timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 DrT
válasz erre 2008.04.09. 14:27:13 (1055
Még hogy nem nehéz? Mosolyog Ezzel jelen helyzetemben nem tudok egyetérteni Mosolyog

A csapterpesztése miatt ha kormányzol, emelkedik az eleje, na ha van megfelelő tömeged hozzá, akkor bizony elég nehezen megy ez az emelgetés, és ezt érzi a kar is Mosolyog

Na meg a kiszállás Mosolyog

 
Re: (1053)
válasz erre 2008.04.09. 14:22:33 (1054
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az rendben, csak pl. az Eurocenternél elég jól be tud(ott) durrani az ember alkarja, mert ott elég munkás volt a dolog, föleg, ha tempót is mentél és utána meg a szervótlan autó kormánya is olyan pillekönnyüvé vált. 
Re: (1053)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.09. 13:52:34 (1053
Felhasználói profil
11.79 @ 198
Szerintem nem nehéz a kormánya a gokartoknak, de nem egy szervókormány az igaz. 
Re: (1052)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!