timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 389 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2008.12.09. 11:11:03 (12518
Felhasználói profil
13.76 @ 169
...esetleg menet közben plusz adalékként befecskendezni ? 
Re: ave (12517)
válasz erre 2008.12.09. 10:14:05 (12516
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Sziasztok !

Nitrometán témában jártas valaki ?
Ahogy olvastam a 100% nitrometánnak csak akkor van értelme, ha kb 8x annyit locsolunk belőle a mociba mint benzinből - azért érdekelne, hogy adalékként érdemes e használni ? 
válasz erre előzmények 2008.06.18. 17:48:21 (10883
Felhasználói profil
13.76 @ 169
De ugye azt tudja, hogy teljesen más arányú üzemanyag - levegő keverék kell az E85-höz ?!?! 
Re: carlosracing (10870)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 14:41:57 (10829
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Attól függ mekkora volt ateljes áramfelvétele a gépeteknek ?
Használ ilyet valaki autóban ? Tapasztalat ? 
Re: hobizoli (10828)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 14:22:39 (10827
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Gondolom ott eredetileg is jó volt a kenés, és azon nem tudott sokat javítani.
 
Re: hobizoli (10826)
válasz erre előzmények 2008.06.17. 13:52:02 (10825
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Ha már kenőanyag. Megint előjött ez a metabond, prolong kérdés. Soha nem használtam mert klórt tartalmaz, de van aki azt mondja, hogy neki bevált (pl kevésbé melegszik tőle túl a motor)
Mert ugyebár a kisérlet látványos :
(nem, ez nem a homokszórós Mosolyog )
 
Re: TunercityLaci (10824)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 16:00:15 (10814
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Te Cry. Fogalmam sincs milyen ez a gumi, de tényleg. Gondolom hosszas keresgélés után döntöttél úgy, hogy ezt veszed. Kiváncsi lennék mennyivel tud többet mint egy S-es A048. Hol vetted ? 
Re: Crybaby (10812)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 12:32:51 (10811
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Jobban tapad mint az A048-asom ? Mosolyog  
Re: Crybaby (10809)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 08:26:02 (10804
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Konkrét cél az, hogy minimális átalakítással és jó gumival a minél jobb időt lehessen menni - de ezt már írtam Mosolyog
 
Re: Crybaby (10788)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 21:05:31 (10782
Felhasználói profil
13.76 @ 169
ha megnézed Sopper mérésénél is megvan a gyári 130 lóerő egyesben. 
Re: hobizoli (10780)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 21:04:14 (10781
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Nincs, de gumimelegítés közben volt, hogy fel-felugrott bőven 1 bar fölé ! szóval (csak hangosan gondolkodom) egy 6000-7000k-ról eldobott rajtnál rendesen(!) tapadó gumiknál szerintem megjönne a nyomás. (főleg zárt wg-tel) 
Re: hobizoli (10780)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 20:46:14 (10778
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Attól függ. Ha arra elég, hogy egy jól tapadó gumin jól elinduljon akkor már nyertünk. 
Re: hobizoli (10777)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 20:36:54 (10776
Felhasználói profil
13.76 @ 169
186whp 
Re: grafo (10774)
válasz erre előzmények 2008.06.15. 20:29:01 (10775
Felhasználói profil
13.76 @ 169
jaja... De ugye sopper gépe utcai gumikkal tudott ekkora tapadást és csupán a turbónyomása volt megemelve valami boost controllerr-el (nomeg a standard seb0-ás chip)
A közel gyárit arra értem, hogy pl a street kategóriában indulhasson és ne kelljen motort bontani, turbót cserélni, és egy E-s gumival menjen (pl A048 vagy BFG)
Ki kéne próbálni Mosolyog



 
Re: Crybaby (10763)
válasz erre 2008.06.15. 14:49:54 (10760
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Múltkor beszélgettünk arról, hogy gyári konfiggal, jól tapadó gumikkal egy utcai GT is tudhat 14-es időt. Közben most szóltak, hogy ilyen már volt is és AVE Te le is mérted Kacsint

 
válasz erre előzmények 2008.06.12. 16:15:22 (10670
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Jobbkormányos szkájlájn kasztniba egy Uno turbó motor :P 
Re: Fapuma8 (10669)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 15:48:26 (10668
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Nemtom miről beszélsz Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: ave (10667)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 15:33:49 (10666
Felhasználói profil
13.76 @ 169
pontos típus

... leírtam Mosolyog  
Re: Robi-ka (10665)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 14:49:01 (10664
Felhasználói profil
13.76 @ 169
jaja.. abban reménykedem hátha univerzálisra csinálták a tűzfalat... Mosolyog
 
Re: ave (10663)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 13:24:20 (10660
Felhasználói profil
13.76 @ 169
vagyis pont fordítva ! Széles vigyor tehát van belőle sok balkormányos, csak ez így jobbkormánnyal olcsóbb   Mosolyog

(Aaaave ! Mikor fog működni a korrekció?!?!? Széles vigyor
Re: Rafi (10657)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 13:22:48 (10659
Felhasználói profil
13.76 @ 169
ááá...
váltóval nem kell foglalkozni Mosolyog Csupán a kormánymű a kérdés, a többi úgyis ugrik. 
Re: Atommanó (10658)
válasz erre előzmények 2008.06.12. 13:08:32 (10657
Felhasználói profil
13.76 @ 169
jaja, persze van belőle rohadtsok jobbkormányos, csak ez így balkormánnyal olcsóbb Mosolyog
(nem forgalomba szánom) 
Re: Falco (10656)
válasz erre 2008.06.12. 12:34:20 (10654
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Technikai jellegű kérdés:

Mennyire nagy meló átalakítani egy autót jobbkormányosról balkormányosra ? 
válasz erre előzmények 2008.06.10. 11:09:08 (10611
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Végülis ha megvan az 1.2 tonnás súlya az autónak akkor a célvonali sebességből kijön a 900 lóerő (főtengelyen) 
Re: Crybaby (10610)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 10:19:02 (10609
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Már megszoktuk, hogy országonként máshogy mérik a lóerőket Kacsint  
Re: ave (10608)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 09:47:01 (10607
Felhasználói profil
13.76 @ 169
És erre írtad, hogy Neked 1kHP-s az UNO-d ? Széles vigyor
Furcsáltam, hogy rögtön azzal kezdte a válaszát, hogy bocs, de versenyen (1/4 mérföld) voltam a hétvégén...stb...
Kiváncsi leszek beválik e Neked a stuff.  
Re: Crybaby (10606)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 09:28:04 (10605
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Az nekem se megy föl. 
Re: Atommanó (10603)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 06:58:56 (10602
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Igen, ezt így tényleg "szinte lehetetlen" kivitelezni egy 150 lovas autóval. Csak azt számolgatom, hogy elméletben egy jó gumi mire képes egy közel gyári pgt-n. 
Re: Robi-ka (10599)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 06:57:44 (10601
Felhasználói profil
13.76 @ 169
világos. 
Re: ave (10596)
válasz erre előzmények 2008.06.10. 06:56:47 (10600
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Nem tudom. Valami versenyző Mosolyog  
Re: Crybaby (10597)
válasz erre előzmények 2008.06.09. 22:22:06 (10594
Felhasználói profil
13.76 @ 169
arra gondolsz, hogy egyesben nem biztos hogy előjön ez az erő ?
Egyébként ilyen tapadású guminál hogy kell rajtolni ? padlógázon csúsztatott kuplunggal ? Vagy hogy ?  
Re: ave (10593)
válasz erre előzmények 2008.06.09. 22:11:38 (10592
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Igazából az a kérdés, hogy egy picit feltekert 1.4 turbó (150 lóerővel) 1020kg-al tudhat e ilyen rajtot produkálni valami űberbrutál gumikkal ? (0-100:6.24?!)  
Re: Rafi (10591)
válasz erre 2008.06.09. 22:05:02 (10591
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Mi kell ahhoz, hogy egy autó ilyen futamot tudjon ?

 
válasz erre előzmények 2008.05.22. 15:59:01 (10375
Felhasználói profil
13.76 @ 169
nem csörgött be. 
Re: szabyk RST (10374)
válasz erre előzmények 2008.05.22. 14:46:02 (10373
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Egyszer én is használtam ilyesmit, amikor még a gyári intercoolert volt a kocsin.
Egy gombnyomással lehetett aktiválni az overboost-ot és a szélvédőmosó-befecskendezést Mosolyog
Nem volt profi megoldás, de működött. 
Re: szabyk RST (10371)
válasz erre előzmények 2008.05.21. 21:09:13 (10364
Felhasználói profil
13.76 @ 169
biztos jó ha ezzel nagyobb nyomást érhetnek el... 
Re: hori (10363)
válasz erre előzmények 2008.05.07. 11:55:50 (10205
Felhasználói profil
13.76 @ 169
felfér ??? :-o 
Re: Robi-ka (10204)
válasz erre előzmények 2008.05.07. 11:40:17 (10203
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Kösz, de a 13-as nem fér föl előre. 
Re: Kaméleon (10201)
válasz erre előzmények 2008.05.07. 11:39:29 (10202
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Kösszi-kösszi !

Légyszíves küldjétek el email-ben az adatokat (méret, ár, állapot, hely), nem akarom szét-offolni a topikot.

cím: info kukac puntogt pont hu 
Re: Robi-ka (10200)
válasz erre 2008.05.07. 10:38:14 (10198
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Tudna nekem valaki adni 2db 14-es vagy 15-ös slicket ami még egy gyorsulási versenyt kibír ? Olcsón ! 
válasz erre előzmények 2008.04.01. 20:39:55 (9686
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Zoli !

El vagy tűnve ! Mi van a vassal ?  
Re: hobizoli (9685)
válasz erre előzmények 2008.02.26. 15:24:36 (9010
Felhasználói profil
13.76 @ 169
De ha állítgatni kell a +1 injektort akkor már megint a piggyback-nél tartunk Mosolyog  
Re: DrT (9009)
válasz erre 2008.02.26. 08:31:47 (9007
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Sziasztok !

E85 témában kérnék némi felvilágosítást. Tudom, hogy régebben ki lett tárgyalva, de hátha van valami update.
Szóval van egy rakás cég, akik "e85 piggyback"-et árulnak - ezek hogy működnek ? Fixen van bennük + X % többletüzemanyag befecskendezés vagy mi ? Ha így működik, akkor +1 méretezett injektorral is meg lehetne oldani ezt - nem ? (mert az legalább kapcsolható lenne) 
válasz erre előzmények 2008.02.20. 12:44:22 (8959
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Elfutottak a költségek ?
Egy főtengely 15 rugó ! Kell ? 
Re: Attila1987 (8933)
válasz erre előzmények 2008.02.19. 20:22:55 (8928
Felhasználói profil
13.76 @ 169
az 1.5 blokk is jo valasztas. Fotengelycserevel ez is lehet 1600ccm. 
Re: Attila1987 (8925)
válasz erre előzmények 2008.02.18. 06:29:09 (8910
Felhasználói profil
13.76 @ 169
1.6 tipo motort kell használni kompletten. A vezérlés, csövezés, befecskendezés, stb,stb meg jöhet az uno turbóból. Többen csináltak már ilyen mocit nézz körül itt: puntogt.hu 
Re: Attila1987 (8908)
válasz erre előzmények 2008.02.17. 20:09:19 (8904
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Ha az 1.3 uno turbo belefér, akkor belefér az 1.6 is, hiszen ugyanaz minden ! És 300ccm az nem kevés ! 
Re: Attila1987 (8903)
válasz erre előzmények 2008.02.17. 10:42:55 (8902
Felhasználói profil
13.76 @ 169
belefér az
Egyébként ua. a kasztni mint a Fiat 128. Abból pedig egy rakás turbó van főleg dél-amerikában.

ez csak egy a sok közül:

 
Re: Attila1987 (8901)
válasz erre előzmények 2008.02.16. 21:10:34 (8900
Felhasználói profil
13.76 @ 169
1.6 8v turbót bele ;-) 
Re: Attila1987 (8896)
válasz erre előzmények 2007.10.01. 09:36:41 (5608
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Dr. Opfe Ede nőgyógyász szakorvos  
Re: CRXPali (5607)

összesen 389 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!