1.nem mondtam hogy legyen benne vems.
2.szerintem egy töbmilliós autó/motor sorsát nem egy többé kevésbé hozzáértő (ámbár lelkes) oldal alapján kéne megpecsételni
3.ha a tulaj bízik abban amit kapott (ha jól értelmezem egy kifejezetten erre speci tuningcégtől) akkor miért is vannak a kételyek?
Nem kötekedek,csak nem értem...
A lambda alapján dolgozik jónéhány ECU,igy a vems és a motec is.Az afr inkább usa megközelítés.Nekem pl tök jó a lambda mert üzemanyagot cserélve nem hasad szét a fejem a 14.7>9.1 átállásban
Dehogynem,csak akkor ennek fényében már nem 100% hogy igaz.
A lényeg hogy megunta a sok kudarcot,és bár lenne háttere (anyagi),elfogyott a motivációja.
itt még nincs a helyén! a motor sincs középen,balra a szélére kirakják,itt minden az utazóközönségért,a több ülőhelyért van!talán jövőhéten tudok lőni mocis képeket is.amúgy cummins erőművekkel mennek elsősorban,bár mindent a megrendelő igényei szerint dobnak össze.full custom itt minden!
A mi vasunk is összeállt,így fest mikor fordulókörsugárt mérünk.
Itt most a rajtolási tekknikai vitabeszélgetés ment.Inkább a rajtkészség javítása a cél.Mikor már bepörgött nincs akkora para,bár olyankor is bazisokat tud javítani a kocsin váltások között.
Épp ezért érdemes megkülönböztetni az erre hivatott hasonló eljárásokat:
-Rajtprogram (Launch Control) mikor rajtol
-Anti Lag System (ALS,ORB) ha már megy
-Flatshift,Full Throttle Shift (teligázon váltás) ha már megy és nincs kedve levenni a jobbost a pedálról (főleg lusta Hondások használják),de ez már összemosódik a tolós,meg szekós váltók elváltásával.
utógyujtással pergetjük a nagyturbóinkat.a benya a csonkban ég el,minden kegyetlenmód melegszik,de a bazicsiga bepereg.és akkor nem baj ha nagy,ha lomha.itt most a mértékekről megy az értekezés.kb ennyi.
na ja.én már 2 éve mondtam mi a megoldás.de sajnos nincsenek kimeríthetetlen anyagi forrásaink.most meglépjük.végül is mi a francnak lenne a kocsiban ha anélkül is menne?
dugóügyi keresésben vagyok az új 2.6 os motoromhoz.Kinek melyik típussal volt eddig tapasztalata,melyik vált be?
-JE (kéne egy katalógus a kovácsolási formákról)
-Wiseco
-Wössner (az istennek nem hajlandók válaszolni)
-Omega (nekem picit fordulatorientáltnak tűnik,de kommunikatívak)
-Cosworth ("Peter,We do not offer any pistons for the Audi/VW range.Thanks Ken."
-Arias
Az eddigi legjobbamat egy végtelenül szarul forgó, kihagyogató motorbeállítással mentem.Ha csak a gyári 7.4et kiforogja tisztán, erőből már jobb kell legyen.7.8-8ig pedig simán elkergetem.Ugyhogy nem ám hátradőlni hogy ez ugyis szétrobbantja