timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2012.03.20. 20:25:08 (2297
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Heheheheh... fene tudja... igazából sztem nálam gumi kérdése az egész....

van torsen sper, bilstein b14, tömör szilentek, toronymerevítő. a jobbnál is egy fokkal jobb sofőr, :P Széles vigyor 312mm es fék +AP nyereg + fém fékcső... EBC körbe mindenhol... 1200kg...vagy 300+ power.. Széles vigyor   kív lennék mit szólna egy federal rsr el... 
Re: (2295)
válasz erre 2012.03.20. 15:59:47 (2296
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Itt látszik,hogy mennyit számít a  súly, a futómű,meg  a gumi,mert egyébként motorerőben nagyon gyenge a  Yaris,de hát a pályaversenyzés a kanyarokról szól,abban meg elég jó az autód.. 
Re: (2295)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2012.03.20. 15:27:13 (2295
Felhasználói profil
15.58 @ 140
WTCC-s autók mentek 1:56-os időket Széles vigyor
Azért az csúnya lenne, ha őket kergetnéd street legalba Széles vigyor  



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!