timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 719 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2007.09.26. 12:49:45 (5489
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Adott egy motor amiben a kompresszió 13 bar minden hengerben.
Az autót nitrózni fogják, ha kompressziót növelek és arra ránitrózok az mennyire kivitelezhető?
Mert így kb lesz 15-16bar-os kompresszió +nitró. Vagy maradjon a gyári állapotában a motor??
Meg ilyenek hogy: főtengely, hajtókar könnyítés ezek után is hasonlóan strapabíró lesz a motor?
A könnyítéseket is nitrós motorban akarom.
Aki tud nekem nitrót szerezni vagy olyan helyet ahonnan érdemes venni az írjon. 
válasz erre előzmények 2007.09.25. 20:01:44 (5477
Felhasználói profil
13.40 @ 166
A gond az hogy akkor a vezérműtengelyem megvásárlása hiába való volt, lesz 16v, majd. (tudom hogy hülye vagyok) De sajnos nincsen pénzem tengelyekre a 16v-be egyenlőre, pedig így lenne értelme az egésznek, a többi dologról ne is beszéljünk.
A tervem az hogy vagy lesz 1.6 8v Gti+nitró vagy 2.0 8v gti. Mindenképpen ebben a katban akarok maradni. De nem vetem el a 16v-t sem. Lehet tényleg ez lenne az ideális megoldás.


 
Re: pnanassy (5476)
válasz erre 2007.09.25. 19:46:04 (5475
Felhasználói profil
13.40 @ 166
válasz erre 2007.09.25. 18:28:59 (5474
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Az érdekelne hogy adott három gti motor, 1.6 8v, 1.8 8v, 2.0 8v.
mi a különbség a hf-ek között?
pl 1.6-os blokkra rámegy az 1.8 hf, szerintem ugyan az de nem vagyok benne teljesen biztos.
Aki tud biztosat írjon.
Még van ezer kérdeésem de majd ésszek adagolom
 
válasz erre előzmények 2007.09.16. 20:50:09 (5127
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Francia után olasz? Tudsz élni.
Gondolom utcára akarsz egy megbizható és gyors autót.
Én is audi-ra vagy vw-re szavaznék, szerintem nem fogsz csalódni benne.
Bár nincsen sok tapasztalatom az olasz autók terén, de én nem vennék!!!
 
Re: xkutya (5126)
válasz erre előzmények 2007.09.11. 20:26:03 (5059
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nem is értem miért gondoltam hogy nő a kompresszó
A hátrányaival tisztában vagyok 
Re: ave (5057)
válasz erre előzmények 2007.09.11. 19:44:36 (5056
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Jó állapotban vannak, majdnem új mind, csak attól féltem hogy majd gondjaim lesznek a gyertyákkal.
Különben van valami haszna, kompresszió nő? 
Re: ave (5055)
válasz erre 2007.09.11. 19:24:31 (5054
Felhasználói profil
13.40 @ 166
A hengerfejemet szelepszárszimeringek nálkül raktam össze, nem kormolja be a gyújtógyertyákat az olaj??? Ave te asszem már használtad így az autódat, volt valami gond??? 
válasz erre 2007.08.30. 22:02:23 (4938
Felhasználói profil
13.40 @ 166
köszi mindegyikteknek, most már értem 
válasz erre 2007.08.30. 20:52:03 (4935
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Waste-gate szelep felelős motorféknél hogy a kipufogógáz megkerülje a turbót???
Ha igen akkor ez válasz a kérdésemre. Így van?? 
válasz erre előzmények 2007.08.30. 20:34:38 (4934
Felhasználói profil
13.40 @ 166
egy hdi diesel motornál van pillangó szelep???
ha nincs akkor az elöbbi kérdésemet ennek fügvényében legyetek szivesek megválaszolni, mert ezt nem értem!! 
Re: hori (4933)
válasz erre előzmények 2007.08.30. 20:32:14 (4933
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Amit leírtál (nagyon jól) világos számomra és értem. 
Re: hobizoli (4931)
válasz erre előzmények 2007.08.30. 20:09:19 (4930
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Amit leírtál az mind világos számomra és értehető.
Diesel az autó, egy hdi motorról van szó, ott nem volt minden világos számomra.
A nyomásmérő padlógáznál pillanatokon belül elérte a maximális töltőnyomást. (pár másodperc alatt)
Ez így normálisnak is tünt nekem, a kipufogógáz ilyen gyorsan felpörgetheti a turbina oldalt és így a kompresszor oldalon egyszerre megvan a nyomás. Ez volt kis fordulatról (kb 1500), megérkezik ilyen gyorsan a töltőnyomás???
A másik ami nem világos, motorféknél a nyomásmérő nullát mutat.
Amit én okoskodtam: én úgy gondolom hogy a kompresszor oldal motorféknél is szállít levegőt, folytószelep hiányában nem tudom hova tünik a levegő.
Tudom hogy nagyon hülye kérdések de sajnos nem vagyok tisztában az alapokkal, remélem nem baj hogy kérdezek
 
Re: ave (4927)
válasz erre 2007.08.30. 14:11:31 (4924
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Miért van az egy turbós autónál hogy kis fordulaton adsz egy padlógázt (tegyük fel tölt a turbó 1 bar-t)
és egyszerre felugrik a nyomásmérő óra 1 bar-ra??? (így van egyeltalán?)
Meg hogy amikor mész pl 5000 fordulattal, van pl 1 bar-os nyomásod leszállsz a gázról és a nyomásmérő visszaesik alaphelyzetbe.
Nekem nagyon sok dolog van ami nem világos, segítsetek! 
válasz erre előzmények 2007.08.29. 21:05:06 (4899
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nagyobb előgyújtást tudok állítani, igzából mást nem tudok.
Még egy olyan lehetőségem van hogy el tudom dúsítani a keveréket.
Tisztán használni nagyon költséges lenne és tuti nem bírná valami, egy olyan megoldásra lenne szükségem ami nem károsót semmit és valamit segít. 
Re: Rafi (4898)
válasz erre előzmények 2007.08.29. 20:43:35 (4897
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nekem olyan alkoholom van amit a gyógyszertárban lehet kapni 96%, a tankom 5 liter, szerintetek egy fullos tankba mennyi alkohol és mennyi benzin lenne ideális? 
Re: ave (4895)
válasz erre előzmények 2007.08.29. 20:12:47 (4893
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Mekkora mennyiséggel érdemes valamit kezdeni és milyen keverési aránnyal?? 
Re: Rafi (4892)
válasz erre előzmények 2007.08.29. 19:34:56 (4891
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nem akarok sokat, de ha veszélyezteti a pumpát és az injektorokat, akkor megondolandó.
A nagyobb kopogásálloságon kívül van más haszna is? 
Re: Falco (4889)
válasz erre előzmények 2007.08.29. 19:32:36 (4890
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Én csak kis mennyiségben akarom, van 2 decim, mennyi benzinhez keverjem? 
Re: ave (4888)
válasz erre 2007.08.29. 16:40:23 (4887
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Van értelme az üzemanyaghoz alkoholt keverni? (96%-os) 
válasz erre előzmények 2007.08.28. 21:04:14 (4869
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Hali. Tudsz adni egy e-mail címet? Lenne egy-két kérdésem. 
Re: gigford (4864)
válasz erre előzmények 2007.08.25. 18:35:31 (4835
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Érdekes információk, szerintem most nekem is nehezebbek lettek a kerekeim, az új gumiktól.
 
Re: tschokker (4833)
válasz erre előzmények 2007.08.25. 15:01:16 (4832
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Milyen 60 lábak sikerültek?
Melyik gumi volt a legjobb? 
Re: tschokker (4831)
válasz erre 2007.08.24. 06:48:58 (4830
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Oké, köszi, szerintem is megfelelő. 
válasz erre 2007.08.23. 20:52:42 (4827
Felhasználói profil
13.40 @ 166
szabyk RST: a te gumid hány col széles felnin volt??? (Matador 180/580 R14)
Azért kérdezem mert ahol vettem ott azt mondták hogy 6.5-7 col széles felni kellene hozzá.
Én 6 col szélesre tettem fel, k..va nehezen. Szerintem nem áll rajta rosszul, kisebb nyomással szerintem teljes felületen fog tapadni.
Szerinted? Jó lesz így? 
válasz erre előzmények 2007.08.20. 20:43:44 (4812
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Erősebb szerkezet és valami jobb tárcsa, ok.
De nagyon remélem hogy nem lesz gondom ezzel, bár a tapadás biztosan megviseli szegényt. 
Re: szabyk RST (4811)
válasz erre előzmények 2007.08.20. 19:48:28 (4810
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nem tudom meddig fogja bírni, eddig nem volt vele gond, igaz eddig tapadás se volt.
Amíg nincs vele para addig marad így, majd utána agyalok azon hogy mi legye.
Hol lehet felkevlároztatni és mennyiért?
A gyári tárcsát kevlározzák fel?? 
Re: Robi-ka (4809)
válasz erre előzmények 2007.08.20. 15:46:54 (4808
Felhasználói profil
13.40 @ 166
210mm ha minden igaz, Lukk a márkája ha jól tudom és fordított kuplungos. 
Re: hori (4807)
válasz erre előzmények 2007.08.20. 13:54:25 (4807
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nem tudom.
Még nem volt ezen a golfon leszedve a váltó.
Utánanézek. 
Re: Robi-ka (4806)
válasz erre előzmények 2007.08.20. 12:41:03 (4805
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Hát nem tudom, nem valami erőgép, viszont gyengének se nevezhető és nagyon könnyű.
Kiváncsi leszek meddig lehet levinni a nyomást, sajnos még nincsen tapasztalatom ilyen gumival, eddig csak utcai trágya gumikkal gyorsultam. 
Re: soma (4801)
válasz erre előzmények 2007.08.20. 12:38:00 (4804
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Jó hogy kérdezek, akkor 1,5 től lefele addig amíg nem fullad be?
A kuplung miatt én is szarok, nem tudom mennyit fog bírni!!
 
Re: szabyk RST (4803)
válasz erre előzmények 2007.08.20. 12:17:36 (4797
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hali.
"De 14 alá menni nagy mázli kell-ennyit hozhat egy jo gumi?"
Nagyon remélem hogy hoz ennyit, én se tudom ezért kérdeztem, akkor szerinted nem hoz??
Még az autó is könnyűlt, bár nem sokkal kb 30-35kg-val, de szerintem ez is segíteni fog minimálisat.
Ha nálad a 100kg 0.4-et tudott akkor ez elméletileg kb 0.1 biztos van. 
Re: kombi (4794)
válasz erre előzmények 2007.08.20. 12:12:58 (4796
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Ja-ja, én is 13 végében bizok bár szerintem nagyon nem lesz egyszerű.
Kiváncsi leszek a 60 lábra én 2.0-ra is gondoltam, bár ez kicsit optimista, tudom.
Te pont ugyan ilyen gumit használtál, ha jól tudom.
Milyen nyomáson érdemes menni vele és milyen rajtolási technikával indultál?
Én úgy gondoltam elösször 2 bar aztán onnan lefele, a rajt pedig 4500-5000-ről kuplung rádob és megpróbálni tapadást találni.  
Re: szabyk RST (4793)
válasz erre 2007.08.20. 01:37:24 (4792
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Sokat agyaltam rajta, de kiváncsi vagyok a ti véleményetekre is.
Az utcai gumimmal 2.343-mas 60 lábat mentem.(ez a legjobb)
Most van a 180/580 R14-es (W14) Matador Rally, Rallycross gumim.
Ezzel szerintetek milyen 60 láb sikerül, mennyit tud javulni az időm???

 
válasz erre előzmények 2007.08.09. 19:22:33 (4749
Felhasználói profil
13.40 @ 166
www.goodgumi.hu
a nyitóoldalon bal oldalt van olyan hogy Akciós ajánlatok, ott nézted? 
Re: civiccoupe (4743)
válasz erre előzmények 2007.08.08. 21:19:49 (4738
Felhasználói profil
13.40 @ 166
www.goodgumi.hu
a duenon hirdették hogy akció van, nekem a 14-es felnimre a 185/60 R14 R888 32400ft helyett 19564ft, ezért kérdeztem melyik lenne jobb, mert a matador sm2 27000ft körül van. De én is így gondoltam hogy ennek jobb a tapadása és ugye a tizedekért mindent
Pedig úgy örültem hogy olcsóbban lesz jó gumim 
Re: civiccoupe (4735)
válasz erre 2007.08.08. 16:45:25 (4734
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Hali.
Két gumi közül melyik???
Toyo R888 vs. Matador SM2
Én Matadort akartam vanni de most van leárazva Toyo.
Tanácsokat kérek, a Matadorról már halottam dolgokat aminek tükrében megvásárolnám, de a Toyoról még semmit. 
válasz erre 2007.07.22. 13:42:12 (4587
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Nekem 1.8 8v gti golfhoz kéne vezérműtengely fokolókerék, akinek van eladó szóljon és ha valaki tud szerezni vagy tud helyet ahonnan lehet venni, az is szóljon. 
válasz erre előzmények 2007.07.15. 12:59:38 (4483
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Jó lett az "áttekintés", jók a képek is (szépnek nagyon szép minden, de most már nagyon kivácsi (kiváncsiak) vagyunk arra hogy versenyen mit fog produkálni. Sok sikert hozzá!! 
Re: oioio-1 (4458)
válasz erre előzmények 2007.07.12. 19:09:37 (4451
Felhasználói profil
13.40 @ 166
én hf-re tippelnék, de ez csak egy tipp, ha van valami infó írj 
Re: Sanyi00 (4450)
válasz erre előzmények 2007.07.10. 18:03:11 (4357
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Csak a motor került ennyibe vagy az egész autó átépítés?
De tényleg nagyon erős.

 
Re: ave (4355)
válasz erre előzmények 2007.07.06. 13:56:23 (4242
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Igen, vegyél slick gumit. Szerintem ha feltesztek egy dci váltót tuti rosszabb időket mész. 
Re: xkutya (4229)
válasz erre előzmények 2007.06.23. 17:15:20 (4114
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Veszek egyet, mihelyt tudok.
Nagyon kiváncsi vagyok, máshogy reagál a motor mint a gyárival az biztos, erősebb is az is biztos.
De hogy van-e benne még abban már nem vagyok biztos.
Mivel is sokkal nagyobb rutinnal és tudással rendelkeztek, remélem igazatok van
 
Re: ave (4108)
válasz erre előzmények 2007.06.23. 17:09:24 (4113
Felhasználói profil
13.40 @ 166
TK-dynamic
tengely-80000
szeleprugók-30000 
Re: Bruni (4106)
válasz erre előzmények 2007.06.23. 17:07:51 (4112
Felhasználói profil
13.40 @ 166

15.2-tő volt gyári motorral most 14.4 és tengely, szeleprugók, -1.5mm és hf-felújítás történt.
Én azt hittem ez a max amit a motórból ki lehet hozni. Ezekszerint lehet hogy tud többet? 
Re: szabyk RST (4104)
válasz erre 2007.06.23. 07:35:11 (4103
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Hali.
nekem dbilas sportengely van a golfba a hf-ből -1,5mm jött le.
Lehet hogy nekem is kéne fokolókerék??? 
válasz erre előzmények 2007.06.21. 19:44:58 (4084
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Hát én nem tudom, ti már próbáltátok? 
Re: xkutya (4083)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 18:33:55 (4082
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Ez mi? 
Re: xkutya (4079)
válasz erre előzmények 2007.06.20. 21:01:24 (4071
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Szerintem 2-3 tized másodperc körül.
Ha kissebb kerékátmérővel mész akkor inkább kisebb lesz a célvonali sebességed, szerintem.
Így inkább az idő eredményeden tudsz javítani.
Remélem így van ahogy leírtam
 
Re: kombi (4070)
válasz erre előzmények 2007.06.16. 04:57:12 (4024
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Köszi szépen, ez akkor nagy hiba volt. 
Re: hungryta.com (3980)

összesen 719 bejegyzés
Előző   [...]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!