Van C-m, csak nehézpótom nincs.
Egy időben, 6-10 éve is van, ellavíroztam "autómentő jogsival" amit a kis áruszállítói vizsga letételekor adtak. De már kinevetnek vele. meg se mutatom ha igazoltatnak, csak azt kérdezem mennyi.
Biztos így van, eszembe jutott ár nekem is ez.
Soha nem ér rá az ember, pedig egyszer muszáj lesz meglépni.
Mindig mikor húzok valami szart , egyfolytában azon agyalok, hogy nehogy valami alapos rendőrt fogjak ki, mert csúnya számokat hallottam. Ráadásul leakasztatja velem, és hívhatok jogosult sofőrt.
Jogos volt Zoli akkor is a kifogása a rendőrnek.
Jól tetted hogy megcsináltad a "nehézpótot, nekem is rá kellene szánnom magam, mert mindig fázok, hogy egyszer csúnyán rábaszok.
Nem anyagi okok miatt.
Teszt katba, azt csinálsz amit akarsz.
Szabad stílus, ha akarok, megyek, ha akarok nem, műszaki-turbó-búvár palack, tök mindegy.
Egyet szeretnék csak , mint idén is, a "soronkívüliséghez " lehessen hozzájutni akár felárral.
Ennyi.
Ezért célgépet jellemzően nem adunk el.
Maximum megbontjuk, és tételeibe eladjuk, vagy beépítéssel -átépítéssel szálunk ki belőle.
Itt a beszélgetés elindult egy utcai autóról. Hogy az fel van vértezve versenyzésre alkalmas tulajdonságokkal, mindez még bizonyítottan elismerhető, külön érdem.
Ezt követően Kori a személyes tapasztalataiból merítve ( ami egy másik kategóriájú autó) gyakorlatilag "kipártolta, az árát sokalló hozzászólást.
A két aspektus abban különbözik, hogy míg az egyikre folyamatosan van igény, a másik csak az igény fenntartását (is) szolgáló, önszórakoztatásra épült reklám.
Mint ilyen érheti az árát , vagy akár már több munka után 0-ra is futhatott.
Ez amolyan kitekert gazdasági vélemény.
Abban mindannyian egyet értünk, hogy a "vigyék, akár ingyen is", nem más mint lelki mélypont, és semmi köze a gazdasági okokhoz, még akkor se, ha a stagnálás költségekkel jár.
Van itt olyan vas amit 10-éve mostanában látunk újra.
Megszállottak vagyunk nem pedig befektetési tanácsadók.
Akinek annyira fáj az ,látván megfeszül, az még most hagyja abba.
Rt nagyon jól kezeli a helyzetet, pont leszarja.
Érdekel.
Az nem érdekel , hogy valami miért nem, ( abból tele van a padlás) az viszont annál inkább, hogy miért igen.
A legutolsó versenyen ott volt egy fél lábú Lengyel? srác, egy evóval.
Mindenkinek látnia kellett volna ,ajánlanám, és lehet örülni.
A legnagyobbak is tisztelettel néztek rá.
De hogy mennyire így van azt csak az tudja aki túlél.
Sajnálom Kori baját, de nem tudok vele azonosulni.
Van egy Angol haverom, tolószékes szerelő. Nagyon jó szerelő.
Nem.
És nem is lesz, mert minden nap teszek azért, hogy ne is legyen.
ez a Barkas, olyan mint a bimotó trabi, vagy éppen a szamara motoros üvegszálas,stb, sorolhatnám.
Eladhatatlan, gazdaságilag kiárulni a hasznos részeket, vagy újra felhasználni a legcélszerűbb.
Ezek egyben , mind egy kategória eladhatóságilag.
És egy teljesen más kategória RT rs2-e, vagy a Viper, vagy a Lanchia motoros X1/9-es. stb.
Abszolúte nem értek egyet a vigyék akár ingyen kijelentéssel.
Sajnálom, de ez az emberből jön.
Még jó, hogy nem ez az általános nézet, mert sokunknak felkopna az álla.
Igen, meg azt is, hogy ki kell mennem letakarni, meg, azt is, hogy arrébb kell rakni, meg azt is, hogy ki kell kerülni.
Mi a fene , pénzügyi szakember lett mindenki?
Mérlegképes kell ide?
Viccet félre téve, akinek gond a tárolás, az tényleg ne csinálja, mi több, bele se kezdjen, inkább sakkozzon, az elfér a fiókban.
Pontosan rámutatnék.
No, itt hibáznak az emberek.
Mi az a szkeptikus megfogalmazás, hogy spóroltam 2-3 milliót??????
Egy nagy túrót spóroltál. Csak nem fizettél ki. Hogy az ugyanaz?
Mihez képest? Hogy tételeibe is ért annyit, vagy többet? Akár bontva.
Azon buktál, hogy egy Barkas kaszniba csináltad.
Ha ezt úgy csinálod meg, hogy kívülről nem látszik egy sláger autón, akkor lehet, hogy már a sokadikat gyártanád, akár külföldre, bármilyen célra.
Ez a modern fogyasztói társadalom rákfenéje, hogy komoly embereknek is kirabolja az agyát,
hogy elvesznek az értékek, elveszik az ember maga.
Ne haragudj, hogy ilyet mondok de kár volt eladni 800-ért, már csak tartásból sem adtam volna oda, legfőképp ha nem kenyérre kellett.
Annyiért adnak egy rozsda-törés mentes e30-as , gyári fényű kasznit.
Az általad leírtak egyértelműen személyes tapasztalat, megelevenedett előttem a Barkas stori.
Mindannyian" otthonról beszélünk", magunkból indulunk ki.
Szerintem, az eladható kategória mindenképpen utcai fazonú, ott használható autó.
Ezen belül is a sláger modellek, olyanok mint pl bogár ,e30, rs2, stb...
El nem hinné az ember, hogy mennyi igény van ilyenekre, igaz megépítésre, és nem kész autóra.
Ám amikor uborkaszezon volt az elején, előre építettünk, mind elkelt, és nem piaci áron.
Szó sincs dömpingről, semmi arcoskodás, csak azt szeretném mondani, hogy érdemes hinni, és hitetni, mert hosszú távon igenis egy másik világba juthatunk.
Ezt nagyon rosszul látod.
Szerencsére, vagy" kicsit többet téve mindezért", át lehet küzdeni magunkat holmi öngáton.
Ugyanezt teszi a vevő is mikor alapos segítséggel megjelenik, a többszöröséért hirdetett autót megnézni.
Látván megfeszül.
Te árat árulsz, ha akarsz légy a legolcsóbb. Mi alkotunk.
Te is alkottál, csak rosszul jöttél ki belőle. Rosszul ,mert rosszul választottál.
Ne haragudj, hogy ezt mondom, kedvellek, mert értelmesen írsz, jók a meglátásaid.
Szerintem kicsit meg vagy keseredve, és elvesztetted a hited. Pedig nagy álmodozó vagy.
RT melletti véleményem van.
7m-ba van a kocsim, és lehet, hogy eladnám, mert kellene a pénz,pl részben a másikra.
Sok mindent el lehetne még mondani, de talán nem is említenék sokan, miközben az a leglényegesebb, hogy az eladási ár egy önértékelés.
Mennyit ér egy egyedi ékszer? Művész vonalon akár felbecsülhetetlen. Mikor meg szorul a hurok, hátrahagyjuk, odaadjuk, hogy mentsünk.
Egy ilyen autó fel van készítve, nem holmi utcai kocsi.
Ráadásul még ritka,drága, és azt gondolom, kicsi esély van arra, hogy ilyenek rendszeresen "beessenek az utcáról".
Egy két autót el tudok képzelni, de azt nem, hogy azok utcai állapotukba 9-eket fussanak, ráadásul rendszeresen.
Szurkolok neked, hogy összejöjjön ,hogy visszatérj, akár csak alkalom szerűen is.
9,5-ös autó nem esik be az utcáról.
Ne túlozzunk kérem, már többször említetted így.
Esetleg egyenesen a műhelyből hozzák, ahol kiszerelik a belét, felhúzzák az agyát, és többségében nem az utcai kerekével érkezik, szállító járművön.
Komolyra fordítva a szót, örülök, hogy kedvet kaptál , lelkesedsz..
( ha jól veszem ki)
A tiszteletet nem lehet kierőszakolni, csak kiérdemelni.
Ahhoz, rengeteg jó tulajdonság mellett ,kiemelendően , tolerancia, alázat, elfogadás,befogadó képesség, önmérséklet kell. legfőképp egy központi ismert figurának.
Vezetsz egy fórumot, csinálsz egy oldalt, évek múltán is köztudatban vagy, példát kellene mutatni.
Nálad ezt hiányolom Zoli, mindamellett , hogy másik oldalról elismerem a munkásságotokat, sokszor példa értékűen említjük fel.
El tudom képzelni, hogy micsoda vesszőfutás volt az a pár év a csúcson, és ,hogy a maga idejében, mekkora áldozat.
Ugyanakkor mi is, más is megvívja a saját csatáját, senki ne sajátítsa ki a kínt, a sportért tett küzdelmet, kikérve , kikövetelve magának az elismerést.
Az ismertség szül irigy rosszindulatú embereket. Ha azok a senkik úgy kihoznak a sodrodból, hogy utána elveszted a fejed egy nyilvános oldalon, vagy akár egy rendezvényen és ott úgy nyilvánulsz meg mint aki elvesztette az önuralmát, akkor annak egyenes következménye a csalódás, azok részéről akik egyszerűen csak azt képzelték rólad, hogy a kimagasló eredményekhez példás emberi magatartás is tartozik.
Hogy miért?
Mert a kimagasló eredmények ritkán születnek véletlenszerűen ,azért következetesen tenni kell.
Ezt tovább gondolva a következetesség és az önuralom hiánya nem fér össze.
Skizofrén helyzet, és megoszt.
Szard le a baszakodást, és első körben te se tedd, ne akarj így közeledni időszakonként felbukkanva pl itt.
Ez a verseny a hazai rendezvények viszonylatában, kimagasló volt.
Nagyon jó volt nézőként kint lenni a, hűvös, éjszakába nyúlás , és a mutáns szúnyogok ellenére.
Aki nem tudott kijönni, az bizony sajnálhatja. Maximális elismerés a rendezőknek, versenyzőknek.
Nagy szükségem volt erre a lökés szerű élménydózisra , a téli műhelybe szorulós időszak előtt.
Köszönöm!!!
Segítséget kérnék!
Van-e valakinek gt 4508-a , és ha igen megengedné-e , hogy megnézzük a turbina házát, hogy a nekünk lévő 98/86-os turbina kerekű oldalunkra fel lehet-e tenni csont nélkül?
Ha igen akkor mernék rendelni, egy kompakt turbina házat hozzá.
Ha benne a szűkítő, akkor esetleg a visszafolyódat ki kellene kötni egy pl üvegbe, pár tíz másodpercre, és figyelni, hogy elhagyja-e a füstöt. Egyszerűen nem jut jobb ötlet az eszembe.
Aha, fasza.
Nem jellemzőbb, hogy itt törik el, legalább is ez a tapasztalatom.
Olyan gondolat jut eszembe, hogy ez inkább megevett valamit, és talán így tört le,szét.Persze ez már nem derül ki.
Ha csak úgy simán elszakad-lecsavarodik, ( ez látszik a tengely törési pontján ) akkor az ellentétes erőket és- vagy az anyagfáradást okoljuk. Ez rendszerint a vékonyabb részén következik be a tengelynek, ami a kompresszor kerék végénél, a tengelyben lévő átmérő különbség kezdetén szokott kialakulni.
Kamionoknál is elő fordul pedig.
ha a kompresszor lapát egyensúlya elmegy, pl olajos lerakódás,vagy egy hirtelen a coolerből felöklendezett olajfröccs meglassítja üzemi fordulaton, vagy egyszerű anyagfáradás miatt.
Nem ritka a kamionoknál a kooler aljában 10 cm magas olajöklendezés.
Egy időben, 6-10 éve is van, ellavíroztam "autómentő jogsival" amit a kis áruszállítói vizsga letételekor adtak. De már kinevetnek vele. meg se mutatom ha igazoltatnak, csak azt kérdezem mennyi.