timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.06.28. 17:54:57 (1846
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ilyen nekem is volt! Tavaly amikor Seat rendezvény volt a ringen (végül is ez is 4betű és S-el kezdődik Mosolyog ) az első alkalommal amikor felhajtottam a pályára (életemben először) az első körben már besokaltam fent az S-kanyarnál,de én kieresztetem az autót és átmentem a sóderágyon.
Később én is ugy jártam,mint Te, felforrt a fékolaj,de szerencsére még idejében észrevettem és ki tudtam állni a boxba. Mondjuk elég szar érzés,amikor az ember nyomja, jön a féktáv,elkezdene fékezni és beesik a pedál..
Azt hiszem akkor Te is kint voltál..1,8TS Corolla ugye? 
Re: (1843)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.06.28. 17:06:01 (1843
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Én csak azt láttam hogy mintha nagyon későn akart volna fékezni és mintha elment volna a fék teljesen.Pár hete nekem is ez volt ugyanígy,csak a hátsó visszafordítónál.Mákomra csak a sóder végéig jutottam.Felforrt a fékolaj teljesen,pedig motul rb660 van benne,csak lehet hogy túl sokat kapott.Felkeményedett a pedál egy pillanatra aztán beesett olyan 120körüli tempónál a kanyar előtt. 
Re: (1840)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!