timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2009.07.23. 00:29:06 (2013
"ezt a soma megcsinálta 3éve csak öt kb pont leszarták!"

Húha, csak halkan nevetünk itt asszonnyal.... Kacsint  
Re: (1966)
válasz erre 2009.07.22. 16:44:51 (1985
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Sanyi... abban a futamban kikaptál...nem sokszor fordult még elő... anno még AVE tól amikor szívó vassal toltad... ennyire ne csípje már a szemedet a korom!!! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: (1966)
válasz erre 2009.07.22. 15:21:22 (1968
Felhasználói profil
14.76 @ 158
Most ezt miért kell Sanyi?????Sztem Joe Neked nem írt ilyenet,azé ez durva!!!!

A Másik te se egyből 9-es idővel kezdet!!!!!A másik egy 10-es idővel miért nincs az élmezőnyben????? Mosolyog Hö?  
Re: (1966)
válasz erre 2009.07.22. 15:18:51 (1967
Felhasználói profil
10.23 @ 240
Nem csak rólad van szó szerintem az oldalon. Nem tudom mi esik neked rosszul. Már csak azért sem mert én soha sehol senkinek sem sztároltam magamat. Az meg hogy az hogy Kollár Szabi, aki csinálja az elektronikáját kiteszi azt hogy Audikkal is felveszi a versenyt és berak egy videot ahol az egyik leggyorsabb autót is meg tudja verni ... na tessék így volt, megérdemli a munkája a reklámot és nem hazudott. Ha meg az zavar, hogy kikaptál? Nagyon örültem neki, hogy mentünk és nyertünk. Te nem nyilván és nem is nagyon akarsz emlékezni mert neked ezt nyerned kellett volna 50 méterrel. Korreekt voltál odajöttél gratulálni, nekem ez jól esett! De ennél nagyobb gondod soha az életben ne legyen én azt kívánom! Mosolyog
Nem hiszem hogy valaha is mondtam volna becsmérlőt bárki teljesítményére. Így a tiedre sem, elvárom töled te se tedd az irányomban.
Soma, szerintem kiváló teljesítményt adott le a kocsijával. Sajnálom hogy nem tud menni. Az ő kocsija egy részben az ötletadója az enyimnek. Én pedig nem véletlenül vagyok diesel. Szerinted nem tudunk benzines motort belerakni a kocsiba? Még ha undorítónak is tartod a diesel füstöt! Akkor is mi olyan vonalunk akarunk teljesíteni amiben bőven van szakmai kihívás. Ebben bőven van mire kijön belöle ez az általad lebecsmérelt teljesítmény.
 
Re: (1966)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2009.07.22. 14:27:20 (1966
Felhasználói profil
9.67 @ 241
azt gondolom hogy azért mert egyszer kikaptam töled,még nem jelenti azt hogy ezzel kell példálozni bárhil is.
a kocsid jo,de a közelébe nincsen az élmezőny teljesitményéhez.
50métert kapsz 400on,nem  is értem mire sztárolod magad agyon.
ezt a soma megcsinálta 3éve csak öt kb pont leszarták!
 
Re: (1964)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!