|
A Piros jármű mérésének körülményei: | | A Zöld jármű mérésének körülményei: | Magyarország leggyorsabb négykerekű járműve, Erdős Csabi Top dragstere*. 8.2 literes Chevy Big block V8, Powerglide két fokozatú automata váltó, hatalmas drag gumik, kis tömeg és ideális súlyeloszlás a recept a 7 másodperces negyedmérföldhöz. Persze a -legkisebb lehetséges- 200-as nitró löketet se feledjük el. Ebben a futamban Szabó Zsolt vezette a dragstert, a 7.79 @ 277 hivatalos időeredmény kevesebb, mint 1 tizeddel volt csak rosszabb Csabi országos csúcsánál (7.701 @ 279), amit szintén ezen a napon állított fel. Van még a járműben potenciál, hiszen a jelenlegi nitrórendszerrel egészen 500-as löketig mehet, sőt, egy újabb palack beépítése után ezt akár duplázhatja is! De nézzük ezt a futamot! Nem akármi, ahogy kilő a vonalról, nem gondoltam volna, hogy lehetséges kezeletlen pályán 1.1-es 60 lábat produkálni. Ez azt jelenti, hogy a remekül rajtoltó Vogelsinger Sanyi mire a 60 lábas fotocellához érne, már 20 méter hátrányban lenne a dragsterrel szemben! Ez bizony 2g-s gyorsulást jelent egy teljes másodpercen keresztül. Ezután meredeken esik a lendület, de 150 km/h-nál, a váltáskor még mindíg 1g felett gyorsít. Csak 250 felett esik a halandók által elérhető szint alá a gyorsulás. Félelmetes.
*: A Top Dragster kategóriáról itt olvashatsz. | | Sanyinak idén fantasztikus éve van, de ő nagyon szerény, ezért inkább csak egy szolid Good Year gumiszettet vásárolt a szezonzáró versenyekre. :) Na félre a tréfával kérem, mert ez a futam nagyon komoly. A hivatalos mérés szerint 10.73 @ 221 km/h! Ahhoz, hogy a múltkori fantasztikus 10.9-es eredményén ennyit javítani tudjon könnyített az autón úgy 80 kg-t, ami azért nem kevés. Segített a jó széljárás is és segítettek a már említett Good Year Eagle drag gumik. (lásd a fotókat) Hatalmas átmérő, de csak 9" szélesség, ráadásul ezek már használt gumik voltak. Biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog a mágikus 1 g-s határt is átlépni jövőre! Egyébként ez messze nem egy tökéletes futam, a kettest nagyon rövid ideig használta, hármasban jól láthatóan majd 2 másodpercig csak éledezik a motor igazi ereje. A váltások fantasztikusak, a negyedik kapcsolása csak 19 századmásodperc! |
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327
Stack trace:
#0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include()
#1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/virtualisverseny.php(284): require('/data/webhostin...')
#2 {main}
thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327
|