A hideg aszfaltot figyelembe véve ez egész jó rajtnak számít egy elsőkerékhajtású autótól. A 20 szelepes, 5 hengeres motor szépen dolgozik, csak sajnos a fordulatszám skála vége felé kicsit konyul a teljesítménygörbe.
Magyarország leggyorsabb szívómotoros Hondája. A Matador pályagumik mindenféle gumimelegítés nélkül is félelmetesen tapadnak a sima aszfalton. A teljesítményröl meg ne is beszéljünk, 1.6-os szívómotortól ez kiemelkedő eredmény, főleg ha figyelembe vesszük, mennyi gyári Honda alkatrész van még a motortérben. Mindesetre aki ilyen motor építését tervezi, szerintem konzultáljon a motor építőjével, mert úgy tűnik tud valamit. :)
A karosszéria elképeszően rezonált, először teljesen értékelhetetlen görbéket rajzolt a számítógép, majd a műszer áthelyezése után sikerült ezt a 'simaságot' elérni.
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...