timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


autotuner networkcarstyling.hutimeslip.huautohifi.hu
1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
11.

diagram
 6.88 @ 195       0-100:  3.12       80-120:  1.45
Honda Civic Coupe (CCH Red Rocket)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kiskunlacháza, 2009.04.19.

Red Rocket + ragacs = 9mp!
A dragracing.hu féle kezelt pálya végre meghozta azt a kis plusz tapadást, amivel már lazán tud 9mp-s negyedmérföldeket futni Europa egyik leggyorsabb elsőkerékhajtású autója. (Háromszor egymás után)
A döntőkre lehűlt levegő is segítette a nagyobb teljesítményt. No meg némi javítást is kellett eszközölni az autón, hogy az időmérők során kétszer is megfutott 10.0 körüli eredmény majd 3 tizedet javuljon. (részleteket lásd CCH blogjában)
A következő lépés 3 mp alá vinni a 0-100-at? Nem sok hiányzik! :) 120 km/h nem lett meg, így a félelmetes 80-120-as eredményben egy váltás is benne van!
Ez a mért futam a szuperdöntő utolsó futama, hivatalosan 9.78 @ 245.

12.

diagram
 6.88 @ 187       0-100:  2.98       80-120:  1.25
Kawasaki ZX-9R
(1 személlyel)    fotó 1

Fertőszentmiklós, 2004.05.30.

AGO-001 a mester. A mérés Fertőszentmiklóson történt, ahol a nagy rollout miatt igen remek időket lehetett menni, ez a futam egy rekordkisérlet volt, de sajnos nem sikerült igazán jól, ennél tudott jobbat menni a hivatalos eredmények szerint. (Sajnos nekem csak az autók eredményei vannak meg.)
A verseny ugyan elvileg 1/4 mérföldön zajlott, de a nagyon rövidre sikerült fékezési terület, és a szinte merev futómű miatt csak 1/8 mérföldet mértünk, arra már nem emlékszem, hogy a motorosok versenytávja mi volt, az autóké biztosan 1/4.
Érdekes motor ez, tessék pl. megnézni a fotón az első féktárcsákat.
Jó esetben biza 10 mp-n belüli, tehát 9 másodperces időt is tud 1/4 mérföldön. Nem rossz, nem rossz.

13.

diagram
 7.00 @ 177       0-100:  2.99       80-120:  1.50
Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

Kiskunlacháza, 2008.10.11.

Szeptemberben már tudott 10.3-at a Viper hivatalos mérés szerint, de csak egy 10.6-os futamát mértük. Egy teljes kipufogórendszer csere, plusz némi berhelés után már már 10.18-as futamot is futott, de "csak" egy 10.31 @ 219-at mértünk műszerrel.
Ezúttal hibátlan futamot mértünk, nem volt gond a váltással. Nagyjából 30 lóerővel erősödött, szóval a nitrórendszer még mindig nem volt az igazi, a növekedés valószínüleg a kipuffnak köszönhető.

14.

diagram
 7.12 @ 170       0-100:  3.04       80-120:  1.68
Audi S2 (RT)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2009.08.09.

A tavalyi méréskor fennakadó lefújószelep még mindig az autóban volt ennél a futamnál is. Ráadásul még mindig ugyanazt csinálta. :)
Itt a negyedik fokozat elején látható, hogy a lepadlózás után pár tizeddel elvette a gázt egy pillanatra, utána szerencsére bezárt.
Az ötödiket kb. 30 méterre a célvonal előtt rakta, így az nem látszik, hogy itt is ugyanúgy vissza kellett engednie a gázt.
Fontos még kiemelni, hogy a futamhoz RT nem használt sem rajtprogramot, sem ALS-t.
Így is fenomenális a rajt a Toyo R888 gumikon.
A motorkarakterisztika jelentősen változott, gyakorlatilag a váltások után folyamatos esik a teljesítménygörbe. Persze van honnan... :)

15.

diagram
 7.16 @ 175       0-100:  3.23       80-120:  1.40
Suzuki GSX-R 750
(1 személlyel)    fotó 1

Rábaring, 2001.10.14.

Szerettem volna egy motort is megmérni, de elég nehéz volt olyan gépet találni, amire jól felszerelhető a műszer. És minő véletlen, pont azt a srácot sikerült kiszúrnom a sok motoros közül, aki győzőtt. Legjobb ideje aznap 6.976 volt.
Az 1g-t is megütötte, és nem esett 0.4 alá! A váltás is hipergyors volt, alig látszik.

16.

diagram
 7.20 @ 162       0-100:  3.27       80-120:  1.93
VW Polo TDI (Bulijoe)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

Kiskunlacháza, 2009.04.19.

10-es idő egy 1.9-es dízeltől!!!
Már tavaly, az első versenyén is nagyon komolyat ment ez a középmotoros, hátsókerékhajtású Polo (11.31 @ 200) de idén új gumikkal a tapadós pályán olyat villantott, hogy csak na. Sajnos hátulról ebből szinte semmit nem látni a korom miatt.
Viszont a diagram remekül megmutatja, mitől is megy ilyen jól. Ez a rajt kérem... Egyszerűen über.
Hivatalosan a futam: 10.83 @ 202 (1.55, 6.89 @ 159)
12" rollouttal nagyjából ez ki is jön.
Soma Fiat X1/9 Bertone-je húzott ehhez hasonló 60 lábakat, de azt még a régi időmérővel.
Egy szó mint száz, ez biza közel 1.5g körüli csúcs!! (Tessék az 1000/2g-s Y skálát használni.)
A kis gödröcskét a gyorsulásban nagy valószínűséggel a kuplung okozza. Amíg nem zár össze teljesen, addig magasabb csúcsot húz, majd a zárás után még erőből ránt egyet a kasztnin a motor.
Persze nem csak a rajt félelmetes, ereje is van rendesen. Amit a híres-hirhedt kispók csak ígért, azt ez a Polo produkálja is.
Nem semmi, mit kihozott a kerregőből a tdiextreme csapata. Beszámoló a versenyről itt a timeslip-en a blogjukban.

17.

diagram
 7.24 @ 183       0-100:  3.46       80-120:  1.31
Yamaha R1
(1 személlyel)  

2007.08.02.

Egy teljesen gyári R1, még a kipufogódob is.
Nagyon nehezen sikerült jól megindulni, biztos nem lehet olyan könnyű ilyen hosszú fokozattal, az egyes 150-ig tart.

18.

diagram
 7.24 @ 170       0-100:  3.15       80-120:  1.80
Chevrolet Nova doorslammer
(1 személlyel)    fotó 1

Tököl, 2006.04.16.

Tökölön sajnos nem volt csúcsformában az autó, kb. 10 km/h-val volt lassabb féltávon mint egy héttel korábban a Rábaringen. Azért nem rossz futam ez sem, a második leggyorsabb autó a listán...
Sajnos a rászkódástól nem sokkal féltáv után megszakadt a mérés, így 1/4 mérföldes adat nincs.

19.

diagram
 7.39 @ 173       0-100:  3.57       80-120:  1.46
Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE'09 ed.)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

Kiskunlacháza, 2009.09.06.

Az idei King of Europe FWD kategegória győztes egyik döntős futama. Hivatalosan 10.78 @ 210 volt.
Ennek az autónak street legál gumival ez a legjobb eredménye, pedig korábban volt sokkal erősebb is.
Jól tapadt a ragacson, talán picit túl jól is.
Nem tudom mi az a kis hezitáció a rajt után rögtön, videót visszanézve sem látok, hallok rendellenességet, de a műszer nem hazudik. Kettesben a finom g lefutás arra utal, hogy a kuplung már csúszott egy kicsit.

20.

diagram
 7.48 @ 166       0-100:  3.55       80-120:  1.61
Honda CBR-600 FS streetfighter
(1 személlyel)  

2003.04.13.

Egy igazi streetfighter gép.
1.5 mp-nél megemeli egy kicsit az orrát, majd a visszahuppanás miatt esik vissza a mért gyorsulás.
Emiatt a kis orremelés miatt kb. 1 tizeddel jobb lehet a mért érték a valósnál.
A videón jól látható az első kerék elemelkedése is.

összesen 498 jármű
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!



Hirdetések