timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 81 bejegyzés
Előző  1  2  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.09.28. 00:20:12 (432
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Friss eredményekkel kiegészítve:

Murciélago - 1:24,5 slick
BMW M3 (E92) - 1:25 utcai (Totalcar)
BMW E30 M3 - 1:26,4 slick (ESI)
Nissan 350Z - 1:27,4 utcai (Totalcar)
Honda Civic Type R - 1:31 utcai (Totalcar)
Mazda MX-5 Roadster Coupé MZR Sport 2.0 - 1:31 utcai (Totalcar)
Opel GT - 1:33 utcai (Totalcar)
Alfa GTV6 - 1:34,6 utcai (fastcar)
Mazda RX-7 (FC) - 1:35 utcai (Zolti)
 
Re: Zolti (427)
válasz erre előzmények 2007.09.28. 00:15:04 (431
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Küldtem választ a levélre!  
Re: ESI (429)
válasz erre előzmények 2007.09.22. 23:57:16 (422
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Bizzunk benne, hogy kegyes lesz. Akkor jóidö esetére próbálok még egy-két ismeröst is hívni, én meg már most befoglalom ezt az idöpontot, hogy nehogy valamit elvállaljak akkorra!  
Re: ESI (421)
válasz erre előzmények 2007.09.22. 22:05:31 (420
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Jó! Délelött?

Holnap még megpróbálok néhány embert megkérdezni, érez-e hozzá affinitást! 
Re: ESI (419)
válasz erre 2007.09.20. 09:44:48 (416
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Akkor a jövö pénteket megcélozzuk jóidö esetére? 
válasz erre előzmények 2007.09.18. 22:07:58 (410
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Cry legjobb barátjának a "büne"!  
Re: ESI (408)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 22:07:25 (409
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Pedig vannak akik egy P1800-ban négyen tolják végig! Bár a pöttömnek még talán tényleg sok lenne így az a 200-250 km, ami a túra része szokott lenni. 
Re: ESI (407)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 21:22:59 (405
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Jól hangzik. szerintem addigra még egy-két pajtást is beszervezek, ha tudok, de akkor el kellene dönteni, hogy melyik nap. 
Re: ESI (403)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 21:21:06 (404
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Tényleg Ti a Yetro-ra nem akartok eljönni? Szept utolsó hétvégéje.

www.yetro.hu

Mindkettötök autója hitelesíthetö rá!  
Re: Zolti (401)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 20:15:47 (399
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Szerintem a Veled együtt annyi a reálisabb.

Valóban kéne még menni, de nekem szeptemberben egyik hétvége sem jó, max. hétköznapok jöhetnek szóba, bár kettes szinkronom már nem lesz addig, az biztos.  
Re: ESI (398)
válasz erre előzmények 2007.09.18. 01:11:57 (393
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nálunk is van aki épít ilyet Bilstein cuccból. 
Re: ESI (392)
válasz erre előzmények 2007.09.06. 22:33:14 (366
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Gyere délelött oda, utána meg megyünk Lacházára!  
Re: Zolti (365)
válasz erre előzmények 2007.08.23. 23:51:17 (345
Felhasználói profil
13.17 @ 167
A következö hétvége vagy pénteki munkanap szerintem akár jó lehet. 
Re: ESI (344)
válasz erre előzmények 2007.08.23. 01:55:17 (341
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Hú, ez így elég hirtelen lett. Még nem tudom, talán holnap kiderül. 
Re: ESI (340)
válasz erre előzmények 2007.08.03. 09:53:41 (333
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Jó, akkor mozogjunk abba az irányba, de már nagyobb elszántsággal!
Re: ESI (332)
válasz erre előzmények 2007.08.03. 00:11:50 (330
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ha már így áll a helyzet, akkor nem lehetne mondjuk a 13-i héten valamelyik nap szerét ejteni a dolognak? Akkorra Zoltibá is visszakapja az autóját, remélem az én vállam is helyrejön, Kari cimborám is újból a gépénél lesz, amit most hétvégén tudott volna hozni, de a következö hétre némi lakatos-igazításokra megy. 
Re: Zolti (325)
válasz erre előzmények 2007.08.02. 10:00:23 (324
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nekem a hétfök fixen nem jók, a többi napokon általában tudom úgy szervezni a dolgaimat, hogy jó legyen, így a 6 nekem biztosan nem jó. Ráadásul a bal vállam meghúzódott tegnapelött elég rendesen, így normálisan kormányt tekergetni sem tudok, mert emelni sem bírom a karom. Ma asszem el is megyek, megnézetem, hogy nem szakadt-e el valami izom, vagy szalag. Ezek fényében én inkább valami kicsit késöbbi alkalmat támogatnék, de ha a többség emellett dönt, akkor max. elmegyek nézönek/fotósnak/utasnak/operatörnek.

Este még megírom, hogy mire jutottam a dokinál. 
Re: ESI (321)
válasz erre előzmények 2007.08.01. 09:40:19 (317
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én még tudnék egy-két embert hozni (2-vel konkrétan is beszéltem), tehát létszámmal feljebb tudunk lépni, ha ez segít. Bár mondjuk én a héköznapok egy részét is tudom úgy irányítani, hogy az is jó legyen, tehát én alkalmazkodom. 
Re: ESI (316)
válasz erre előzmények 2007.07.29. 11:34:05 (308
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Akkó' Te csak nyaraljál!

UI: Jelentkezni lehet, gondolom, ott a helyszínen fizetünk majd ilyen nyíltnapos belépöt!  
Re: Leon (307)
válasz erre előzmények 2007.07.28. 22:40:45 (305
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Jó lehet, csak addig még kardánt kell hegeszteni az autó alá, mert ma elmentem volna vele, de csak a parkolóhelyröl kiálltam, aztán meg vissza, mert a támcsapágy vagy valamelyik hardy megadta magát és nagyon zörög. Az egészben az a furcsa, hogy mikor beálltam vele, még nem hallottam. 
Re: ESI (302)
válasz erre előzmények 2007.07.28. 22:37:09 (304
Felhasználói profil
13.17 @ 167
2002 júniusi szám
A februáriban volt a sima Cooper, azzal 63,9-et mértek, 2004. januárban a Cooper S Works (200LE-s) 65,7-et.
 
Re: ESI (299)
válasz erre előzmények 2007.07.18. 11:47:52 (298
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Sajnos arról konkrét adatom nincs, csak 18m bójatávolságú szlalomról, ami meglepöen gyenge.

62,7 km/h

Viszonyításul néhány autóé:
Alfa 156 GTA Sportwagon 63,8
Audi A3 1.8T 63,1
BMW 645Ci 65,5
BMW M3 CSL 70,5
Dodge Viper SRT-10 62,6
Ford Mondeo ST220 Turnier 63,9
Honda CTR 66,3
Honda S2000 64,1
Gallardo 68,2
Elise 111s 65,3
Maserati Spyder GT 66,7
Mazda RX-8 65,8
Mercedes SLK320 64,4
 
Re: ESI (297)
válasz erre előzmények 2007.07.16. 22:26:15 (293
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Mi újság a tervezett Euroringgel kapcsolatban? 
Re: ESI (292)
válasz erre előzmények 2007.07.15. 23:31:49 (288
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én 1:35-37-t mértm a hivatalos órán a 3,5-es V6oknak szombaton.

De a legkomolyabb az volt, amikor Ragnotti végigfüzte driftelve a pályát a Maxi Turboval, néha egy-egy 360-fokossal is megspékelve! Meg mellette a 442/443-as Elfek. 
Re: szilvi5 (281)
válasz erre előzmények 2007.07.07. 22:41:55 (279
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Szóval a link javítva: http://www.gtv6.hu

Remélem jó lesz így  
Re: fastcar (278)
válasz erre 2007.07.07. 22:40:30 (278
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ha valakit érdekel, felraktam egy videot több verzióban (divx - rar-ban -, wmv és rm) az oldalamra (<a href=http://www.gtv6.hu>http://www.gtv6.hu</a> a VIDEO rész alá májusi körözgetésünkröl a brnoi pályán. 
válasz erre előzmények 2007.06.29. 00:48:33 (269
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Meg nekem is szólj, ha mód lenne rá, én is mennék. 
Re: ESI (265)
válasz erre előzmények 2007.02.26. 11:58:39 (121
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ha valakinek kell, jelenleg van eladó 4, 6, és 8 dugattyús nyergem is. Brembok, illetve a 6-os az Tarox. 
Re: ESI (120)
válasz erre előzmények 2007.02.25. 01:10:19 (110
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Azt láttam, hogy kW, én is átszámoltam frissen gyorsan! Igazából csak arra vonatkozott a kérdés, hogy keréken, vagy visszaszármaztatott fötengelyi érték az ott olvasható szám.


Egyébként talán sok az a 20%

A GTV6 fórumon is többször elökerült már ez a kérdés és elhangzott mindenféle szám. Csak egy hozzászólást idéznék ezzel kapcsolatban:

" Most 80's cars seem to have about an 18% loss when comparing rear wheel horsepower to advertized horsepower using a Dynojet. This includes most BMWs, Alfas and the Porsche 928. Now I don't know if they really loose that much, or if the factorys exagerated the flywheel ratings.

The Dynojet brand of dynos are very very consistant because they just measure the spin up time of a heavily weighted roller. The types that use hydraulics to provide resistance are notoriously inconsistant.

Newer cars may show only an 8% loss because they have more efficient drivelines, or more realistic factory numbers, I don't know which.

Daniel, the losses are very close to a constant percentage, not a straight number. This is largely because of the increased friction in the transmission and ring and pinion gear. With more power on the gears they have more friction and develop more heat thus drawing more power."

Egyébként azért is gondolom, hogy sok az a szám, mert nekem kb. ugyanennyi jött ki és a rosszabb légellenállásommal is 10 km/h-val nagyobb sebességre és közel másodpercnyi elönyre vagyok képes Hozzád képest, miközben az autóm nehezebb is. 
Re: ESI (108)
válasz erre előzmények 2007.02.25. 00:03:46 (106
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Ez, mint WHP értendö? 
Re: ESI (105)
válasz erre előzmények 2007.02.24. 23:14:11 (104
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Na most már megkaptad a választ, gyorsan elö a farbával!  
Re: ESI (100)

összesen 81 bejegyzés
Előző  1  2  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!