Mikor megcsináltam a C-t és az E-t akkor már megtanultam, hogy valóban jogos volt a kifogása, csak nem tudtam, hogy 10 éve mi volt az aktuális... bár mikor az A-t tettem le 2009-ben, akkor az oktató közölte, hogy a kresz csak szerintünk változott, közben csak saját magunkra fordítjuk le ha valami minimális változás bejön. Szerinte ez a "szimpla B átka" :-)
Ez a szöveg meg, hogy ha rakomány nélkül húzod akkor a tréler saját tömege számít nem az össz, a kölcsönzősök dumája.... Sajnos a Rendőrök se tudják pontosan, ezért van, hogy sima B-vel soxor meg lehet úszni, de a tuti ha minden megvan
Ha nincs rajta autó és a tréler saját tömege nem haladja meg, a vontató forgalmiba bejegyzet max húzható össztömeget, akkor elméletileg tényleg nem szólhat egy szót se.
Bár több mint 10 éve egy ilyen trélert húzva megbüntettek 10 rugóra. :-/ az a mókus az össztömeget vakerászta nem a saját tömeget.... Nem tudom akkor hogy volt, jogos volt e, sokminden változott és akkor még nem volt E-m.
Nekem tele lett a hócipőm a sok szarakodással aztán lenyomtam mindenre. D- Buszra csak azért nincs, mert nem volt felesleges 300ezrem lerakni akkor, pedig jó lett volna....
Az RS4 lökös megintcsak máshogyan néz ki, mint az S4
Az RS4-nek a sárvédője is szélesebb, és a lőkös is szélesedik hozzá...
Ettől függetlenül osztom, nem vágta le a srác, hogy B5 kaszniban ettől facelift-esebb változat nem nagyon lehet, max gagyi optikai "replika" tuning... de azt meg hagyjuk...
Na de ne offoljunk, mert a végén még ránk szólnak a "nagyok", hogy Audi topikot csinálunk a Draközpontból
Nekem még az urquattro-ról maradt. Nagyon szép volt az egész autó mindenestűl, és egy ilyen szép téli garnitúrát adtak hozzá. Aztán csak úgy megmaradt, de most tök jól jött. meg jól is néz ki sztem is, bár kicsit lehetne nagyobb.
Bár ez a ballonos kényelem bejön... :-)
Na meg a megbízhatóság! Ha valaki úgy nyer a superfinal rendszerben, hogy nem az ő autója a leggyorsabb, de mindig ki tud állni és a legtöbb pontot tudja gyűjteni a leggyorsabbak között, simán megérdemli az összetett bajnoki címet!
"A superfinale megmarad, de nem kizárt, hogy 2011 ben másképpen lesz az összetett eldöntése amiben bárki, bármely kategóriában esélyes lesz."
Szuper. Végre volt egy teljesen igazságos abszolut győztes hirdetve, erre most akkor megint az üres kategóriás, fényévekkel a többiek előtt járó pontvadászok lesznek esélyesek az összetettre.
Erre rég megvan a recept, kicsit döntök egy időrekordot, aztán meg egy kicsit sebességet és így tovább versenyről versenyre.
Vagy lesz hirdetve egy külön összetett superfinal győztes?
Mert ha nem, akkor minek döntőzne le a 8 leggyorsabb autó?
Mennék szívesen, de annak mindig csúnya vége van. Pont most álltam le egy hetes túrnéról....
Na majd még eldöntöm, gondolom, ha utolsó pillanatban beesek, akkor csak nem basztok ki?
---
Amúgy a napokban kicsit elszörnyűlködtem az Öregen, de hát a legelején kell a legnagyobb lendület.
Konkrétan olyan munkafázis folyik, hogy a csomi, meg az alja eléggé szanaszét van rohadva, és mint lakatos munka alura cserélünk mindent. KB 40 kilót nyerünk, főleg a hátsó ajtó (igényes) újranyártásával, szintén aluból.
Hétfőn már meg tudom mondani. A schuszi.audimaxpower.com-ra volt feltöltve egy jó kis oldal (aloldal) amit 2003-ban csinált egy haverom. Hát remélem amit azóta írogattam a maxpower blogjára, azok is megvannak.
Tulajdonképpen 1999-től 2003 év végéig minden megvan, utána 2006-tól írtam az AMP-re.
Hát nézd, bele az biztos. Az avatarom alatt lévő időhöz megvan a recept, csupán stabilizálni kell ezt az eredményt. Az olajellibbenés a gyenge pont ha drag gumikat teszek fel. Erre már beszereztem egy ideje egy olajakksit ami ellibbenéskor rászúr egy külön egységből 5 bar olajnyomást. Az új blokk összefűzve, a hengerfej mondhatni félkész, de a lényeg, hogy minden megvan hozzá, semmire nem kell várnom.(tengelyek, szelepek...stb..) Tulajdonképpen lakatosmunka van, meg egy kultúrált fényezés ami nagy meló. Üzemanyagtankot akarom átszabni, meg pár apróság...
A hajtásán kell még finomítani egy első-hátsó sperr-rel.
Szerintem egy 3 hónapos téli elfoglaltság és lehet vele támadni
Hát ja, egy audis rekordot minimum meg kell dönteni jövőre! De a bajnokság a minimum!
Közben hozzátenném, ha valakit érdekel az audimaxpower. com , akkor engem máshol keressen! Bár az autó ODA tartozik, de lesz mit folytatnom (blog) amit 2004-ben abbahagytam...
Szóval lesz egy új oldal ami rólam szól.............
Ma hazaérkezett két év után az Öreg. Holnap rohanós napom van, de szombaton egyeztetek Gyurival spanommal és Hétfőn bele is vágunk egy jó kis projektbe.
Nézzenek oda, Nem sokat pörgött a "ratyi" topik!
-
Hát nézd Pisti, ha kiszámolod az arányokat, Isti motorja kb egy 5 hengeres egy 26/27-tel! Ahhoz a motorhoz jóval de jóval kissebb turbó(K) dolgoznak mint a tiéden.
De hát ez ennyi, ő erre is meg arra is akarja használni, lehetne rá tenni két 42-est is!
Ennyi