timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Egy év kihagyás után visszatért a leghangosabb, leggyorsabb szívómotoros Honda. A bocimobil immár négy pillangóval, Hondata ECU-val, magas kompressziós dugattyúkkal és minden földi jóval támad. A nap folyamán tudott 12.4-et is futni, sajnos a mérésnél csak harmadikra sikerült az első váltás, nem is forgatta el addig, amíg illett volna, ebből a két tized különbség. Hivatalosan ez a futam 12.66 @ 181 km/h.
A rajt továbbra is remek, ezek a Matador gumik remekül tapadnak. Egyesben nagyon szép 0.7g feletti gyorsulás után viszont szembetűnő a hatalmas visszaesés kettesben. Ennek részben az az oka, hogy túl hamar jött a váltás, így kettesben nem tudott elforogni a kerék. Tavaly ezzel nem volt gond, kettesben jobban is gyorsult. A két mérés virtuális versenyében látszik, hogy a harmadik másodperctől a negyedikig a tavalyi autó gyorsult jobban, hiszen a sebeségkülönbség görbe (kék) csökken ezen a szakaszon.
A teljesítménygörbén látszik, hogy jóval a maximális teljesítményhez tartozó fordulat fölé forgatják a motort, de jól teszik, hisz a következő fokozatban nincs magasabb gyorsulás.
Egyébként érdemes összevetni a tavalyi görbével, a csúcsérték is sokat javult, persze, de alacsonyabb fordulaton jóval erősebb, sokat számít ez.
 Magyarország leggyorsabb szívómotoros Hondája.
A Matador pályagumik mindenféle gumimelegítés nélkül is félelmetesen tapadnak a sima aszfalton.
A teljesítményröl meg ne is beszéljünk, 1.6-os szívómotortól ez kiemelkedő eredmény, főleg ha figyelembe vesszük, mennyi gyári Honda alkatrész van még a motortérben.
Mindesetre aki ilyen motor építését tervezi, szerintem konzultáljon a motor építőjével, mert úgy tűnik tud valamit. :)

A karosszéria elképeszően rezonált, először teljesen értékelhetetlen görbéket rajzolt a számítógép, majd a műszer áthelyezése után sikerült ezt a 'simaságot' elérni.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...') #2 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327