timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok



Az oldal alján olvasható eredeti üzenetre ezek a válaszok voltak:
válasz erre 2010.09.21. 19:46:55 (67006
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Gondolom a chippel lesz vmi, nem? Ha igen akkor cseréld le a rossz 24-et egy jó 26-ra, de meg ne javítasd a 24-et, inkább adunk részletre injektort is Széles vigyor
 
Re: (67001)
válasz erre 2010.09.21. 19:26:34 (67004
Felhasználói profil
11.64 @ 221
Igen ,gyanús, hogy a vékony olajat átereszti a gyűrű.
Vagy kopott a gyűrű, vagy a fészek, vagy mindkettő.

Ha füstöl akkor vagy átenged, vagy nem tud visszafolyni  a teknőbe, mert  torlódik, ezért "átpumpál.
 
Re: (67001)
válasz erre 2010.09.21. 16:37:56 (67002
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Melegen folyékonyabb az olaj így kisebb résen is kifér, ezért a gond akkor jelentkezik amikor már meleg..ha járatod alapjáraton egy pár percet, bemelegszik, lepadlózod és akkor jön a kék füst, az lehet turbó nagy eséllyel...
 
Re: (67001)

Ez volt az eredeti üzenet. Ha már ez is egy válasz volt, tovább kutathatsz, ha az előzmények linkre böksz.
válasz erre előzmények 2010.09.21. 16:24:10 (67001
Felhasználói profil
12.49 @ 176
Ha melegen tolja, főleg ha járt alalpjáraton 2-3 percet, meg néha menet közben ha lepadlózom, akkor az lehet turbó gond?

Csont hidegen soha nem ködöl, pedig elvileg akkor kéne neki ha csiga gond nem? Összezavarodott

K24 
Re: (66988)



                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!