba lehet csinalni drag auto vazat??? azaz lehet, de mennyire lesz tartos? 
Re: ave (7068)
válasz erre 2007.11.20. 23:18:27 (7066
Te Yasec ha egy csovazas autohoz azt irjak hogy mild steel, az mi a franc lehet? sztem tuti nem crmo otlet? 
válasz erre előzmények 2007.11.13. 15:00:25 (6796
hasonlo kvalitasu embereket azert tudnek sorolni itt magyaroszagon is... 
Re: pnanassy (6795)
válasz erre előzmények 2007.11.13. 14:46:47 (6794
a rajzolt abra alapjan eleg kornyezetkimelonek tunik 
Re: pnanassy (6793)
válasz erre 2007.11.10. 22:37:58 (6764
Volt valakinek mar gt3071r vagy gt3076r turboja? valami tapasztalat? honnan idult es milyen motoron pl. kossz 
válasz erre előzmények 2007.11.09. 09:41:26 (6747
az azert van hogy tusszentes utan ne dusuljon el a keverek 
Re: ave (6746)
válasz erre előzmények 2007.11.04. 23:29:00 (6693
"+készített vw 1.8-2.0 16v komoly csonk."

"robikaperformance@gmail.com"



na jonem gecizek tenyleg csak tartotta 
Re: Robi-ka (6692)
válasz erre 2007.10.31. 10:19:32 (6569
na senki sem tudja? 
válasz erre előzmények 2007.10.30. 16:25:06 (6563
na a vegere csak kinyogom. szoval a kerdes a 6560ban van

6557ben a kerdes rossz, de a valasz egy resz benne van 
Re: Saybor (6560)
válasz erre előzmények 2007.10.30. 16:23:44 (6562
a dehogy sokkal egyszerubb a valasz most en leszek ave rajzolj de most tenyleg mennem kell majd csak este leszek 
Re: NISSAN (6559)

összesen 287 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!