Murciélago - 1:24,5 slick
BMW M3 (E92) - 1:25 utcai (Totalcar)
BMW E30 M3 - 1:26,4 slick (ESI)
Nissan 350Z - 1:27,4 utcai (Totalcar)
Honda Civic Type R - 1:31 utcai (Totalcar)
Mazda MX-5 Roadster Coupé MZR Sport 2.0 - 1:31 utcai (Totalcar)
Opel GT - 1:33 utcai (Totalcar)
Alfa GTV6 - 1:34,6 utcai (fastcar)
Mazda RX-7 (FC) - 1:35 utcai (Zolti)
Bizzunk benne, hogy kegyes lesz. Akkor jóidö esetére próbálok még egy-két ismeröst is hívni, én meg már most befoglalom ezt az idöpontot, hogy nehogy valamit elvállaljak akkorra!
Valóban kéne még menni, de nekem szeptemberben egyik hétvége sem jó, max. hétköznapok jöhetnek szóba, bár kettes szinkronom már nem lesz addig, az biztos.
Ha már így áll a helyzet, akkor nem lehetne mondjuk a 13-i héten valamelyik nap szerét ejteni a dolognak? Akkorra Zoltibá is visszakapja az autóját, remélem az én vállam is helyrejön, Kari cimborám is újból a gépénél lesz, amit most hétvégén tudott volna hozni, de a következö hétre némi lakatos-igazításokra megy.
Nekem a hétfök fixen nem jók, a többi napokon általában tudom úgy szervezni a dolgaimat, hogy jó legyen, így a 6 nekem biztosan nem jó. Ráadásul a bal vállam meghúzódott tegnapelött elég rendesen, így normálisan kormányt tekergetni sem tudok, mert emelni sem bírom a karom. Ma asszem el is megyek, megnézetem, hogy nem szakadt-e el valami izom, vagy szalag. Ezek fényében én inkább valami kicsit késöbbi alkalmat támogatnék, de ha a többség emellett dönt, akkor max. elmegyek nézönek/fotósnak/utasnak/operatörnek.
Én még tudnék egy-két embert hozni (2-vel konkrétan is beszéltem), tehát létszámmal feljebb tudunk lépni, ha ez segít. Bár mondjuk én a héköznapok egy részét is tudom úgy irányítani, hogy az is jó legyen, tehát én alkalmazkodom.
Jó lehet, csak addig még kardánt kell hegeszteni az autó alá, mert ma elmentem volna vele, de csak a parkolóhelyröl kiálltam, aztán meg vissza, mert a támcsapágy vagy valamelyik hardy megadta magát és nagyon zörög. Az egészben az a furcsa, hogy mikor beálltam vele, még nem hallottam.
Én 1:35-37-t mértm a hivatalos órán a 3,5-es V6oknak szombaton.
De a legkomolyabb az volt, amikor Ragnotti végigfüzte driftelve a pályát a Maxi Turboval, néha egy-egy 360-fokossal is megspékelve! Meg mellette a 442/443-as Elfek.
Ha valakit érdekel, felraktam egy videot több verzióban (divx - rar-ban -, wmv és rm) az oldalamra (<a href=http://www.gtv6.hu>http://www.gtv6.hu</a> a VIDEO rész alá májusi körözgetésünkröl a brnoi pályán.
Azt láttam, hogy kW, én is átszámoltam frissen gyorsan! Igazából csak arra vonatkozott a kérdés, hogy keréken, vagy visszaszármaztatott fötengelyi érték az ott olvasható szám.
Egyébként talán sok az a 20%
A GTV6 fórumon is többször elökerült már ez a kérdés és elhangzott mindenféle szám. Csak egy hozzászólást idéznék ezzel kapcsolatban:
" Most 80's cars seem to have about an 18% loss when comparing rear wheel horsepower to advertized horsepower using a Dynojet. This includes most BMWs, Alfas and the Porsche 928. Now I don't know if they really loose that much, or if the factorys exagerated the flywheel ratings.
The Dynojet brand of dynos are very very consistant because they just measure the spin up time of a heavily weighted roller. The types that use hydraulics to provide resistance are notoriously inconsistant.
Newer cars may show only an 8% loss because they have more efficient drivelines, or more realistic factory numbers, I don't know which.
Daniel, the losses are very close to a constant percentage, not a straight number. This is largely because of the increased friction in the transmission and ring and pinion gear. With more power on the gears they have more friction and develop more heat thus drawing more power."
Egyébként azért is gondolom, hogy sok az a szám, mert nekem kb. ugyanennyi jött ki és a rosszabb légellenállásommal is 10 km/h-val nagyobb sebességre és közel másodpercnyi elönyre vagyok képes Hozzád képest, miközben az autóm nehezebb is.
Murciélago - 1:24,5 slick
BMW M3 (E92) - 1:25 utcai (Totalcar)
BMW E30 M3 - 1:26,4 slick (ESI)
Nissan 350Z - 1:27,4 utcai (Totalcar)
Honda Civic Type R - 1:31 utcai (Totalcar)
Mazda MX-5 Roadster Coupé MZR Sport 2.0 - 1:31 utcai (Totalcar)
Opel GT - 1:33 utcai (Totalcar)
Alfa GTV6 - 1:34,6 utcai (fastcar)
Mazda RX-7 (FC) - 1:35 utcai (Zolti)