timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2007.12.11. 20:50:07 (752
Felhasználói profil
9.67 @ 241
itr upgrade sokat segit.
282mm tárcsa+nyereg szép nagy betéttel.
nekem a kupén nem fogyott el soha.
egész olcson tudok ilyet prezentálni.

cc at civiccoupe punkt hü
 
Re: (747)
válasz erre 2007.12.11. 19:20:29 (751
Felhasználói profil
11.90 @ 190
hát persze... Ha gondolod, van egy pár 4 dugattyús alu féknyergem betéttel. 320mm-ig fogad tárcsát. 
Re: (747)
 ESI
válasz erre 2007.12.11. 15:04:23 (748
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Amennyiben uaz a 94es 4 ajtós féke akkor Prelude 2,2 VTEC fék (96-ig volt tán a szép formájú nem kockalámpás?).
Nekem bírta a napi 80 kört. Minimálisat le kell csiholni a tartóból (1-2mm  rémlik) hogy jó legyen, tárcsára elfordítva rádolgozni a 4x100-at és gyí.

Lehet CCH tud jobbat... 
Re: (747)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2007.12.11. 14:50:30 (747
Felhasználói profil
14.59 @ 153
Gondolom ebben a Hungaringes topicban valaki hátha tud segíteni....

Civic Vti 97, gyári fék összesen 2 kört bír a Hungaroringen,  Euroringen meg 4-et. Nürburgringen még nem voltam

Kérdésem, hogy van-e valami olcsó megoldás, ami megoldaná a problémát!




 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!