timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
VIRTUÁLIS VERSENY
Korábbi mérések is
A Piros jármű:
sorrend:
A Zöld jármű:

 
diagram
Különbség skála

 
Időtartam
Célvonal
Kezdősebesség
km/h
A Piros jármű mérésének körülményei: A Zöld jármű mérésének körülményei:
Pityukaaa másik 323-as kasztija (ez zöld) egy 1.8-as V6-os motorral! A világ egyik legkisebb V6-os motorja egy MX-3-ból származik, gyárilag 136 lóerőnek mondták. Hogy mi van módosítva rajta nem tudom, de a hangjából arra tippelnék, hogy kipufogórendszer az elég nyitott.
Egészen jól megindult, 0.55g-t is elérte a gyorsulás.
A váltások után látható csúcsok kicsit eltérnek a szokásostól, nem hegyesek. Ezt a némileg megcsúszó kuplung okozhatta, így lassabban fékeződött vissza a motor a váltás után.
 Chipelt autó, sport kipufogórendszer.
Picit megfontoltan indul, de szerintem közel kihozza a maximumot az autóból, nem fullad be, nem sokkal 2 mp után tapadnak meg a kerekek, de már elég magas a fordulatszám ennél a sebességnél ahhoz, hogy rendesen húzzon. A váltásokban nincs hiba, szép futam. Kiváncsiságképpen megpróbáltuk kettesben elérni a 100 km/h-t, 97-ig jutott az autó, de ott jár jelentősen túl volt az ideális fordulatszámon, több mint 15 lóerőt vesztett a 80 WHP körüli csúcshoz képest.





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések