timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2008.11.03. 13:15:47 (1507
Felhasználói profil
16.10 @ 139
Miért ütné? Az hogy valami mondjuk elforog 9500-ig és így 0-100ra olyat sprintel hogy húúú, nem azt jelenti, hogy 2-be visszaszúrva 3-4000rpmnél nyomatékosan jól húzva ki tud jönni egy kanyarból. Sztem érted mire gondolok, nem? Kacsint  
Re: (1505)
válasz erre 2008.11.03. 13:14:31 (1506
Ja egyébként meg Ki vagy hivva te is! Széles vigyor Kacsint  
Re: (1505)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2008.11.03. 13:09:24 (1505
Bocsi de egyik mondatoddal ütöd a másikat Széles vigyor

harmadrészt rengeteget számít hogy a hátsó kanyarokban melyik sebességi fokozatban milyen erő van az autóban.  

Negyedrészt pedig bocs, de nincs igazad, biztosan számít a gyorsulás is, de a fútómű méginkább,


Széles vigyor Széles vigyor


 
Re: (1501)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!