timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.04.17. 00:10:41 (1173
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor hol és mikor tudnánk majd megmérni? Mert én is kíváncsi lennék rá!! Ja és Ti hogyan mértek,mivel? 
Re: (1172)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
 ave
válasz erre előzmények 2008.04.17. 00:08:09 (1172
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Vagy szabyk, vagy te fogsz csodalkozni a meres utan.
En inkabb arra tennek, hogy te fogsz, mert bar nekunk nincs annyi tapasztalatunk motorepitesben mint a Saabnak, de azert lattunk mar eleg sokfele gorbet, sokfele turbomotort.

Nem lehetetlen, de ez teljesseggel ertelmetlen lenne egy utcai autoban ennyire kesore tenni a max nyomatekot.

Ami szokott lenni, az az, hogy elforog a kerek a gorgokon, igy azt a nyomatekot amit az elforgo kerekek azert atadnak a gorgonek azt a valos (szenzorral levett) motorfordulatszammal teljesitmenyre atszamitva irrealisan magas ertek jon ki.
Teljesitmeny=nyomatek*fordulat*mertekegysegektol fuggo allando 
Re: (1169)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!