ESI
Volt 1 ugyan ilyen M-power kint mint a tied(ezüst). Azon is 4 slick gumi volt nem is ment rosszul. Valamennyire volt is pöckölve azt hiszem 235le mondott a srác.2:20 körüll ment.
Oké nem is vettem zokon. De az biztos hogy utcai bubuval 2:10 et menni az szerintem necces.
Amikor idén kint voltam egy Subarus se ment 2:17 alá sőt más se amit én mértem illetve versenyeztem ellene. Pl Carrera 996 turbo 2:20-2:25 Evo két 8.-as ,egy 9-es esetleg 2:25 de inkább több.
ave.
Olvastad a G méréseimet gondolom . Nekem ennyi le.-t irt, szerinted ez valótlan????Te mint szakértő mit mondasz róla? Az autóm súlya 1455kg kb minusz 10l benya volt benne. Tehát gyári a súlya.(1495 teletankkal)
Előre is Köszi.
Ja bocs, 2006 os a gép. De ezek az emberek, nem vágtak neki oda rendesen (rajtról van szó).Egy jó rajt a bubuval nem 0.9-1g hanem 1.2 g szerintem,legalábbis nekem anyi volt.
20m 1.952mp, 100m-5.335mp, 200m-8.246mp - 139.95km/h.0-100km/h-4.898mp , 0-160km/h 10.5mp 0-200km/h 17mp. Ennyit találtam csak.Ez a mérés 20 fokban történt, többször is nagyjából azonos eredményekkel. (G-tech pro). A le 320-340 között hőfoktól függően a gép szerint mert 0 foknál 340 et mért.
Én nem értek egyet veletek. Az enyém GYÁRI nincs slick,versenyfék,futómű semmi, ja meg nem 4-500 le(320le). 1 db kipufogó rendszer van rajta. Az "N"es Subaruk nem mennek 2:10 eket legalább is akkor nem amikor mérték az idejüket akkor 2:15 volt a legjobb !
Volt 1 ugyan ilyen M-power kint mint a tied(ezüst). Azon is 4 slick gumi volt nem is ment rosszul. Valamennyire volt is pöckölve azt hiszem 235le mondott a srác.2:20 körüll ment.