GMC Typhoon (Marcin)
Tököl, 2007. május 27.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
6.47 @ 194 - 2007.05.27.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
9 másodperces GMC Typhoon! A típus lényegében azonos a Syclone-nal, gyárilag ugyanaz a motor hajtja, azonos hajtáslánccal, stb.
Ez a Lengyelországból érkezett példány viszont már igen messze van a gyáritól. Először is 6 henger helyett egy 5.7 literes V8 lakozik az orrában, ráadásul két turbó lélegezteti. A váltó egy háromfokozatú TH-400, transbrake-kel. Ez teszi lehetővé, hogy még álló helyzetben töltőnyomást építsenek a turbók anélkül, hogy az autó megmozdulna. (Gyakorlatilag egyszerre van egyesben és rükvercben)
Amint megvolt a kívánt nyomás, Marcin oldotta a transbrake-et és a Ty úgy lőtt ki, mintha belementek volna hátulról. Nagyon látványos lesz videón. A puha oldalfalú draggumik miatt nagyon durván 'pattogott' (dülöngélt előre-hátra) az első 50 méteren, emiatt a durva fel-le ingadozás a gyorsulási görbében.
Ennél jobb rajtot egyelőre csak a
Jeepnél
mértünk.
A két váltást 140 ill. 190 körülre teszem, de amint látható, alig van nyoma. Brutális.
Majd szerkesztek egy új nézetet, durvább skálával, hogy a teljesítménygörbe is ráférjen valahogy a diagramra.
Ez a futam a legjobb időmérője volt Tökölön, a hivatalos eredmény:
9.58 @ 235.29
, amit
12" rollout beállítása
esetén ismét igen jól közelít a műszeres mérés.
Az autó egyébként az A8 kategória győzteseként végzett. Bravo!
fotó 1
_2_
_3_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
NitroPetya
válasz erre
előzmények
2007.06.06. 23:39:44
(
292
)
12.80 @ 170
Azért ezek nem terepjárónak készültek, de erről Falco többet tudna mesélni
Re:
(290)
Csak az ő hozzászólásai
Vitya
válasz erre
2007.06.06. 22:20:10
(
291
)
'na ez azta kurva'
Csak az ő hozzászólásai
Atti
válasz erre
2007.06.06. 22:10:46
(
290
)
14.81 @ 153
Nem semmi futam egy ilyen nehéz autótól.
Bár elég vicces ha az ember a Listázás-ra kattint és a két leggyorsabb jármű(ami a kerekeivel hajtott)
az terepjáró->vagyis a gyárban annak készölt
Csak az ő hozzászólásai
Zolti
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 19:10:12
(
289
)
13.19 @ 167
Ja, azt értem, hogy a váltás után visszaesik, de magasabb fordulaton mintha már kevesebb lenne. No mindegy.
Re:
(288)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 16:47:05
(
288
)
12.88 @ 175
A legellenallas figyelembe van veve, tehat az nem zavar be. (Bar ugye ez csak egy saccolt ertek az auto formaja alapjan)
Szerintem egyszeruen a valtas utan alacsonyabb fordulaton nem huz ugy.
Re:
(285)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 16:34:08
(
287
)
10.72 @ 207
szerintem nitro
Re:
(285)
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 15:52:58
(
286
)
13.76 @ 169
biztosan ott "vált" és visszaesik a fordulat ...
Re:
(285)
Csak az ő hozzászólásai
Zolti
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 15:48:41
(
285
)
13.19 @ 167
huhh.
meggyőző!
Mitől esik ennyire a teljesítmény? A nagy légellenállás miatt?
(vagy azt kompenzálod a grafinkonokon?)
Re:
(283)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 15:23:14
(
283
)
12.88 @ 175
Mar meg lehet nezni, csinaltam egy 1000 WHP-ig jo skalat.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&tav=1p4_1000
Re:
(282)
Csak az ő hozzászólásai
Zolti
válasz erre
2007.06.05. 12:21:20
(
282
)
13.19 @ 167
ave!
keréken hány ló?
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!