timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2011.10.19. 16:32:14 (18527
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És a motorban mi van amitől 120 ló lett? 
Re: (18525)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre 2011.10.19. 16:08:37 (18525
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Már régóta nem töröm rajta a fejem, megvan, hogy milyen alkatrész kell a motorba (hajtókar, dugó stb) Már a műanyag szívósorom is cserélődött fémre, hogy majd bírja a nyomást. A turbó fajtája még képlékeny. Kompresszort nem szeretnék.
Sokan mondják a Corolla TS motort, de 1. nem fér el 2. nem nagy durranás (vagyis nekem nem tetszik). Hamarabb lenne benne integra motor, mint CTS. A kincstár üres, de tervek évekre előre megvannak. Nem sok Yaris TS rohangál, nekem meg fontos hogy egyedi legyen, ne "tucatautó". Ha Hondával kezdtem volna, ennyi pénzből nem itt tartanék. A vele elért idők (mind gyorsulás mind pályázás terén) szerintem magukért beszélnek, és mindezt úgy, hogy a motor belseje és az elektronika érintetlen. Ha rámszakadna a bank lenne egy Sunny, de a yaris is megmaradna. Csak megint ott vagyok, hogy belelóg a bilibe a kezem... 



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.