timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.06.28. 19:09:27 (1850
Felhasználói profil
16.10 @ 139
A racereportok alapján nagyon jó móka lehetett, sajnálom hogy nem jutottam ki, majd talán next time. Akik kinn voltak gratula az időkhöz, a sérült és műszaki hibás autókhoz pedig racevét, különösen nektek zoza és fastcar!

Ivóke: jók a videók, köszi Neketek!!! Mosolyog

((Azért itt fastcar bukásánál a videón nem kicsit ijesztő amit a poszton lévő emberke csinált... )) 
Re: (1784)
válasz erre 2009.06.28. 13:20:48 (1796
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Köszi a videot 
Re: (1784)
válasz erre 2009.06.28. 12:33:52 (1789
Felhasználói profil
10.23 @ 240
"mentségemre szolgáljon, hogy 2 csövezett FRT-s Opel Kadett (1.8??) versenyautó, egy szintén csövezett (talán kupás?) Clio, meg a szlalomkirálynő Deák Tündi végzett előttem."
A Bencze és a Zoli kocsija 2.0 16 V, Dr. Laczkó kupás Clioval ment, nem rossz elsőre ... mennyit is mentél ? 
Re: (1784)
válasz erre 2009.06.27. 23:48:10 (1787
köszi a beszámolót, sajna nem jutottam ki pedig jó mókának látszik, nah majd legközelebb, remélem szerveznek még Attiláék. 
Re: (1784)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2009.06.27. 22:46:05 (1784
Jó volt a móka, mi nagyon jól éreztük magunkat, sok új arcot ismertünk meg, köszönet a szervezőknek! Az eleje kicsit döcögősen indult, mivel nem voltak bázis idők ami alapján a  kategóriákon belül, rangsorolni lehetett volna az autókat. Mivel elég nagy volt a szórás, sok volt az utolérés, a 15-20mp-es indítások ellenére is, így a 4-ről 3-ra lett redukálva a pályán egyszerre tartozkodó autók száma, ez kissé belassította a dolgot. Vagy mikor az elején a 2-es csoport előbb lett behívva mint kellett volna, ez is okozott egy kis időcsúszást. A későbbiekben viszont le a kalappal a srácok előtt, mert részükről flottul ment minden. Sajnos az ő hozzáállásuk sem segített azon, hogy az embereket úgy kellett összetrombitálni, hogy álljanak már fel a boxutcába, annak ellenére, hogy egyes embereket személyesen! kerestek meg a srácok.

Mivel most versenyeztem itt először és a pályát sem ismertem, egész jónak ítélem meg a szereplésem, igaz csak 6. lettem a 8-ból, de mentségemre szolgáljon, hogy 2 csövezett FRT-s Opel Kadett (1.8??) versenyautó, egy szintén csövezett (talán kupás?) Clio, meg a szlalomkirálynő Deák Tündi végzett előttem. Széles vigyor

Sanyának racevétem, de végül is ahogy beszélgettünk róla, inkább itt hulljon szét a vas mint máshol és máskor. :S

Zoza, sajnálom, hogy ennyire nem tudtál menni.

A mókát egy 350Z (ha jól tudom talán kompis) nyerte a DCS Evo elött. Ha jól tudom valami 18.xxx lett a legjobb köre. A 19.0xx még láttam, a 18-as kört már csak hallottam, szóval ezt majd a szervezők jól megaszondják.

A hangorkán kupát sztem a Whistler feliratos Lancia vitte (van róla videó, majd feltöltöm), a legnagyobb lángcsóva díja a DCS Evo-nak jár. Mosolyog

Sajna fastcar csúnyán megpördült, bár mint kiderült szerencsésen megúszta:

 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!