Nem, a verseny értékelése az valóbana 3 legjobb kör alapján volt. DCS pl. így nyerte a kategóriáját, mert konzisztens volt, pedig mint látod, az Evo6 TME a leggyorsabb körén majdnem 7 tizedet vert rá.
A verseny nem egy körről szól
Amellett ha jól olvastam, a leggyorsabb köre amolyan mindentbele kör lett
Slick, ALS -kuplung , csattogós váltó.
A másik két köre 6 tizedre volt Csabáétól, tehát így is meg lehet közelíteni.
Mindenesetre hatalmasakat ment Ő is, szerintem Csaba is így az időket sasolva, Te meg szimplán tanulsz oioio Zolitól, és minden falatnyi aszfaltdarabon driftelhetnéked támad
Az időket elnézve egyébként bazinagy az űr kettejük ideje, illetve a többi 5. kategóriás idő között. A 3. kapásból 9 mp körül kapott 3 kör alatt.
Tegnap első nézésre fel sem tűnt, hogy elpukkant a gumi, mindenesetre Te még szerencsésen megúsztad!
Azért arra a külső kameraképre kíváncsi leszek, mert ha jól láttam volt rajtad is!
Ezek a legjobb idők. Engem nem ez a része érdekel. Forma1-ben is mehet x legjobb köridőt, ha a versenyben egyszer futja azt meg, mellette viszont y permanensen megy alacsony időket, már rosszabbakat, mint x.
Idézek az evoklubra kiírt EuroRing versenyszabályzatból:
"Mivel egy nap alatt 3-szor lehet teljesíteni a versenyszakaszt, ez összesen 6 db. mért kör, ebből a 3 legjobb köridő összeadódik, és ez alapján születik meg a végeredmény."
Ezt a végeredményt lehet már tudni? Vagy most akkor ez ilyen 1 körre kihegyezett verseny volt?
Re: fastcar (1798)
összesen 15 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
A nevében is köszi!