timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.03. 13:04:21 (1503
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Yas: sztem sima slicket vegyél, de ahogy érzed. Ha picit is vizes a pálya nem érdemes kimenni, egyszerűen semmi élmény nincs abban - legalábbis számomra - ha nem lehet kiautózni azt amit az ember tud. Egy nedves pályára felmenve és csúszkálva lábujhegyen menve 2:40-es időket, annak sztem nem sok értelme van, bár ezt mindenki maga tudja! Mosolyog  
Re: (1494)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.03. 11:13:38 (1494
Felhasználói profil
13.20 @ 166
"...azt eléggé kizártnak tartom hogy ne tudnék jobbat menni ..."

Csak erre írtam! Kacsint
Én már semmit sem tartok kizártnak/lehetetlennek, hiszem azt ami meg van mérve!

A dragversenyzés egyik alapja az indulás. Ez a körversenyeken eleve nincsen.
A saját példámból kiindulva: utcai gumikkal 0,9g felett indultam el, rendre erősebb gépeket vertem, de akkor sem jelent ez sokat egy körpályán, ahol a rugalmasság sokkal nagyobb úr!

Valamint hiába vagyok könnyű, ha a súly néha pont onnan hiányzik, ahol épp kéne. Kis önsúly miatt elvileg jobban lassulhatok, de ha nem bírom letenni a fékerőt az aszfaltra, megb.szhatom a kevés súlyt. F1-ben kompenzálják szárnyakkal a leszorítóerőt (persze azt is egy bizonyos tempó felett), hétköznapi autóknál a súly teszi ugyanezt.
Lotti csak akkor tud jól menni, ha minden ideális, azaz frissek, melegek és jók a gumik, száraz, tiszta és meleg az aszfalt, meg stimmelnek a guminyomások, futóműbeállítások.
Egy nehezebb gépnél azért szélesebb a tűréshatár, nem burul olyan könnyen a számítás! 
Re: (1492)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!