Nem semmi hozzászólás, tegnap este majdnem tökéletesen ugyanezzel a tartalommal irtam én is egy ilyen hosszú szösszenetet, aztán végén elküldés nélkül töröltem, elgondolkoztam azon, hogy hol érdekel engem ez az egész...végülis meddig tart átlapozni a haszontalan hozzászólásokat, így inkább a lapozás mellett döntöttem. Gondolom rajtam kivűl még sokan vannak így.
Porolotó egyenlő halál!!!!
Halon!!!
Nekem lett kifújva az autó vele, soha nem sikerült kitakarítani...szét kell szedni mindent, mert ahol rés van ott bent marad, és szépen lassan hullik kifelé. Ahányszor takarítottam, mindig a résekből kiszivattam a port, de legközelebb megint olyan volt.
Amikor 5 év után eladtam és takarítottam még mindig volt olyan hely ahova ráütve kihullott egy kicsi belőle, olyan mint a porcukor..
Beszótá nekem, kiscsávó, én nem vagyok ilyen vegyed már észre vagy letépjem a fejed!?! Amúgy is, amíg nem mész nálam jobb időt, kérdezd meg hogy kérdezhetsz e tőlem, utána ha engedéjt adtam kérdezz, de szólíts mesternek!!!
Mostmár olvastam, és azt is, hogy megint hogy kibabráltál az Audimaxpowerrel.
Nem tudom miért próbálod lejáratni őket, Shuszi ahogy látom megoldja egyedül is.
Nem tudom ezt miért nem lehet már kinőni. Vagy ez a rockstar efektus? Emlékszem amikor még nem volt ilyen, nem értem én ezt.
Lacházi versenyről pár kép, a döntő futamok, meg egy rövidebb riport.
Én felvettem, de a TVvel, arrol meg nem lehet leszedni, csak sokszor megnézni...LG
tényleg nem akark vitatkozni de aki 12.00át megy az nem amatör ilyen szinten hülyeség neki kategóriát csinálni az amatörök között.
A 12-13at ne úgy nézd hogy 12.5...az ott szar idő.. egyenlőre több kategória élmenői sem mennek ennyit. lásd BMW-k, amik igen csak nem amatőrök, utcán tuti bealáznak bármit
Mondjuk ha 2000nél váltunk szivó kategóriánál akkor sok sok BMW megy majd az amatörbe.
Ezen még gondolkozni kéne, lehet 3500ccmnél kéne váltani inkább.
"középmotoros (lehet az utascella elött vagy mögött), de a két tengely közé esik. Mindenképpen hátsókerékhajtású. A tetö gyakorlatilag csak szükségtetö, vagy egyáltalán nincs is. Könnyü, minden felesleges extrát és tartozékot nélkülöz, ami nem feltétlen szükséges a minél gyorsabb haladáshoz. Súlypontja alacsonyan helyezkedik el. "
Akkor a C4 Corvette is roadster??
Ezeknek mind megfelel a motor a kerékvonalon kezdodik, hátsos, egyben leveheto targa maradék merevités nélkul, konnyu, sulypontja alacsony,mit hagytam ki??)
Ez az egesz nem modosithat a motoron semmit dolog hulyeseg...na ott aztan lehet kamuzni.
A masik hogy mi ertelme versenyrol versenyre ugyanazzal a konfiggal menni..az apro modositasok ugysem fognak annyit szamitani hogy egy gyorsabb gyari autot beerjen...majd mindenki S2000 meg M3at fog venni, mert az megy jol...ennek mi ertelme..