timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.02. 21:20:59 (1470
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Súly Lóerő arány majdnem azonos,de itt az a 170 végsebesség az durva rövid váltója van akkor nem? 
Re: (1469)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.02. 21:16:01 (1469
Ha megnézed a linket, akkor oda van írva:

Opel Astra 1.6 Si
Motor: 1.600 cm³
Teljesítmény: 105 LE
Erőátvitel: első kerék hajtás, 5 fokozatú váltó
Végsebesség: 170 km/h
Súly: 860 kg

Legjobb köridők
slick gumival 2:06.97 mp (régi pályahossz: 3968 m)
utcai gumival 2:10.24 mp (régi pályahossz: 3968 m)
utcai gumival 2:22.13 mp (új pályahossz: 4381 m)
 
Re: (1467)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!