timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 54 bejegyzés
1  2  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.11.11. 17:57:54 (17315
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Az a hengerfej nem a Havassynál készült? Mert lehet láttam! 
Re: maki (17314)
válasz erre előzmények 2010.10.10. 17:52:55 (17072
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Hát ha saját szervíze van akkor kapcsolatai is megvannak, így szerintem bármit tudnia kellene szereznie saab-os berkekben! Amúgy 500lóhoz szerintem is jók a gyáriak is normális olajal ami ilyen szinten alap! 
Re: GMalma (17069)
válasz erre előzmények 2010.10.07. 13:17:23 (17044
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Hi! Szerintem is külső behatásból származhat, detonáció szerintem nem ilyen, legalább is amiket eddig láttam! 
Re: Kutasi Richárd (17043)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 22:21:45 (16401
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Nem, mert ugy már nem lehet összerakni, hogy ne engedjen! 
Re: radics1 (16400)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 19:49:34 (16399
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Szétszedtem a pumpát meg van a baja nem az etanol volt! Hanem egy nagyon pici gumidarab ami gondolom a benzinhíd éles csatlakozójáról kerülhetett bele!  
Re: radics1 (16398)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 15:08:27 (16397
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Jaja külső kellene!
 
Re: radics1 (16396)
válasz erre előzmények 2010.06.27. 12:43:23 (16394
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Érdeklődni szeretnék, hogy e85-höz tud-e valaki normális pumpát ami bírja mert az új kjet pumpám kb másfél tank után megszorúlt! A walbro vagy a bosch 044-es bírja-e az etanolt? Esetleg valaki nem tud eladót újat? Előreis köszi! 
Re: kircipeti (16393)
válasz erre előzmények 2010.06.24. 12:16:51 (16383
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Én évekig használtam a Q8-nak a 10-50w-et én csak ajánlani tudom! A 4liter nincs 8 ezer ft! 
Re: recska (16382)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 17:38:14 (16218
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Persze a gyári ecu többrétű és jóval több és részletesebb dolgokat beleintegráltak némi MI is már fellelhető benne! Én arra értettem, hogy pont ezen előnye miatt hardver változások miatt jóval kötötteb mint egy teljesen írható ecu! A vems motech mega stb stb meg bizonyos határokon a hardverváltozások miatt "kötetlenséget" ad! Erre gondoltam! Tehát nem a gyári ecu tudásával van baj hanem a hardver változásoka kezelésében!  
Re: ave (16215)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 15:19:15 (16211
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Ákos megsquirt-je olyan mint a vems bármi tudsz szinte állítani! Nincs benne szinte semmilyen kötötség mint a gyári ecu-ban! Ha e85-el megy felprogiza teljesen aztán ugyanezt benzinnel és kész! Ha a lapos nála akkor kb 1 perc alat tudja váltogatni az e85-s vagy a benzines pogit! És csak azzal megy amihez kedve van! Több elektronika minek bele? Ésszerű határokon belül szinte mindent tud a mega: gyújtás befecskendezés rajtprogi als shift light nitro vízbefecsi bármi stb stb!!  
Re: GMalma (16210)
válasz erre előzmények 2010.05.28. 19:28:24 (16114
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! yugot nem kérdezted, hogy van-e neki vagy tud-e rendelni? Üdv! 
Re: GMalma (16113)
válasz erre 2010.05.22. 15:40:34 (15989
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Ez jól sikerült 
válasz erre 2010.05.22. 15:39:10 (15988
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Egy kép a tárcsáról:
 
válasz erre előzmények 2010.05.21. 17:14:34 (15981
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Nálam a tárcsa! 228-as és 23 fogas! Üdv! 
Re: radics1 (15980)
válasz erre előzmények 2010.05.20. 21:27:37 (15978
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Értem, persze! majd kiderül! 
Re: radics1 (15977)
válasz erre előzmények 2010.05.20. 21:12:35 (15975
Felhasználói profil
14.02 @ 164
oké akkor majd szólsz holnap azért leméretezzük! 
Re: radics1 (15974)
válasz erre előzmények 2010.05.20. 21:07:02 (15973
Felhasználói profil
14.02 @ 164
A méret ez az ha minden igaz! Holnap meg tudja nézni a srác pontosan! A tiédben hány rugó van vagy van-e egyáltalán? Ha netán kell akkor szólj és leméretez a srác és holnap postára is tudja adni! 
Re: radics1 (15972)
válasz erre előzmények 2010.05.20. 20:56:04 (15970
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Van a srácnak szintén gyári új luk tárcsa 1z hosszmotoros tdi-é 10-ért ha érdekel! De az volna legjobb ha leméreteznéd a tiéd és dobnál ár képet úgy hamarabb tudnék segíteni! 
Re: radics1 (15969)
válasz erre előzmények 2010.05.20. 17:05:36 (15967
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Ha kell tudok gyári új wv-audi Luk 225lovas nyomólapot tárcsával 40-ért! A tiéd az hosszmotoros ugye? Üdv! 
Re: radics1 (15965)
válasz erre előzmények 2010.05.19. 10:37:21 (15951
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló Ákos! Látom frankó halad a gép, szép! Hajrá jó lesz az!   
Re: radics1 (15950)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 12:27:29 (15602
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Ha mondjuk centirozása elmegy a turbónak és ez által megkopik a siklócsapágy akkor az magával kezdi húzni a támcsapágyat is és elkezd dögleni! Amíg szét nem kop teljesen! 
Re: Gtaati (15601)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 12:25:51 (15601
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Igen az a siklocsapágyasnál lehet de nem a támcsapágy miatt hanem a forgó része miatt! Mert ott a tengely és a csapágy között olaj rétegnek kell leni! A másik variáció ahol a siklócsapágy fele akkora sebességgel mint a tengely forog a házban és itt dupla réteg olajon kell futnia! Egyrészt a csapágy és a ház között illetve a tengely és a csapágy között! A másik variáció hogy a siklócsapágy fix a házban és ekkor csak a tengely és a csapágy között van olaj réteg! Szerintem a támcsapágy siklócsapágyas turbó esetén ha jó és a rátámaszkodó gyürű is akkor az még szárazon is minimális! 
Re: radics1 (15600)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 11:21:53 (15599
Felhasználói profil
14.02 @ 164
A siklócsapágyasnál meg külön van támcsapágy és ha az megkopik akkor log! De ha hibátlan akkor tengely irányban egy siklócsapágyas nem lóghat semmit ellentétben a golyóssal!
Üdv! 
Re: Gtaati (15598)
válasz erre előzmények 2010.03.04. 11:20:20 (15598
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Nekem is dupla golyós eredeti Garrett van és hidegen az is log tengely irányban kicsit mivel golyóscsapágya van és hidegen a golyó és a golyópálya között van hézag!! Melegen szépen betágúl és hibátlan! Ha hidegen nem lenne hézag melegen megszorúlna vagy törne!  
Re: GMalma (15595)
válasz erre előzmények 2009.09.22. 22:10:08 (14622
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Oké köszi! Az korrekt! Üdv! 
Re: LacUS (14621)
válasz erre előzmények 2009.09.22. 22:02:09 (14620
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Ja én a CPS-re gondoltam! 
Re: LacUS (14619)
válasz erre előzmények 2009.09.22. 21:40:43 (14618
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Rajtuk agyaltam én is és sok jót lehet rólik hallani! Az oldalon nincs árlista vagy külön emailban kell megkérni? Kösz! 
Re: LacUS (14613)
válasz erre előzmények 2009.08.17. 21:05:01 (14464
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Mi újság hogy áll az autó?? Minden rendben?
Üdv! 
Re: Jugo (14463)
válasz erre előzmények 2009.06.08. 22:01:34 (14162
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Érden csinálnak bármilyen cooler-t de mérettől függően lehet igen zsebbenyúlós is! Itt van elérhetőség és info is: http://www.expressz.hu/kisokos/jarmu/javitas/hirdetes-13666856/
Üdv! 
Re: Jamal (14161)
válasz erre előzmények 2009.06.07. 09:02:37 (14160
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Örülök neki hogy legalább ez megoldódott! Nem tudom mennyire befolyásolhatta a régebi problémákat! Mivel kifúj a turbó előtt így nem tudja meghajtani annyira, ezért nem hinném hogy csak ez lehet a baj de majd kiderül!! Üdv! 
Re: GMalma (14159)
válasz erre előzmények 2009.06.04. 21:05:34 (14154
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Nem lehet hogy a leömlőnél vagy a turbónál kiment a tömítés? Annak lehet ilyen hangja alacsony fordulaton és ugye ott terhelődik a motor jobban és így ott könnyebben észrevehető! Nagyobb fordulaton kisímul és amíg nem drasztikus a helyzet addig nem is hallani!
Üdv! 
Re: GMalma (14152)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 22:43:44 (14026
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Oké köszi Robi! Megnézheted a kíváncsiság úgyis hajt! Ha van valami jöhet msn-n is!! Üdv! 
Re: Robi-ka (14022)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 22:41:26 (14025
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Hát tervek azok mindig vannak és a jóból sosem elég csak mindig az anyagiak gátat vetnek a dolgoknak! Hát a te teljesítményedet elnézve az enyém sosem lesz olyan szerintem de fő az óvatosság meghát csak 20 éves technikáról beszélünk és ezek a csapágyak kivételével gyáriak! Szeretném egyszer a jövőben hogy új legyen a bele de ahogy korábban is írtam amíg ez nem megy szét addig valószínű nem is lesz semmi! Meghát költen mindig lehet rá nem hiszem hogy ilyen autó körül össze lehet spórolni annyi lét! Az eddigiek gyári motor pgt szívósor nagy pillangó 60-as csövezés nagy cooler lefújó, benyanyomás szabályzó, 60-as kipufogó 1 végdobbal garrett gt25r, rc 440 megasquirt stb! Röviden ennyi meg még sok kis apróság meg amit elfelejtettem!
Üdv! 
Re: zsoltgti (14024)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 20:41:26 (14023
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Köszi a választ!
Üdv! 
Re: Bandi (14020)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 20:40:57 (14021
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Hát egyenlőre semmi csak puhatolózok!! Amíg a gyári belső bírja addig semmi nem lesz belőle meghát az anyagi része is nagyon durva! Kb fél évig nem költhetnék semmit és akkor esteleg packázhatnék a gondolattal! A puntóban a hajtókarok és a dugok is gyáriak? Üdv! 
Re: zsoltgti (14019)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 16:10:41 (14018
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló Vili! Hogy dolgozol? Este leszel gépközelben? Üdv! 
Re: kappa (14015)
válasz erre előzmények 2009.05.25. 16:08:13 (14017
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Régen írtad tudsz kintről hajtókarokat rendelni! Utána tudnál nézni, hogy fiat uno turbohoz lehetséges-e és ha igen mennyiért!! Üdv!  
Re: Bandi (13961)
válasz erre előzmények 2009.05.15. 12:33:26 (13804
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Nem tudom nálam a gyári tengely elkopott de egyenletesen mind és nem is ment jól az autó és brömmögött mint egy subaru és 4000fordulaton olyan volt amit segberugnak utána meg elfogy és csak lassan elpörgött! Az 1.6-osé belekerült és nem volt az hogy segberugás és utána elfogyunk hanem szépen egyenletesen elforgott és húzott végig! Csak ez meg most beadta az unalmast! A szelephézag tuti jó mértem hidegen melegen töke körbeforgatása stb! Egyébként ha nem is lenne hézag akkor sem volna szabad egy tengelynek elkopnia szerintem! Mivel a tőke és szelep mozgásának útja sokkal nagyob tud lenni mint egy tengely amit tud nyomni! Ha a szelep és a tőke nem tudna lentebb menni akkor igaz hogy megeszi a tengelyt! Szerintem anyaghiba! Ez egy cserélt tengely és nálam nem vicc a szervíz! 5000-ként olajcsere nyáron 10-50 télen 5-40! És ez a tengely hibátlannak tünt amikor megvettem és kb 5-10 ezer km ment bele! Ha szar az olaj illetve a szervíz egye meg az összes bütyköt!! A hézagok meg mindenütt ugyanakkorák századra pontosan ergo ha azzal is baj lenne akkor szintén a többinek is kellene kopnia!
Üdv! 
Re: Crybaby (13800)
válasz erre előzmények 2009.05.15. 08:32:43 (13795
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Nem bántott meg senki a válasszal! Én is tudom hogy ezzel baj szokot lenni! De én csak azzal találkoztam hogy mind egyenletesen elkopik! Itt pl: 1-es henger szívó és 3-as henger kipufogó lett oda! A párjaik szépek és az összes többi is! A hézagok mindenütt egyformák mármint az összes szívóé és külön az összes kipufogóé tehát ez szerintem nem gond! A fiat gyárilag elég nagy hézagoka hagy 0.4-0.5 én 0.3 és 0.35-re állította, és soha ezelőt nem volt vele gond!
Üdv! 
Re: NISSAN (13794)
válasz erre előzmények 2009.05.14. 20:40:56 (13786
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló mindenki! Lenne egy kérdésem! Uno tie veztengelyekről ugye köztudott hogy elkopnak de ugye egyenletesen minden bütyök! Ebből az okból kifolyólag cseréltem is veztengelyt! És ma csodálkozva láttam hogy két bütyök két különböző hengernél frankóra elkopott szép gömbölyűre szinte! Ha valakinek van ötlete hogy mitől lehet az nyugodtan írjon! Olaj probléma nem lehet mert az adot hengernél a párja szép semmi baja! A tőkék szépen forognak nem akadnak semmi nincs berágódva! A két bötyök enyhén sorjás csíkos a többi meg szép hegyes!! Cry esetleg te találkoztál-e már ilyen problémával?? Előreis kösz Mindenkinek!!
Üdv! 
Re: szabyk RST (13785)
válasz erre előzmények 2009.05.01. 22:22:59 (13721
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Szerintem egy Mega Squirt sem lenne rossz választás, mert a gyáritól ilyen esetben sokkal jobb és igen elérhető áron hozzá lehet jutni!
Üdv! 
Re: VMate (13715)
válasz erre előzmények 2009.03.11. 21:15:43 (13447
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Hát nem is gondoltam semmi drasztikusra! Csak most itt páran írták hogy nem igazán szuperál nekik a dolog! Pedig van akinek másik lendkerék és spéci szerkezet van a szinter mellett! Nekem gyári lendkerék és Sach szerkezet mindkettő szabályozva és 6 ágú szinter! Remélem jól beválik!
Üdv: Mindenkinek! 
Re: szabyk RST (13446)
válasz erre előzmények 2009.03.10. 21:52:33 (13442
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Ti mind ugyanott csináltattátok a kuplungot (Whistler)? Mert én is most csináltattam 6ágút és nekem is lett lendkerék-szerkezet szabályozva! Remélem jó lesz csak most elbizonytalanítottatok! Gondolom kicsit kopjon össze és kész!
Üdv! 
Re: glo (13435)
válasz erre előzmények 2009.03.09. 16:04:59 (13421
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló mindenki! Lehet hülye kérdés hogy 6-os illetve 10-es benyahíd ezek alatt mit értetek? 6 vagy 10mm átmérőben? Csak azért kérdem mert én is benyahíd készítés előtt állok és 4db 440-es rchez kellene!
Üdv! 
Re: Crybaby (13420)
válasz erre előzmények 2009.03.02. 22:17:26 (13394
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Meg szeretném kérdezni tőled hogy c1j782-es motorkodó 5-höz nincs-e véletlenűl jó állapotú olajteknőd ami szépen felfekszika a blokkhoz? Mert olyan problémánk van hogy új szimeringekkel is csöpög az olaj! A teknő és a blokk közé neked kellett tömítés? Mert ha rakunk nem lehet felhúzatni a teknőt hogy a félkör alakú füles gumi tömítsen, anélkül meg pasztával igen de még mindig csöpög az olaj szóval valószínű hogy a teknő van elvetemedve!  Előreis kösz!!
Üdv! 
Re: ave (13393)
válasz erre előzmények 2009.02.13. 22:46:11 (13286
Felhasználói profil
14.02 @ 164
A másik meg ha bekerül a motor a helyére akkor leenged a szar olaj valami híg olajall mondjuk 5-40-el feltölt és járat menni vele egy kicsit hogy jól bemelegedjen aztán átöblítse a motort és aztán azt is le és jöhet bele az új! Üdv! 
Re: Gtaati (13284)
válasz erre előzmények 2009.02.13. 18:48:14 (13284
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Én ilyenre a féktisztítót tudom ajánlani a középrészhez is meg kompresszor oldalra is aztán ha kiszáradt akkor olajat neki! Valami normálisabbal pl würth!
Üdv mindenkinek! 
Re: Jamal (13283)
válasz erre előzmények 2009.02.12. 22:23:12 (13278
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Hát én ajánlani tudom a gt25r-t mert golyos csapágyas turbo de ugye ennek is vannak hátrányai pl az ára: szerdán beszéltem a ferrykerrel és közzel 260ezerbe tudnák hozni, Cry is árúlja az övét az 120-ezer!! Amit recska is mondott az is igaz mert ezeknek ha jól tudom kerámiából van a kipuf oldali lapátjuk és ugye az rendkívűl sérülékeny tud lenni! Az 1.3-as uno kipuf csonkjához közdarabbal együtt van eladó benzines-olajos-vizes Garrett Gt20/17-etem körülbelül k04 méretű ha nem nagyobb 2.0 saabról való és arra lett rakva egy 20-as nyomóoldal és centírozva,igaz használt de semmi baja fix 40-ért eladó!
Üdv: mindenkinek! 
Re: princodvd (13277)
válasz erre előzmények 2009.01.27. 12:56:27 (13052
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló Mindneki! Én is úgy gondolom és tudom hogy az a normális ha az olaj elfeketedik mivel úgy tud hatásosan tisztítani és lebegtetni a szennyeződéseket és nem engedi lerakódni! Nyáron én is 10-50-et használok télen meg 5-40-et és 5000-ként cserélem! A Castrol nem egy rossz márka de az utóbbi időben mindenkitől elég sok rosszat hallottam róla lehet ez annak köszönhető mert sokan hamisítják!
Üdv! 
Re: NISSAN (13051)
válasz erre előzmények 2009.01.08. 18:26:08 (12799
Felhasználói profil
14.02 @ 164
Helló! Köszönöm a választ! Akkor vagy golyoscsapágyast vagy a meglévőt megcsináltatni! Az uno motorra te mit ajánlaná gt25r vagy gt28r és milyen a/r értékkel, hogy rugalmassan használható legyen városban is és 200lovat tudjon stabilan illetve a felett is? A golyos turbok nem felújíthatóak? lletve azoknak milyen az élettartalma és milyen módon megoldott a támcsapágyazásuk? A golyós vagy a siklós tuningra átalakítva jobb-e ár és élettartalom szempontjából? Te tudsz olyan helyet ahol normálisan felújítanak egy siklócsapágyast illetve átalakítanak tuning célokra? Válaszodat várom és köszönöm!
Üdv mindenkinek! 
Re: Crybaby (12793)

összesen 54 bejegyzés
1  2  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!