Adott egy motor amiben a kompresszió 13 bar minden hengerben.
Az autót nitrózni fogják, ha kompressziót növelek és arra ránitrózok az mennyire kivitelezhető?
Mert így kb lesz 15-16bar-os kompresszió +nitró. Vagy maradjon a gyári állapotában a motor??
Meg ilyenek hogy: főtengely, hajtókar könnyítés ezek után is hasonlóan strapabíró lesz a motor?
A könnyítéseket is nitrós motorban akarom.
Aki tud nekem nitrót szerezni vagy olyan helyet ahonnan érdemes venni az írjon.
A gond az hogy akkor a vezérműtengelyem megvásárlása hiába való volt, lesz 16v, majd. (tudom hogy hülye vagyok) De sajnos nincsen pénzem tengelyekre a 16v-be egyenlőre, pedig így lenne értelme az egésznek, a többi dologról ne is beszéljünk.
A tervem az hogy vagy lesz 1.6 8v Gti+nitró vagy 2.0 8v gti. Mindenképpen ebben a katban akarok maradni. De nem vetem el a 16v-t sem. Lehet tényleg ez lenne az ideális megoldás.
Az érdekelne hogy adott három gti motor, 1.6 8v, 1.8 8v, 2.0 8v.
mi a különbség a hf-ek között?
pl 1.6-os blokkra rámegy az 1.8 hf, szerintem ugyan az de nem vagyok benne teljesen biztos.
Aki tud biztosat írjon.
Még van ezer kérdeésem de majd ésszek adagolom
Francia után olasz? Tudsz élni.
Gondolom utcára akarsz egy megbizható és gyors autót.
Én is audi-ra vagy vw-re szavaznék, szerintem nem fogsz csalódni benne.
Bár nincsen sok tapasztalatom az olasz autók terén, de én nem vennék!!!
A hengerfejemet szelepszárszimeringek nálkül raktam össze, nem kormolja be a gyújtógyertyákat az olaj??? Ave te asszem már használtad így az autódat, volt valami gond???
egy hdi diesel motornál van pillangó szelep???
ha nincs akkor az elöbbi kérdésemet ennek fügvényében legyetek szivesek megválaszolni, mert ezt nem értem!!
Amit leírtál az mind világos számomra és értehető.
Diesel az autó, egy hdi motorról van szó, ott nem volt minden világos számomra.
A nyomásmérő padlógáznál pillanatokon belül elérte a maximális töltőnyomást. (pár másodperc alatt)
Ez így normálisnak is tünt nekem, a kipufogógáz ilyen gyorsan felpörgetheti a turbina oldalt és így a kompresszor oldalon egyszerre megvan a nyomás. Ez volt kis fordulatról (kb 1500), megérkezik ilyen gyorsan a töltőnyomás???
A másik ami nem világos, motorféknél a nyomásmérő nullát mutat.
Amit én okoskodtam: én úgy gondolom hogy a kompresszor oldal motorféknél is szállít levegőt, folytószelep hiányában nem tudom hova tünik a levegő.
Tudom hogy nagyon hülye kérdések de sajnos nem vagyok tisztában az alapokkal, remélem nem baj hogy kérdezek
Miért van az egy turbós autónál hogy kis fordulaton adsz egy padlógázt (tegyük fel tölt a turbó 1 bar-t)
és egyszerre felugrik a nyomásmérő óra 1 bar-ra??? (így van egyeltalán?)
Meg hogy amikor mész pl 5000 fordulattal, van pl 1 bar-os nyomásod leszállsz a gázról és a nyomásmérő visszaesik alaphelyzetbe.
Nekem nagyon sok dolog van ami nem világos, segítsetek!
Nagyobb előgyújtást tudok állítani, igzából mást nem tudok.
Még egy olyan lehetőségem van hogy el tudom dúsítani a keveréket.
Tisztán használni nagyon költséges lenne és tuti nem bírná valami, egy olyan megoldásra lenne szükségem ami nem károsót semmit és valamit segít.
Nekem olyan alkoholom van amit a gyógyszertárban lehet kapni 96%, a tankom 5 liter, szerintetek egy fullos tankba mennyi alkohol és mennyi benzin lenne ideális?
szabyk RST: a te gumid hány col széles felnin volt??? (Matador 180/580 R14)
Azért kérdezem mert ahol vettem ott azt mondták hogy 6.5-7 col széles felni kellene hozzá.
Én 6 col szélesre tettem fel, k..va nehezen. Szerintem nem áll rajta rosszul, kisebb nyomással szerintem teljes felületen fog tapadni.
Szerinted? Jó lesz így?
Nem tudom meddig fogja bírni, eddig nem volt vele gond, igaz eddig tapadás se volt.
Amíg nincs vele para addig marad így, majd utána agyalok azon hogy mi legye.
Hol lehet felkevlároztatni és mennyiért?
A gyári tárcsát kevlározzák fel??
Hát nem tudom, nem valami erőgép, viszont gyengének se nevezhető és nagyon könnyű.
Kiváncsi leszek meddig lehet levinni a nyomást, sajnos még nincsen tapasztalatom ilyen gumival, eddig csak utcai trágya gumikkal gyorsultam.
hali.
"De 14 alá menni nagy mázli kell-ennyit hozhat egy jo gumi?"
Nagyon remélem hogy hoz ennyit, én se tudom ezért kérdeztem, akkor szerinted nem hoz??
Még az autó is könnyűlt, bár nem sokkal kb 30-35kg-val, de szerintem ez is segíteni fog minimálisat.
Ha nálad a 100kg 0.4-et tudott akkor ez elméletileg kb 0.1 biztos van.
Ja-ja, én is 13 végében bizok bár szerintem nagyon nem lesz egyszerű.
Kiváncsi leszek a 60 lábra én 2.0-ra is gondoltam, bár ez kicsit optimista, tudom.
Te pont ugyan ilyen gumit használtál, ha jól tudom.
Milyen nyomáson érdemes menni vele és milyen rajtolási technikával indultál?
Én úgy gondoltam elösször 2 bar aztán onnan lefele, a rajt pedig 4500-5000-ről kuplung rádob és megpróbálni tapadást találni.
Sokat agyaltam rajta, de kiváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
Az utcai gumimmal 2.343-mas 60 lábat mentem.(ez a legjobb)
Most van a 180/580 R14-es (W14) Matador Rally, Rallycross gumim.
Ezzel szerintetek milyen 60 láb sikerül, mennyit tud javulni az időm???
www.goodgumi.hu
a duenon hirdették hogy akció van, nekem a 14-es felnimre a 185/60 R14 R888 32400ft helyett 19564ft, ezért kérdeztem melyik lenne jobb, mert a matador sm2 27000ft körül van. De én is így gondoltam hogy ennek jobb a tapadása és ugye a tizedekért mindent
Pedig úgy örültem hogy olcsóbban lesz jó gumim
Hali.
Két gumi közül melyik???
Toyo R888 vs. Matador SM2
Én Matadort akartam vanni de most van leárazva Toyo.
Tanácsokat kérek, a Matadorról már halottam dolgokat aminek tükrében megvásárolnám, de a Toyoról még semmit.
Nekem 1.8 8v gti golfhoz kéne vezérműtengely fokolókerék, akinek van eladó szóljon és ha valaki tud szerezni vagy tud helyet ahonnan lehet venni, az is szóljon.
Jó lett az "áttekintés", jók a képek is (szépnek nagyon szép minden, de most már nagyon kivácsi (kiváncsiak) vagyunk arra hogy versenyen mit fog produkálni. Sok sikert hozzá!!
Veszek egyet, mihelyt tudok.
Nagyon kiváncsi vagyok, máshogy reagál a motor mint a gyárival az biztos, erősebb is az is biztos.
De hogy van-e benne még abban már nem vagyok biztos.
Mivel is sokkal nagyobb rutinnal és tudással rendelkeztek, remélem igazatok van
15.2-tő volt gyári motorral most 14.4 és tengely, szeleprugók, -1.5mm és hf-felújítás történt.
Én azt hittem ez a max amit a motórból ki lehet hozni. Ezekszerint lehet hogy tud többet?
Szerintem 2-3 tized másodperc körül.
Ha kissebb kerékátmérővel mész akkor inkább kisebb lesz a célvonali sebességed, szerintem.
Így inkább az idő eredményeden tudsz javítani.
Remélem így van ahogy leírtam
Az autót nitrózni fogják, ha kompressziót növelek és arra ránitrózok az mennyire kivitelezhető?
Mert így kb lesz 15-16bar-os kompresszió +nitró. Vagy maradjon a gyári állapotában a motor??
Meg ilyenek hogy: főtengely, hajtókar könnyítés ezek után is hasonlóan strapabíró lesz a motor?
A könnyítéseket is nitrós motorban akarom.
Aki tud nekem nitrót szerezni vagy olyan helyet ahonnan érdemes venni az írjon.