timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 1492 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.03.06. 13:58:48 (70170
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Van C-m, csak nehézpótom nincs.
Egy időben, 6-10 éve is van, ellavíroztam "autómentő jogsival" amit a kis áruszállítói vizsga letételekor adtak. De már kinevetnek vele. meg se mutatom ha igazoltatnak, csak azt kérdezem mennyi. Széles vigyor  
Re: Bkori (70162)
válasz erre előzmények 2011.03.04. 20:26:35 (70148
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Biztos így van, eszembe jutott ár nekem is ez.
Soha nem ér rá az ember, pedig egyszer muszáj lesz meglépni.
Mindig mikor húzok valami szart , egyfolytában azon agyalok, hogy nehogy valami alapos rendőrt fogjak ki, mert csúnya számokat hallottam. Ráadásul leakasztatja velem, és hívhatok jogosult sofőrt. Mosolyog
 
Re: Audi quattro (70141)
válasz erre előzmények 2011.03.03. 08:52:00 (70135
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Jogos volt Zoli akkor is a kifogása a rendőrnek.
Jól tetted hogy megcsináltad a "nehézpótot, nekem is rá kellene szánnom magam, mert mindig fázok, hogy egyszer csúnyán rábaszok. Mosolyog  
Re: Audi quattro (70133)
válasz erre előzmények 2011.02.11. 14:37:34 (70050
Felhasználói profil
11.64 @ 221
pfff...szarul hangzik.
Komor  
Re: dumbi (70048)
válasz erre előzmények 2011.01.10. 09:37:17 (69728
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Jó film, köszi!
Elvittem"a powerre sokan megnézték. Mosolyog  
Re: JuSzT (69726)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 16:02:26 (69442
Felhasználói profil
11.64 @ 221
A szövegkörnyezet nem számít, a lényeg a tőmondat.
/bulvár/ Széles vigyor  
Re: radics1 (69441)
válasz erre előzmények 2010.11.30. 11:22:21 (69397
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ez hasonlóan szar az enyémhez. Mondjuk az enyém szarabb. Széles vigyor  
Re: Demó (69392)
válasz erre előzmények 2010.10.26. 12:05:57 (69175
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Milyen tudatlanok vagyunk.
Pl az se tudtam, hogy van ilyen fantázia néven megy nissan.
Szimplán azt hittem, a gazda hívja így. 
Re: ave (69174)
válasz erre előzmények 2010.10.24. 13:09:22 (69027
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem anyagi okok miatt.
Teszt katba, azt csinálsz amit akarsz.
Szabad stílus, ha akarok, megyek, ha akarok nem, műszaki-turbó-búvár palack, tök mindegy.
Egyet szeretnék csak , mint idén is, a "soronkívüliséghez " lehessen hozzájutni akár felárral.
Ennyi.  
Re: Lizard21 (68940)
válasz erre 2010.10.23. 16:29:07 (68936
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Lesz tesztkategória. Mosolyog
De szép szó, "nemtom"  mivel jár, de olyan szép, ugye?!
 
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:50:20 (68840
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Majd csak alakul az.
Eladod a mazdát, és akkor jöhet be a BMW. Mosolyog  
Re: powered (68809)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 14:48:27 (68839
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Egyszer személyesen megbeszéljük.
Nagyon érzékeny, komor ember vagy. Nem hiszem ,hogy akkora a baj. Mosolyog
 
Re: Bkori (68812)
válasz erre előzmények 2010.10.22. 10:19:36 (68806
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Így van.

Ezért célgépet jellemzően  nem adunk el.
Maximum megbontjuk, és tételeibe eladjuk, vagy beépítéssel -átépítéssel szálunk ki belőle.
Itt a beszélgetés elindult egy utcai autóról. Hogy az fel van vértezve versenyzésre alkalmas tulajdonságokkal, mindez még bizonyítottan elismerhető, külön érdem.

Ezt követően Kori a személyes tapasztalataiból merítve  ( ami egy másik kategóriájú autó)  gyakorlatilag "kipártolta,  az árát sokalló hozzászólást.
A két aspektus abban különbözik, hogy míg az egyikre folyamatosan van igény, a másik csak az igény fenntartását  (is) szolgáló, önszórakoztatásra épült  reklám.
Mint ilyen érheti az árát , vagy akár már több munka után 0-ra is futhatott.
Ez amolyan kitekert gazdasági vélemény.
Abban mindannyian egyet értünk, hogy a "vigyék, akár ingyen is", nem más mint  lelki mélypont, és semmi köze a gazdasági okokhoz, még akkor se, ha a stagnálás költségekkel jár.
Van itt olyan vas amit 10-éve mostanában látunk újra.
Megszállottak vagyunk nem pedig befektetési tanácsadók.
Akinek annyira fáj az ,látván megfeszül, az még most hagyja abba.
Rt nagyon jól kezeli a helyzetet, pont leszarja.

Hogy állsz a géppel? Mosolyog


 
Re: powered (68804)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 18:05:48 (68755
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Érdekel. Mosolyog
Az nem érdekel , hogy valami miért nem, ( abból tele van a padlás) az viszont annál inkább, hogy miért igen.
A legutolsó versenyen ott volt egy fél lábú Lengyel? srác, egy evóval.
Mindenkinek látnia kellett volna ,ajánlanám, és lehet örülni.
A legnagyobbak is tisztelettel néztek rá.
 
Re: Bkori (68753)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 18:00:47 (68754
Felhasználói profil
11.64 @ 221
De hogy mennyire így van azt csak az tudja  aki túlél.
Sajnálom Kori baját, de nem tudok vele azonosulni.
Van egy Angol haverom, tolószékes szerelő. Nagyon jó szerelő.


 
Re: tommyt (68752)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 17:44:15 (68751
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nem.
És nem is lesz, mert minden nap teszek azért, hogy ne is legyen.

ez a Barkas, olyan mint a bimotó trabi, vagy éppen a szamara motoros üvegszálas,stb, sorolhatnám.
Eladhatatlan, gazdaságilag kiárulni a hasznos részeket, vagy újra felhasználni a legcélszerűbb.
Ezek egyben , mind egy kategória eladhatóságilag.

És egy teljesen más  kategória RT  rs2-e, vagy a Viper, vagy a Lanchia motoros  X1/9-es. stb.
Abszolúte nem értek egyet a vigyék akár ingyen kijelentéssel.
Sajnálom, de ez az emberből jön.
Még jó, hogy nem ez az általános nézet, mert sokunknak felkopna az álla.
 
Re: Bkori (68750)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 16:37:33 (68749
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen, meg azt is, hogy ki kell mennem letakarni, meg, azt is, hogy arrébb kell rakni, meg azt is, hogy ki kell kerülni.
Mi a fene , pénzügyi szakember lett mindenki?
Mérlegképes kell ide?

Viccet félre téve, akinek gond a tárolás, az tényleg ne csinálja, mi több, bele se kezdjen, inkább sakkozzon, az elfér a fiókban. Mosolyog
 
Re: ave (68748)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 16:18:47 (68747
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Pontosan rámutatnék.
No, itt hibáznak az emberek.
Mi az a szkeptikus megfogalmazás, hogy spóroltam 2-3 milliót??????
Egy nagy túrót spóroltál. Csak  nem fizettél ki. Hogy az ugyanaz?
Mihez képest? Hogy tételeibe is ért annyit, vagy többet? Akár bontva.
Azon buktál, hogy egy Barkas kaszniba csináltad.
Ha ezt úgy csinálod meg, hogy kívülről nem látszik egy sláger autón, akkor lehet, hogy már a sokadikat gyártanád, akár külföldre, bármilyen célra.


Ez a modern fogyasztói társadalom rákfenéje, hogy komoly embereknek is kirabolja az agyát,
hogy elvesznek az értékek, elveszik az ember maga.

Ne haragudj, hogy ilyet mondok  de kár volt eladni 800-ért, már csak tartásból sem adtam volna oda, legfőképp ha nem kenyérre kellett.
Annyiért adnak egy rozsda-törés mentes e30-as , gyári fényű kasznit.





 
Re: Bkori (68746)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 15:05:32 (68745
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Az általad leírtak egyértelműen személyes tapasztalat, megelevenedett előttem a Barkas stori.
Mindannyian" otthonról beszélünk", magunkból indulunk ki.

Szerintem, az eladható kategória mindenképpen utcai fazonú, ott használható autó.
Ezen belül is a sláger modellek, olyanok mint pl bogár ,e30, rs2, stb...
El nem hinné az ember, hogy mennyi igény van ilyenekre, igaz megépítésre, és nem kész autóra.
Ám amikor uborkaszezon volt az elején, előre építettünk, mind elkelt, és nem piaci áron.
Szó sincs dömpingről, semmi arcoskodás, csak azt szeretném mondani, hogy érdemes hinni, és hitetni, mert hosszú távon igenis egy másik világba juthatunk. Mosolyog


 
Re: Bkori (68744)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 13:01:16 (68741
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ezt nagyon rosszul látod.
Szerencsére, vagy" kicsit többet téve mindezért", át lehet küzdeni magunkat holmi öngáton.
Ugyanezt teszi a vevő is mikor alapos segítséggel megjelenik, a többszöröséért hirdetett autót megnézni.
Látván megfeszül.
Te árat árulsz, ha akarsz légy a legolcsóbb. Mi alkotunk.
Te is alkottál, csak rosszul jöttél ki belőle. Rosszul ,mert rosszul választottál.
Ne haragudj, hogy ezt mondom, kedvellek, mert értelmesen írsz, jók a meglátásaid.
Szerintem kicsit meg vagy keseredve, és elvesztetted a hited. Pedig nagy álmodozó vagy.

Mosolyog  
Re: Bkori (68711)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 08:08:31 (68708
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Szimpatikus riport. Tényleg jó. Mosolyog  
Re: szilvi5 (68706)
válasz erre előzmények 2010.10.20. 08:07:22 (68707
Felhasználói profil
11.64 @ 221
RT melletti véleményem van.
7m-ba   van a kocsim, és lehet, hogy eladnám, mert kellene  a pénz,pl  részben a másikra.
Sok mindent el lehetne még mondani, de talán nem is említenék sokan, miközben az a leglényegesebb, hogy az eladási ár egy önértékelés.

Mennyit ér egy egyedi ékszer? Művész vonalon akár felbecsülhetetlen. Mikor meg szorul a hurok, hátrahagyjuk, odaadjuk, hogy mentsünk.

Vevőt vár, nem dögkeselyűt.


 
Re: gentleman (68699)
válasz erre előzmények 2010.10.19. 13:05:58 (68676
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Kezdetnek nem rossz.
Csak nehogy valami fiatal, műanyag motoros ,guriga  taknyot , lízingelj. Széles vigyor  
Re: Fapuma8 (68662)
válasz erre előzmények 2010.10.19. 13:03:07 (68675
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Egy ilyen autó fel van készítve, nem holmi utcai kocsi.
Ráadásul még  ritka,drága, és azt gondolom, kicsi esély van arra, hogy ilyenek rendszeresen "beessenek az utcáról".
Egy két autót el tudok képzelni, de azt nem, hogy azok  utcai állapotukba 9-eket fussanak, ráadásul rendszeresen.
Szurkolok neked, hogy összejöjjön  ,hogy visszatérj, akár csak alkalom szerűen is. Mosolyog


 
Re: Audi quattro (68607)
válasz erre előzmények 2010.10.18. 08:10:04 (68579
Felhasználói profil
11.64 @ 221
9,5-ös autó nem esik be az utcáról.
Ne túlozzunk kérem, már többször említetted így.
Esetleg egyenesen a műhelyből hozzák, ahol kiszerelik a belét, felhúzzák az agyát, és többségében  nem az utcai kerekével érkezik, szállító járművön.

Komolyra fordítva a szót, örülök, hogy kedvet kaptál , lelkesedsz.. Mosolyog
( ha jól veszem ki)


 
Re: Audi quattro (68553)
válasz erre előzmények 2010.10.14. 08:42:29 (68355
Felhasználói profil
11.64 @ 221
fasza, mondjuk ettől nem leszel olajos. Mosolyog  
Re: Bkori (68343)
válasz erre 2010.10.08. 12:14:30 (68159
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Terelek egy kicsit.
Nagyon komoly, 10-seces motort tesztelnek a fiúk. Széles vigyor

http://www.youtube.com/watch?v=q1Ba0kiSaN8 
válasz erre 2010.10.06. 09:32:02 (68056
Felhasználói profil
11.64 @ 221
A tiszteletet nem lehet kierőszakolni, csak kiérdemelni.
Ahhoz, rengeteg jó tulajdonság mellett ,kiemelendően , tolerancia, alázat, elfogadás,befogadó képesség,  önmérséklet kell. legfőképp egy központi ismert figurának.
Vezetsz egy fórumot, csinálsz egy oldalt, évek múltán is köztudatban vagy, példát kellene mutatni.

Nálad ezt hiányolom Zoli, mindamellett , hogy másik oldalról elismerem a munkásságotokat, sokszor példa értékűen említjük fel.
El tudom képzelni, hogy micsoda vesszőfutás volt az a pár év a csúcson, és ,hogy a maga idejében, mekkora áldozat.
Ugyanakkor mi is, más is megvívja a saját csatáját, senki ne sajátítsa ki a kínt, a sportért tett küzdelmet, kikérve , kikövetelve magának az elismerést.
Az ismertség szül irigy rosszindulatú embereket. Ha azok a senkik úgy kihoznak a sodrodból, hogy utána elveszted a fejed egy  nyilvános oldalon, vagy akár egy rendezvényen és ott úgy nyilvánulsz meg mint aki elvesztette az önuralmát, akkor annak egyenes következménye a csalódás, azok részéről akik egyszerűen csak azt képzelték rólad, hogy a kimagasló eredményekhez példás emberi magatartás is tartozik.
Hogy miért?
Mert a kimagasló eredmények ritkán születnek véletlenszerűen ,azért következetesen  tenni kell.
Ezt tovább gondolva a következetesség és az önuralom hiánya  nem fér össze.
Skizofrén helyzet, és megoszt.
Szard le a baszakodást, és első körben te se tedd, ne akarj így közeledni időszakonként felbukkanva pl itt.




 
válasz erre 2010.10.05. 13:25:04 (67974
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Elgondolkodtató
 
válasz erre előzmények 2010.10.05. 12:57:20 (67966
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Érthető, jogos.


 
Re: tommyt (67964)
válasz erre 2010.10.05. 12:48:07 (67962
Felhasználói profil
11.64 @ 221
alig maradt le a célvonalnál. 
válasz erre 2010.10.05. 12:36:49 (67960
Felhasználói profil
11.64 @ 221
lehet, hogy igazad van.
Csak azért hinném el mert nagyon tetszett.
sorhat 24v turbó
 
válasz erre 2010.10.05. 12:05:49 (67947
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Én is elhiszem a Godzilla idejét.
335i 
válasz erre 2010.10.03. 12:46:58 (67681
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Grat mindenkinek a jó eredményekhez!

Ez a verseny a hazai rendezvények  viszonylatában, kimagasló volt.
Nagyon jó volt nézőként kint lenni a, hűvös, éjszakába nyúlás , és a mutáns szúnyogok ellenére.
Aki nem tudott kijönni, az bizony sajnálhatja. Maximális elismerés a rendezőknek, versenyzőknek.
Nagy szükségem volt erre a lökés szerű élménydózisra , a téli műhelybe szorulós időszak előtt.
Köszönöm!!!


 
válasz erre 2010.10.01. 22:05:46 (67565
Felhasználói profil
11.64 @ 221
grat mindenkinek!


 
válasz erre előzmények 2010.09.25. 14:39:36 (67131
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ez nem szar.
grat! Mosolyog  
Re: RT_ (67119)
válasz erre előzmények 2010.09.23. 19:16:50 (67087
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Próbálkozok, több felé kérdezősködöm.
Nagy segítség vagy! Széles vigyor
 
Re: szabyk RST (67086)
válasz erre 2010.09.23. 18:36:32 (67085
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Segítséget kérnék!
Van-e valakinek gt 4508-a , és ha igen megengedné-e , hogy megnézzük a turbina házát, hogy a nekünk lévő 98/86-os turbina kerekű oldalunkra fel lehet-e tenni csont nélkül?
Ha igen akkor mernék rendelni, egy kompakt turbina házat hozzá.

 
válasz erre előzmények 2010.09.22. 11:03:48 (67022
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ilyen lesz a vaddisznón.
Ez egy elég jó turbó utcára m5-re.
 
Re: szabyk RST (67014)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 19:26:34 (67004
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen ,gyanús, hogy a vékony olajat átereszti a gyűrű.
Vagy kopott a gyűrű, vagy a fészek, vagy mindkettő.

Ha füstöl akkor vagy átenged, vagy nem tud visszafolyni  a teknőbe, mert  torlódik, ezért "átpumpál.
 
Re: Bruni (67001)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 14:28:52 (66992
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ha benne a szűkítő, akkor esetleg a visszafolyódat ki kellene kötni egy pl üvegbe, pár tíz másodpercre, és figyelni, hogy elhagyja-e a füstöt. Egyszerűen nem jut jobb ötlet az eszembe. Szomorú  
Re: Robi-ka (66990)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 14:06:13 (66988
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Tényleg uram, maga füstöl még? Mosolyog  
Re: Robi-ka (66984)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 14:05:36 (66987
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Lehetséges, hogy elengedte a dörzshegesztés? 
Re: radics1 (66985)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 14:01:13 (66983
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Aha, fasza.
Nem jellemzőbb, hogy itt törik el, legalább is ez a tapasztalatom.
Olyan gondolat jut eszembe, hogy ez inkább megevett valamit, és talán így tört le,szét.Persze ez már nem derül ki.
Ha csak úgy simán elszakad-lecsavarodik, ( ez látszik a tengely törési pontján ) akkor az ellentétes erőket és- vagy az anyagfáradást okoljuk. Ez rendszerint a vékonyabb részén következik be a tengelynek, ami a kompresszor kerék végénél, a tengelyben lévő átmérő különbség kezdetén szokott kialakulni.
Mosolyog
 
Re: radics1 (66980)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 13:46:33 (66979
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Kamionoknál is elő fordul pedig.
ha a kompresszor lapát egyensúlya elmegy, pl olajos lerakódás,vagy egy hirtelen a  coolerből felöklendezett olajfröccs meglassítja üzemi fordulaton, vagy egyszerű anyagfáradás miatt.
Nem ritka a kamionoknál a kooler aljában 10 cm magas olajöklendezés. 
Re: radics1 (66977)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 13:40:36 (66978
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Aha,értelek.
No ez érdekes, mert én meg még olyat nem láttam. Pironkodik
 
Re: radics1 (66976)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 13:30:02 (66975
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Ugye kérdés, hogy hol tört el a tengely?
Ilyen esetekben  kompresszor kerék után szokott egyből,  ha így van akkor nekem  gyanús .
Mosolyog  
Re: radics1 (66972)
válasz erre előzmények 2010.09.21. 12:57:25 (66971
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Esetleg túl későre állított bow. Csak hogy nagyobbat szóljon, hát szólt. Cartman  
Re: radics1 (66970)
válasz erre 2010.09.21. 12:50:38 (66967
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Pityesz!
Érdeklődni szeretnék , hogy milyen A/R-el használod a turbina oldalát a gt42-esnek?
Persze csak ha publikus.
Köszi! Mosolyog  
válasz erre 2010.09.13. 09:02:44 (66769
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Nagyon szép eredmények születtek, tisztelet a beáldozott energiákért!

 

összesen 1492 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!