timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 GMC Typhoon (Marcin)
Tököl, 2007. május 27.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: 9 másodperces GMC Typhoon! A típus lényegében azonos a Syclone-nal, gyárilag ugyanaz a motor hajtja, azonos hajtáslánccal, stb.
Ez a Lengyelországból érkezett példány viszont már igen messze van a gyáritól. Először is 6 henger helyett egy 5.7 literes V8 lakozik az orrában, ráadásul két turbó lélegezteti. A váltó egy háromfokozatú TH-400, transbrake-kel. Ez teszi lehetővé, hogy még álló helyzetben töltőnyomást építsenek a turbók anélkül, hogy az autó megmozdulna. (Gyakorlatilag egyszerre van egyesben és rükvercben)
Amint megvolt a kívánt nyomás, Marcin oldotta a transbrake-et és a Ty úgy lőtt ki, mintha belementek volna hátulról. Nagyon látványos lesz videón. A puha oldalfalú draggumik miatt nagyon durván 'pattogott' (dülöngélt előre-hátra) az első 50 méteren, emiatt a durva fel-le ingadozás a gyorsulási görbében.
Ennél jobb rajtot egyelőre csak a Jeepnél mértünk.
A két váltást 140 ill. 190 körülre teszem, de amint látható, alig van nyoma. Brutális.
Majd szerkesztek egy új nézetet, durvább skálával, hogy a teljesítménygörbe is ráférjen valahogy a diagramra.
Ez a futam a legjobb időmérője volt Tökölön, a hivatalos eredmény: 9.58 @ 235.29, amit 12" rollout beállítása esetén ismét igen jól közelít a műszeres mérés.
Az autó egyébként az A8 kategória győzteseként végzett. Bravo!
fotó 1  _2_  _3_

válasz erre előzmények 2007.06.06. 23:39:44 (292
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Azért ezek nem terepjárónak készültek, de erről Falco többet tudna mesélni  
Re: (290)

válasz erre 2007.06.06. 22:20:10 (291
'na ez azta kurva'  

válasz erre 2007.06.06. 22:10:46 (290
Felhasználói profil
14.81 @ 153
Nem semmi futam egy ilyen nehéz autótól.
Bár elég vicces ha az ember a Listázás-ra kattint és a két leggyorsabb jármű(ami a kerekeivel hajtott)
az terepjáró->vagyis a gyárban annak készölt 

válasz erre előzmények 2007.06.05. 19:10:12 (289
Felhasználói profil
13.19 @ 167
Ja, azt értem, hogy a váltás után visszaesik, de magasabb fordulaton mintha már kevesebb lenne. No mindegy.  
Re: (288)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.05. 16:47:05 (288
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A legellenallas figyelembe van veve, tehat az nem zavar be.  (Bar ugye ez csak egy saccolt ertek az auto formaja alapjan)
Szerintem egyszeruen a valtas utan alacsonyabb fordulaton nem huz ugy. 
Re: (285)

válasz erre előzmények 2007.06.05. 16:34:08 (287
Felhasználói profil
10.72 @ 207
szerintem nitro  
Re: (285)

válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:52:58 (286
Felhasználói profil
13.76 @ 169
biztosan ott "vált" és visszaesik a fordulat ... 
Re: (285)

válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:48:41 (285
Felhasználói profil
13.19 @ 167
huhh.
meggyőző!
Mitől esik ennyire a teljesítmény? A nagy légellenállás miatt?
(vagy azt kompenzálod a grafinkonokon?) 
Re: (283)

 ave
válasz erre előzmények 2007.06.05. 15:23:14 (283
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mar meg lehet nezni, csinaltam egy 1000 WHP-ig jo skalat.

http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&tav=1p4_1000 
Re: (282)

válasz erre 2007.06.05. 12:21:20 (282
Felhasználói profil
13.19 @ 167
ave!
keréken hány ló? 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!