Le lehet flockoltatni. Vagy újra bőröztetni.
Nálunk van egy srác, akihez hordák a kupecek az eldurrant légzsákos műszerfalakat, hogy csinálja meg gyárira, persze légzsákmentesre. Ekkor azt a helyet kipótolta és az egészet újra húzta. Igazából nem különböztettem volna meg a gyáritól.
Még feltennék egy másik légtömegmérőt is hátha az.
A BMW-vel nekem akkor csinálta ezt. Mi is az üzemanyag részekre gyanakodtunk, leellenőriztünk mindent, minden jó volt. Utoljára ráraktam egy másik légtömegmérőt, azzal működött és kiforgott rendesen.
Végül kiderült, hogy nem a légnyelésmérő volt elkopva, hanem rosszul volt rögzítve.
Remélem tudtam segíteni.
Nekem az OHC motoron volt benzinnyomás-szabályzom nem tudom neked van-e. Abból is megpróbálnék egy másikat. Vagy esetleg, ha van összeroppantanám hogy többet tudjon.
Ahogy gyárilag volt, gumikéderrel raktuk be és nem ázott be, nem esett ki, semmi gond nem volt vele. Senki nem mondta volna meg, hogy nem üveg. Csak a fűtőszálak nincsenek benne.
Praktikerben van anyag hozzá 25-30mm. Egyszerűen ráraktam az üvegre a táblát, körberajzoltam, majd flexszel kivágtuk. A domborúság nem okozott problémát. Ki-be szereléssel egy hátsó ablak 30 perc alatt kész van.
Vannak itt akkora irgalmatlan nagy hozzártő számmisztikus szakemberek mindenhez pl Dr, Carl, Av, miért nem tudják , a megfelelő anyagminőséget a megfelelő helyről kiszámolni milyen leömlő kell......
Mert kevés a nagy számolós szaktudás ugyanúgy mint máshol...
Ilyenkor miért nem szoltok hozzá.
Milyen anyagminőség (kód alapján) amit lehet hajlítani úgy, hogy nem törik és nem vékonyodi el túlzottan. (nem rogyik meg).
Ezt is tudnotok kellene.
Számoljátok ki!!!!
Fejtsétek meg.
Bocs hogy köcsög bunkó paraszt vagyok.
Erre viszont kíváncsi lennék,mely ez az anyag és mi a száma.
Ezen kívül ki tudná megcsinálni.
Szerintem senki már bocs......
Másik:
Leömlőt most csináltak az ismerősömnek turbósra. A PROEX-es srácok. Nem hajlították, viszont komoly lett. Tudják ők is mint csinálnak! És nagyon jó áron dolgoznak.
Szia.
Dabason csináltattam. Saválló dupla 50-esből hajlították végig. Két középsődobot hangtompításnak és egy hátsó dobot készítettek. Az autómnak a kívánságomra nagyon kicsi hangja lett. Nem fogta vissza. Szerelő részeket csináltak rá. Állítólag Dakar autókra ők csinálják.
A turbótól a végéig mindössze 60 ezer Huf volt. (ja és pár óra, mindössze végignéztem)
Tudom őket ajánlani. Kecskeméten és a környékünkön hasonló munkát nem tudnak végezni a kókányművészek.
Így van. Ez nem csak az autóiparra terjedt ki és nem csak Amerikára. Hiszen a 70-es években Magyarországon volt olyan ruhabolt, ahol csak szerdán készített termékeket árultak (természetesen jóval többért). És le is van vezetve, hogy miért. Ez a mai gyárakra is jellemző egyébként. Hétfőn, kedden kipiheni a hétvégi berugást, szerdán lendületesen dolgozik, csütörtökön gyengül, pénteken várja a hétvégét.
Bocs az OFF-ért.
Ati!!
Őket soha nem tudod lehagyni, se én. Mert csak virtuálisan versenyeznek. Inkább a kő, papír, ollóhoz tudnám hasonlítani a versenystílusukat. Fejben és kézzel lejátszanak mindent.
Egyszóval: fasza gyerek vagy!
Ezeket a Soltvadkert Racing Club nyerte (a hozzá nem értésükkel gondolom) elég sok féle motorsport versenyen. Az elmúlt 2-3 évben.
Mi a mai napig sajnos ebből az anyagból dolgozunk.
Szerinted miért próbálkozunk mindenféle megoldással. (pl könnyítés)
Lehet hogy jobb lesz egy új konfiggal.
Te nem próbálsz meg újítani soha?
Szerintem menj szerelni, és hagyd békén a nagy alméleti embereket gondolkozni, mást úgy se tesznek veled ellentétben.
Ők csak virtuálisan építenek autókat és versenyeznek. Magyarul fejben lejátszanak mindent.
Van sok ilyen ember, nincs ezzel semmi gond.
Nekem Martin bácsiék nem a legjobban centírozták ki. Miután erősítették és szintert készítetek.
El is tört a főtengely az utolsó sonkánál.
De nem csak én jártam így az ismerőseim közül.
Vigyázni ezekkel