nyugi fogok gyorsulni is. én is kiváncsi vagyok hogy javulok-e.most inkább a 60 lábra gyurok megakarom dönteni az utcai gumis 1,88-at.
köszi,a baba nyáron jön.
a gyári 3 pöcök ami a lendkerékbe van , amire felül a szerkezet, az is a csavarokkal egyszerre törik el. érdekes. enyémben azok már nincsenek benne mert galibáztak,csak a 6 csavar tartja és nem törik.
én? pupot kapok a sok munkátol, + épitkezek, + szaporodok. nissan az emelőn,várom a jobb első csapot és a bal hátso ekcenter csavart,addig nincs geometria állitás. de már jo lenne gyorsulni is.
nálam zajlik az élet.
találkozott valaki olyan problémával hogy hirtelen induláskor vagy 2-be váltáskor a nyomolap lepottyanik a lendkerékről mert eltörnek a csavarok ? haver R32 motorját kezdte tuningolni és idáig 380NM csak és eltörnek a csavarok amik a nyomolapot a lendkerékhez rögzitik.gyári lendkerék 6 águ szinter tárcsával és gyári nyomolap van rajta. idáig az a terv hogy furni belé több és vastagabb csavarokat. tud valaki valamit ajánlani ? köszi
melyik garrett belső passzol ebbe a turboba?
nekem kb 6000-nél van meg az 1,5 bar és 8500-at forog a motor.azt végig tudja tartani nem esik.
probáltam 2 bar-t is tud nyomni,csak akkor 3 vákumcső leröppent a helyéről, ( WG-ről és a Blow off-ról)
eddig mindenki meglepődött, 3 éve van a motoron a kinai T3/T4. 2 évig 1-1,1 bar-on racingoztam vele,és utcán is sokat használtam akkorjában.ez évben 1,5 bar nyomáson használom,de keveset gurulok vele az utakon.inkább trélerezek a versenyekre.ez évben csak kb 5-6000 km-t mehettem a kocsival az utakon.itt-ott néha alapjáraton ha sokat berreg a motor akkor szok füstölni,de meghajtom akkor utánna elhadja.reméllem a turbo gyengélkedik,azt olcsobb cserélni mint dugokat.
gondolom akkor széria alkatrészekkel gyorsan összerakod oktober 2-re a motort és kiprobálod a turbot.kiváncsi lennék arra a turbora,lehet engem is érdekelne majd egy csere olyanra amit majd nagyobb nyomáson lehetne használni jövőre.
attől függ mekkorák a tükrök
legegyszerübb ha kiprobálod de szerintem nem mérhető,mert ugysem tudsz mindig egyformán elrajtolni meg váltani.
sőt.hátszélnél még segithet is
hát spórolni.
jugo,kár érte.kiváncsi lettem volna az uj turbora hogy hogyan müködik.mi minden sérült meg a motorban? a szeptemberi power magazinban benne a kocsid.
nálam az összes szilent poliuretán,vagy mi.+ állithato futomóvek.csak most nekem minden a kanyarokra van bedöntve,mert azt hittem hogy fogok sokat szlalomozni és nyiltnapozni is ringeken ebben az évben.
nekem egyenlőre ez a jo gumi,ne feledd hogy street vagyok.majd jövőre talán megbrobálkozok jobb gumival a profiba,hátha lesznek féltengely töréseim nekem is mint a nagyoknak.
a geometria beállitás az hozhat egy kis időt gyorsulásban vagy a rajtnál?egy hátso kerekes kocsinál mi lenne az ideális kerék dőlésszög és összefutás gyorsulásban?nekem most kanyarokra van beállitva elég maximumra,és a gumi belső felét koptatja rendesen.ha majdnem 0-ra volna -állitva a dőlésszög az segitene a tapadásban?még ezzel nem kisérleteztem,de itt bisztos vannak akik már igen. van valakinek tapasztalata ezen a téren?
robi-ka és szabyk rst --- köszi az infot.majd kiprobálom.
és ha elvágom a rugot a felében,akkor változik az ereje?szerintem nem szabadna,akkor is csak annyi erő kell hozzá összenyomni csak kevesebb a kör , vagy nem ? hm
info kéne.
a turbonetics wg-be hoztam 1 báros rugot.a vastagsága passzol a gyárival,de még egyszer olyan hosszu mint ami benne van 0,8 báros.
ha belepasszol akkor összeszerelhetem azzal a hosszu rugoval?
vagy vágjam ketté?
tud valaki segiteni?nincs kedven 2-szer melozni,szar helyen van a wg annyiszor leszerelni.
szabyk RST
jelentem müködik a kuplungom.kicseréltem a nyomolapot az "olcsobbikra" ami joval keményebb.fáraszto lesz a rajtnál álni kinyomott kuplungal,de igy müködik.
kell a nagyobb fordulat mert váltáskor oda esett vissza a fordulat ahol még nem volt turbo nyomás,és igy most megy gond nélkül és nem torpan meg a kocsi egy pillanatra sem.
van mégegy nyomolap itthon ami joval keményebb,majd beleprobálom.
kuplung probléma váltásnál
felprogramoztuk a kocsimat,spec stage5 sport kuplung szett van benne ami 500nm-t bir állitolag.gyárilag 7200-at forgott a motor és most 8500-at forog.de 8500-nál váltáskor padlon marad a kuplungpedál 1-2 másodpercig.8000 fordulatnál még jo , de ott is mintha egy pillanatnyit később ugrana vissza. ez mitől lehet? találkozott valaki ilyen problémával ?
AVE
téged mint francia kocsi tulajdonost kérlek,hogy nem-e tudsz valakitől gyorsan elado COMETIC vagy más racing hengerfejtömitést eladot peugeot MI-16 motorba?esetleg honnan lehet gyorsabban hozzájutni?
az akinek megkellett volna rendelnie,az .....
hello.
van itt olyan aki peugeot MI-16 motorral gyorsul ? haver most fogja összerakni a motort gyorsulásra egy 205-be kovácsolt cuccokkal meg sport tengelyekkel stb,programozásban kellene segitség. esetleg valami jo tanácsokat elfogadunk.
köszi
és mit lehet vele kezdeni ? uj hidrotőke és uj tengely csere segithet ?
én mindig egy E36 325 , 328 , M3-at akartam venni.véletlenül egy 318i maradt rám.de motort nincs kedvem cserélni "egyenlőre".
helotok.a BMW szakértőktől kérnék tanácsot.
vettem "kaptam" egy BMW 318i kocsit azt hiszem az M40-es motor van benne.van a motornak olyan hibája állitolag hogy nem megy el 200km/h-al.a kocsit még nemtudtam kiprobálni mert cseppet szétvan törve a kaszni.a bmw szervizben azt állopitották meg neki hogy a szelepeknél van a hiba, hogy nem nyitnak eleget.a neten én találtam olyat hogy az M40 motor hibája hogy elkoptassa a vezérmütengelyt.
kérdem én,hogy ez lehetséges-e ? vagy milyen hiba lehetőségek lehetnek még?
a kocsit nem tuningolni akarom,csak az utcán használni a hétköznapokon.
2,1-es 60lábat hungaroringen mentem 8:830 @ 134,44 eredménnyel. a 13:651@174 időt 2,301 60lábbal mentem pőstyénben.érdekesek ezek a mért adatok,van ugy hogy szarabb rajtal jobb a végsebességem 201 és 402 méteren is. amugy 2008ban 13:3-as időket mentem furt SK-ban,igaz PIRELLI 225/650R18 kemény keverékü szlikkekkel.ebben az évben MICHELIN SPORT CUP 225/40R18 utcai félszlikkekkel mentem.sajnálom hogy nemtudom a pirellis 60lábaimat,mert akkor sokkal jobban éreztem a rajtot a nyakamon.
nekem is a tapadást kell megoldanom,mert szörnyü 60 lábakot gurulok.én a gumikban keresem a megoldást majd.ezért gondoltam hogy bevállalok drag gumikot jövőre,csak a méretet is elkell találni,nehogy 100 méter végén meg nebirja pörgetni a motor a tul szélles gumit.
figyeltem igen,de engem az a kölcség nem érdekel.2 évet mentem profiba amig a motor birta,akkor sem sirtam a zseton végett.ebben az évben azért választottam a streetet mert csak a 4-ik versenynél száltam be,rába-ring és hungaroringen. két első hellyel,volt szerencsém elég.még az is lehet hogy jövőre kipakolom a kocsi belselyétés profiba nevezek.szeretnék javitani az időmön és azért tettem fel itt a drag gumi kérdést.
nekem más motor van a kocsimban mint jugonak.rajtnál neki is gondok vannak a tapadással ha jol tudom.vagy befullad vagy elfustöl a 265 R18 toyo R888.rajt után már jol megy a kocsija.
hm,letörtem mint vadászpuska töltéskor. akkor majd SK-ban profiba nevezek,de akkoris kiprobálom a drag gumit hogy milyen.magyarországon neg maradnak a michelin pilot sport cup félszlikkek.ezekkel bisztos nem szakad meg sem a difi sem a féltengely.na meg meglássuk milyenek lesznek a jövő évi szabájok.
Street kategóriákban csak E-jelű, normál gumiabroncs, illetve az aláb felsorlt D.O.T jelzéssel ellátott street gumiabroncsok Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, g-Force T/A KDW,g-force Sport, Radial T/A ,Cooper Cobra GT , Hoosier : Pro Street ,GoodYear : Eagle GT II , Coker Pro Trac, General Tires engedélyezettek, Valamint az autónak mindkét tengelyén minimálisan a típus műszaki specifikációjában meghatározott méretű abronccsal és keréktárcsával, illetve mindenhol az abroncs futófelületén minimum 2 mm mintamélységgel kell rendelkeznie. A használható legnagyobb méret pedig az, amely még nem lóg ki a sárvédő alól.
és milyen volna jo rá szerinted?ezektől nagyobbak nhezen férnek be szerintem.ezek átmérője akkora mint a mostani 18-as kerekeimé.csak a széllességet nemtudom hogy milyen felelne meg.
tudna valaki segiteni hogy milyen méretü drag gumikot vegyek a kocsimra jövőre,ami tapad is a rajtnál? mickey thompson 235/60R15 255/60R15 vagy 255/50R16 a motor 400LE körül lesz,RWD meghajtás sperr difi,1260kg. most michelin pilot sport cup félszlikkek 225/40R18 vannak rajta,de azokkal nemtudok rajtolni 280-300 LE-vel sem,csak ha csusztatom a kuplungot de akkor is csak 2,1 a legjobb 60láb.az istenér sem indul el ugy mint egypár BMW amit kiskunlacházán figyeltem.