Ja valaki azt mondta nem megy neked mostanában a verseny mert annyira hiányzok, gondoltam benézek hátha meglesz a 10 es idő.
A köv versenyre elugrok megnézem a kis csodádat és akkor meglehet az idő is:P
Istenem de pihentek vagytok. Grat igazán szép telyesítmény. Az, hogy az S2000 nem jó talán kicsit erős még (vagy főleg) a te szádból is. Ami biztos az, hogy drága nekiállni.
Nem az a lényeg, hogy lefelé nyomja az autó elejét, hanem az, hogy az autó tengelytávjának meghosszabbításával a relatív súlypont közelebb kerül a meghajtott kerekekhez. Vektorokkal gyönyörűen fel lehet rajzolni hogy néznek ki az autóra ható erők gyorsulás közben hogyan tolódik el a súlypont.
Egyébként a Te verziódban nem a hajtott kerék fölé kellene tenni a plusz súlyt, hanem kicsit elé ! Egyébként érdekes lenne kipróbálni, hogy egy FWD gyorsulása mennyiben változna, ha pl +200kg-ot az első lökhárítóra szerelnénk (persze úgy, hogy le ne szakadjon).
"Előlről megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene"
Rátapintottál az FWD alap problémájára Gyorsításnál mindig minden súl hátra akar menni, ezért van az, hogy minél jobban gyorsul egy FWD annál kevésbé tapad, RWD-nél ez pont fordítva van.
Igazából ugye ki kéne próbálni
Az extrém ötletnek az lenne a jelentősége, hogy kimozdítsa az autót a nyugvópontról. Ha a kocsiból hátrafelé "kilöksz" egy súlyt, akkor a bódé ellenkező irányba fog elmozdulni tehát előre. Amikor a súly becsapódik a kocsi hátuljába, akkor már a gumiknak is rá kellene segíteni, viszont akkor már az autó "mozgásban" van és ez a lényeg. Persze ettől még lehet, hogy a gyakorlatban nem működne
Akárhogy is gondolok bele, és lehet reggel is van még nagyon, de ez az extrém 5let pont hátrányos lenne az indulásnál
Előlről megy hátra a súly, FWD-nél fordítva kellene, sőt, még hátrafelé lök az autón, amikor "becsapódik"??