2005 Subaru Impreza WRX STI (2.0 16v) Kicsit megpiszkált motor, kb. 330 lóerő, Toyo R888 gumik, komplett Tein futómű. Nagyon szép köridőt futott, szerintem. Ráadásul ketten ültek az autóban! Kereshetnék ebben a körben is hibát, de csak apróságok tünnek fel, mint a hármas, tizes és a tizenötös kanyarban rövid hezitálás, hogy most akkor fék vagy gáz. Szép vezetés!
A moci egy Suzuki GSX-R 1000. (fotó) Yoshimura dob, gyári futómű és beállítások, Pirelli Supercorsa gumik. Ez az kör állítólag egész jónak számít a hobbiszerűen pályázok között, legalábbis én ezt hallottam. Ugyanez a motor, ugyanez a motoros ment pár kört utassal is, az is fent van a listán, elég látványos a különbség, még az egyenesben is! Nincs feltűnő hiba a kör alatt, többször is tudott ehhez hasonló időt futni.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...