timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
 Patriot Jet Dragster
Tököl, 2006. október 22.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Mértem már sok gyors, sok különleges járművet, de egyértelműen ez eleddig a legkülönlegesebb jármű! Egy hatalmas Rolls Royce sugárhajtómű hajtja Ulrike Golde autóját. Remek füst és láng show-t tud generálni, de azért a gyorsulása is igencsak figyelemre méltó!
Különösen a görbe alakulása...
Aki még emlékszik az első tököli versenyen készült videóra, ott Ulrike az interjúban elmondta mi a különbség egy hagyományos dragster és a jet-dragster között. Míg a kerekeket hajtó autó az elején megy nagyon, addig a jet pont fordítva, ídőbe telik, mire a hajtómű eléri a maximális teljesítményt.
Elég szembetünő, hogy mintha csak 70 km/h-tól nyomna "padlót". Ez talán így is van, de az is lehet, hogy tényleg csak a hajtómű karakterisztikája ilyen. Az logikus, hogy maximális teljesítményen nem tud megmaradni állóhelyzetben, lehet, hogy az első 3 másodpercben még csak felpörög a hajtómű.
Bár itt a túl kicsi skála miatt nem látszik, de a leadott teljesítmény egészen végig növekszik.*
Ennek ellenére 200 felett a gyorsulás azért kissé alábbhagy, ez minden bizonnyal a légellenállás miatt van.
Ha az 1/4 mérföldes nézetben vizsgáljuk a futamot, feltünő, hogy már a cél előtt abbamarad a gyorsulás.
Ez azért van, mert a hajtómű túl nagy szelet csinál, nem lehet a rajtvonaltól indítani. Kb. 50 méterrel a rajtvonal után indult és mivel a célvonal után nem nyomta tovább, nem lett meg a teljes 402 méteres gyorsítás. De ez legyen a legkisebb probléma! :)
A pálya fotócellái a célvonalnál 308 km/h sebességet mértek! Sajnos ezzel pontosan nem tudjuk összevetni a mérést, hiszen valószínüleg nem pont a célvonalon vette el a gázt.
300 felett azért gyorsan történnek a dolgok! :)

* Hamarosan bővebben írok még erről a mérésről
az érdekességek oldalon, ahol lesznek még látványos grafikonok.
fotó 1  _2_  _3_




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések