timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 16 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.10.14. 19:14:36 (18503
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Jaja, a D-s váltók tényleg ilyen olcsók, annak idején vettem egyet és cseréltem esi-be. 
Re: dani1121 (18501)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 19:12:02 (18502
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Az említett RM tengelyről közben megtudtam:
10.70mm/10.2mm 216°/220°
Mi a véleményed róla?
A B-s pillangót már kipróbáltam és nem jött be! Nem hiszed el, de bedúsult a keverék (Innovate WB02-t + SSI4-et használok)!!! Számomra ez érthetetlen!!! Összezavarodott
 
Re: sh adam (18499)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 18:11:15 (18498
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Hogyééé adják?
Nekem L3-as a váltóm. 
Re: hori (18497)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 15:37:10 (18496
Felhasználói profil
14.03 @ 156
A váltó gyári, 402 m-en elég az első 3 gang.
Speer nincsen sajnos.... 
Re: hori (18495)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 13:24:57 (18492
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Tarts ki még egy picit, naaaa, léccíííííííííííííííí! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (18490)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 13:22:30 (18491
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Így van, a hf meg van csinálva (Bejó). A leömlőm 4-2-1, 50-es rendszer  (Janó).
A szívósor gyári, de fel volt nyitva, polírozva, bővítve, Kakucson vettem egy sráctól, még addig nem volt használva. Boti ismeri az előéletét, németektől hozta anno vki.
A tengelyeim a nagy kérdés:
Gyári tengelyek köszörülve (GAÁL), se adatlap, se semmi nincs hozzá.
Csoki programozta először az autót, akkor nem volt még benne a szívósor. 140 lovat mértek, azt mondták, hogy a gyári tengelyekkel valszeg jobb lenne. A fokolókereket nulla állásban vannak, így volt a legjobb. Alapjáratom nincs, ezer és kétezer között ingadozik.
Megtaláltam a tengelyt a fórumon, amit Dani írt (KÖSZI DANI!):
"108435" számú hsz
Esetleg rápillantanál?
Azt megtudtam, hogy Koczeka hozta neki, beszéltem vele, ezt ő is megerősítette, szerinte a mostaninál jobbnak kell lennie. Itt az a nagy kérdés, hogy a mostani tengelyek milyenek? Próbáltam a Gaáléktól megtudni, sikertelenül... Szomorú
 
Re: sh adam (18489)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 11:23:26 (18486
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Nem emlékezel véletlenül, h kb. mikor dobták fel a hirdetést a tengelyekre? 
Re: dani1121 (18461)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 09:33:32 (18481
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Érdemes megfontolni, amit a srácok írnak, nem mindegy, hogy ugyanazt az eredményt mennyi léből hozod ki. Amúgy tisztelem a lelkesedésedet, teljesen megértelek. A kezdetben én is azt mondtam, hogy jó lesz nekem a D, nem kell vti, majd apránként fejlesztgetek, aztán most meg már korlátokkal küzdök, megrekedtem kb. 150 lónál.
Amit én láttam a neten: B16 blokk+váltó+ECU+kábelköteg ~350 eFt.

Srácok, ha esetleg van vkinek vminek jó ötlete, hogy hogyan tudnék még pár lovat összeterelni csiga nélkül, akkor szívesen venném, ha megosztanátok velem. Mosolyog
Előre is köszi! 
Re: dani1121 (18474)
válasz erre előzmények 2011.10.12. 21:30:40 (18463
Felhasználói profil
14.03 @ 156
U.i.: Az injektorcsere a tiednél sztem még elég korai... Kacsint  
Re: dani1121 (18461)
válasz erre előzmények 2011.10.12. 21:28:21 (18462
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Köszi, én is gratulálok Neked! Mosolyog
Hát én is lebeszélnélek a D-s szívó tuningról, de a D16A8-ról mindenképpen.
Véleményem szerint a B tuning sokkal kiforrottam:
Először ITR tengely, szívósor, szelepek, aztán jöhetnek a komolyabb cuccok, tele van a net a jobbnál-jobb alkatrészekkel, lehet válogatni, pénztárca kérdése! És ami a legfontosabb: itthon (is) nagyon sokan végigjárták már ezt az utat, nagyon komoly motorokat építettek, sokan segítőkészek, lehet a tapasztalatukra és a tudásukra számítani. Ha elmeséled, hogy milyen konfigot szeretnél megvenni, ők rögtön megmondják, hogy mit hozna, vagy rontana. Nagyon sok tudás halmozódott fel ezeknél a srácoknál.
Tapasztalatom szerint D (D16A8) egy kicsit más:
Kevesen foglalkoznak vele, a tuning alkatrészellátás is szegényes, a tapasztalat is kevés. (A kezdetekben egy kontárnak én is megfizettem a tanulópénzt, azóta kizárólag a cimborámmal mi építgetjük). Jelenleg rajtam kívül nem is tudok mást, aki ilyen motorral versenyezne. Szívem szerint építenénk egy B-t, de ebből már túl drága lenne kiszállni, így inkább kihozzuk még belőle, amit stabilan lehet. Mert aminek tényleg örülök az az, hogy jelenleg nagyon stabil, 20+ verseny van már benne. Nincs olajfogyasztás, olajcserétől olajcseréig bőven elég a 4 liter. Egyszer ment tönkre a hűtőventillátorom, kétszer pedig a gyújtáselosztó egyik jeladója szállt el, ezen kívül semmi. Verseny végén otthon leállítom, következő versenykor meg beindítom.
Ha szereted a kihívásokat, akkor vágj bele... Mosolyog
 
Re: dani1121 (18461)
válasz erre előzmények 2011.10.11. 17:31:12 (18458
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Köszi szépen! Mosolyog
A jövőt még majd meglátjuk. Jelenleg azon agyalunk, hogy mit lehet még kihozni stabilan a D16A8 szívóból...
Szerintem van kb. 50 felesleges kiló, azon kívül eléggé véges a történet... Zokog  
Re: hori (18453)
válasz erre előzmények 2011.10.10. 21:08:32 (18449
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Köszi, én is gratulálok Neked, remélem találkozunk a díjátadón!
 
Re: szilvi5 (18448)
válasz erre előzmények 2011.10.10. 13:45:26 (18446
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Basszus most nézem a honlapot, tényleg elmarad... Összezavarodott
Köszi, hogy szóltál! 
Re: hori (18443)
válasz erre előzmények 2011.10.10. 08:29:06 (18442
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Sajnos ez nem segít ki esetlegesen a bajból, de azért köszi! Mosolyog  
Re: dani1121 (18438)
válasz erre előzmények 2011.10.10. 08:28:06 (18441
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Köszi, igen, ez sajnos csak fedél, nekem meg a komplett elosztó kellene, mert a vezérműtengely jeladója szokott sz@rrá menni. Jelenleg nincs gond, működik az ami benne van, csak az utolsó versenyre szeretnék magammal vinni baj esetére egy tartalékot...

Esetleg vkinek, kölcsönbe, tartaléknak, 2 napra? 
Re: Pelyvi (18439)
válasz erre 2011.10.06. 17:00:56 (18437
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek Honda D16A8(9) motorhoz eladó gyújtáselosztója?
Köszönettel:
S. 

összesen 16 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!