timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
 ave
válasz erre 2008.04.16. 10:01:06 (1140
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na persze. Mosolyog
350lovat irnak max.   flow kapacitasra, de ezt kihozni belole azert nem olyan egyszeru.

Persze en nem ertek hozza, ezt azert leszogeznem. 
Re: (1138)
válasz erre 2008.04.16. 09:39:11 (1139
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hivatalson 360ról tudok én is,de a plusz dolgok (leömlő,vezérműtengely..)hoztak még a konyhára,úgy tűnik. Az ATC-nél mérték és több mérés volt a cserélgetések miatt. Igen,jól emléxel ez a kisebbik,de ez kell neki,mert kicsi a motor és nem tud elég kipufgázt nyomni. Alacsony fordulaton így sem olyan penge.. 
Re: (1138)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.04.16. 09:25:53 (1138
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Szép.
Ezek szerint egy RS akár 400+ lóig is jó? (Ráadásul ez a 0.64 a kisebbik, ha jól emlékszem...)
Hol mértétek az autót és mekkora nyomáson? 
Re: (1137)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!