timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 332 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2008.07.21. 14:36:06 (11192
Felhasználói profil
11.18 @ 203
lol

 
válasz erre 2008.07.13. 10:30:16 (11166
Felhasználói profil
11.18 @ 203
CCH Sándor,nem volna értelmes valamiféle traction controlt rakni a kocsidba? 
válasz erre 2008.07.10. 22:33:31 (11117
Felhasználói profil
11.18 @ 203
1.nem mondtam hogy legyen benne vems.
2.szerintem egy töbmilliós autó/motor sorsát nem egy többé kevésbé hozzáértő (ámbár lelkes) oldal alapján kéne megpecsételni
3.ha a tulaj bízik abban amit kapott (ha jól értelmezem egy kifejezetten erre speci tuningcégtől) akkor miért is vannak a kételyek?

Nem kötekedek,csak nem értem...

A lambda alapján dolgozik jónéhány ECU,igy a vems és a motec is.Az afr inkább usa megközelítés.Nekem pl tök jó a lambda mert üzemanyagot cserélve nem hasad szét a fejem a 14.7>9.1 átállásban Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2008.07.10. 17:42:25 (11098
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Tényleg nem ér meg neked annyit a motorod ,hogy megcsináltasd rendesen egy hozzáértővel?? 
Re: GMalma (11094)
válasz erre előzmények 2008.07.05. 14:54:30 (11007
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Mi a magyarázata annak, hogy a fék teljesen kizárható? 
Re: Ricsimae (11005)
válasz erre előzmények 2008.06.24. 07:31:25 (10941
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Dehogynem,csak akkor ennek fényében már nem 100% hogy igaz.
A lényeg hogy megunta a sok kudarcot,és bár lenne háttere (anyagi),elfogyott a motivációja.

 
Re: Falco (10939)
válasz erre előzmények 2008.06.23. 22:35:13 (10938
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Köszi. 
Re: Falco (10937)
válasz erre előzmények 2008.06.23. 22:17:40 (10936
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Jens meg Robert mérése kellene nagyon-nagyon.
Úgy is mondhatnám légyszíves...

Tényleg,Falco,te nem tudod mi lett Robannal?Kérdezgettem a svédeket erről,de érdekelne hogy te mit tudsz?!

Ciao,Péter 
Re: ave (10935)
válasz erre előzmények 2008.06.23. 19:37:11 (10928
Felhasználói profil
11.18 @ 203
9.7et ment koen egy G2 syncro aut. VR6 biturbo.nem tünt halottnak...
az utolsó mondatod viszont okés Széles vigyor  
Re: carlosracing (8015)
válasz erre előzmények 2008.06.19. 10:07:40 (10904
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ha más változtatás nem volt a kocsin akkor egyértelmű!
Nem voltak gyujtásgondok?Mekkora nyomáson mész? 
Re: csabix (10903)
válasz erre előzmények 2008.06.19. 09:14:45 (10902
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Talán a célvonali jobban mutatná,az hogy alakult? 
Re: csabix (10900)
válasz erre előzmények 2008.05.25. 22:20:48 (10414
Felhasználói profil
11.18 @ 203
a castrol áll az egész mögött asszem.és az sem tiszta hogy a legerősebb nyer-e vagy a legnagyobb literteljesítményű?asszem a 2.

kiváncsi leszek az építési videókra. 
Re: ave (10413)
válasz erre 2008.05.25. 21:03:53 (10412
Felhasználói profil
11.18 @ 203
lehet tippelni,meg nyerni...

http://www.syntectopshopchallenge.com/ 
válasz erre előzmények 2008.05.09. 18:40:41 (10236
Felhasználói profil
11.18 @ 203
jól nemmentem ,pedig igértem.sebaj mostmár több időm lesz,remélem... 
Re: szabyk RST (10235)
válasz erre előzmények 2008.05.09. 18:35:53 (10234
Felhasználói profil
11.18 @ 203
mindegy, nem mindenki követi a vesszőfutásod Széles vigyor  
Re: szabyk RST (10233)
válasz erre előzmények 2008.05.01. 13:28:49 (10068
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Biszti jó,de nem tom,nem néztem alá! 
Re: Bala (10066)
válasz erre előzmények 2008.04.30. 20:01:57 (10061
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Hivd Balát:

06302803944 
Re: kappa (10055)
válasz erre előzmények 2008.04.29. 17:27:15 (10047
Felhasználói profil
11.18 @ 203
kéne hozzá érteni picikét... 
Re: recska (10046)
válasz erre előzmények 2008.04.26. 09:01:49 (10023
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ok,nézek neked valamit rá! 
Re: maki (10022)
válasz erre 2008.04.25. 20:43:38 (10021
Felhasználói profil
11.18 @ 203
itt még nincs a helyén! a motor sincs középen,balra a szélére kirakják,itt minden az utazóközönségért,a több ülőhelyért van!talán jövőhéten tudok lőni mocis képeket is.amúgy cummins erőművekkel mennek elsősorban,bár mindent a megrendelő igényei szerint dobnak össze.full custom itt minden!

A mi vasunk is összeállt,így fest mikor fordulókörsugárt mérünk.


 
válasz erre 2008.04.25. 17:59:41 (10019
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ez egy csuki hátuljába megy.



És hátulról hajtja a motőr.

 
válasz erre előzmények 2008.04.24. 17:59:35 (10015
Felhasználói profil
11.18 @ 203
amúgy meg minek olyan gyorsan menni.asszem a gumijaim is csak T-sek. LOL 
Re: szabyk RST (10014)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 17:52:31 (10013
Felhasználói profil
11.18 @ 203
BOBY,te is tudod,ezt nem arra jáccák. 
Re: szabyk RST (10011)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 17:40:28 (10010
Felhasználói profil
11.18 @ 203
és most örülsz hogy kicsetélted (és ezzel utolértél) az 1est meg a 8ast? BOBY! Széles vigyor

Grat Kacsint  
Re: szabyk RST (10009)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 17:33:21 (10008
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Itt most a rajtolási tekknikai vitabeszélgetés ment.Inkább a rajtkészség javítása a cél.Mikor már bepörgött nincs akkora para,bár olyankor is bazisokat tud javítani a kocsin váltások között.

Épp ezért érdemes megkülönböztetni az erre hivatott hasonló eljárásokat:
-Rajtprogram (Launch Control) mikor rajtol
-Anti Lag System (ALS,ORB) ha már megy
-Flatshift,Full Throttle Shift (teligázon váltás) ha már megy és nincs kedve levenni a jobbost a pedálról (főleg lusta Hondások használják),de ez már összemosódik a tolós,meg szekós váltók elváltásával.

Kacsint  
Re: Fapuma8 (10000)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 17:25:27 (10007
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Holnap lekapom azt is neked. 
Re: ave (10005)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 17:25:12 (10006
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ZF. Buszba meggy. 
Re: szabyk RST (10004)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 16:55:46 (9999
Felhasználói profil
11.18 @ 203
utógyujtással pergetjük a nagyturbóinkat.a benya a csonkban ég el,minden kegyetlenmód melegszik,de a bazicsiga bepereg.és akkor nem baj ha nagy,ha lomha.itt most a mértékekről megy az értekezés.kb ennyi. 
Re: Fapuma8 (9996)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 16:51:06 (9997
Felhasználói profil
11.18 @ 203
na ja.én már 2 éve mondtam mi a megoldás.de sajnos nincsenek kimeríthetetlen anyagi forrásaink.most meglépjük.végül is mi a francnak lenne a kocsiban ha anélkül is menne? 
Re: ave (9994)
válasz erre 2008.04.24. 16:48:24 (9995
Felhasználói profil
11.18 @ 203
nekem meg megjöttek a nagyfékek,de valamit elbaszhattak mert szúrtak rá egy fourlink hátsó futóművet is Széles vigyor


 
válasz erre előzmények 2008.04.24. 16:46:03 (9993
Felhasználói profil
11.18 @ 203
tökmindegy,mert -20 ig csak 12év alatti kislányok retardolnak  
Re: ave (9991)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 16:45:09 (9992
Felhasználói profil
11.18 @ 203
az jóóó,füstjelezz ha megone.

lökj rá végre 4 trafót,szurj oda -30 -40 fokot azt rajtolj már egy rendeset. Széles vigyor  
Re: civiccoupe (9989)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 16:43:12 (9990
Felhasználói profil
11.18 @ 203
fogsz majd eccer?sztem hagyd meg csabinak,te meg faragj a reakción.cipőt a cipőboltból... 
Re: Fapuma8 (9988)
válasz erre előzmények 2008.04.24. 16:31:53 (9987
Felhasználói profil
11.18 @ 203
komoly nyomáshoz masszív retard kell.

sanyi hozd nekem lécci a rugókat.úgy rugóznék mán. 
Re: civiccoupe (9986)
válasz erre előzmények 2008.04.23. 21:20:05 (9963
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Az ésszerűség határain belül bármekkora turbót fel lehet pörgetni állóhelyzetben.Retard és plussz benya kérdése az egész! 
Re: ave (9962)
válasz erre előzmények 2008.04.07. 19:01:08 (9770
Felhasználói profil
11.18 @ 203
csak úgy árad az informésön Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (9769)
válasz erre előzmények 2008.04.07. 18:53:10 (9768
Felhasználói profil
11.18 @ 203
boby ezek dodóra egy árat mondanak mind! neked a ruszki tanklánctalp übertitánium plátium ötvözetű rémség hogysmint volt? 
Re: szabyk RST (9767)
válasz erre 2008.04.07. 18:14:15 (9766
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Emberek,

dugóügyi keresésben vagyok az új 2.6 os motoromhoz.Kinek melyik típussal volt eddig tapasztalata,melyik vált be?

-JE (kéne egy katalógus a kovácsolási formákról)
-Wiseco
-Wössner (az istennek nem hajlandók válaszolni)
-Omega (nekem picit fordulatorientáltnak tűnik,de kommunikatívak)
-Cosworth ("Peter,We do not offer any pistons for the Audi/VW range.Thanks Ken." Kacsint
-Arias


 
válasz erre 2008.03.03. 22:09:35 (9182
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ave!

Hogy halad az EFI beszerelés? 
válasz erre 2008.03.02. 12:27:25 (9150
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Lehet ezen is rágódni picikét,a KKL tesztnap turbohatásfok elemzése:

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.02.27. 20:58:21 (9033
Felhasználói profil
11.18 @ 203
jesszusom a 4 betűsödben még kuplungcsuszik visszajelző sincs??Édes Istenem nem csoda hogy nem mered megfujni két és féllel Széles vigyor

Bobi,köszi szépen a mesekört,és bocsika hogy bebénáztam az enyémet.De azért utolértük őket Széles vigyor  
Re: szabyk RST (9030)
válasz erre előzmények 2008.02.19. 21:22:09 (8948
Felhasználói profil
11.18 @ 203
A 4wd ben mi fárad el?Lehet erősíteni hogy bírja?Mennyire jó tuning alap a motorja?Alkatrészárak? 
Re: szabyk RST (8944)
válasz erre előzmények 2008.02.19. 21:09:19 (8943
Felhasználói profil
11.18 @ 203
De ez ugye terhelés,váltófokozat,töltőnyomás szabályozás,EMAP,stb,függő. 
Re: szabyk RST (8940)
válasz erre előzmények 2008.02.19. 21:05:49 (8942
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Mááá hülyéskedni se lehet?Ebben a komoly világválsági helyzetben...

Az enyiméé 4től indít,6 nál megvan bármennyi.

A duenes Sierrából mit lehetne kihozni?Mit bírnak a részegységek? 
Re: szabyk RST (8940)
válasz erre előzmények 2008.02.19. 20:51:22 (8938
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Jó de te nem nyomtad a gázt Bobi! 
Re: szabyk RST (8936)
válasz erre előzmények 2008.02.12. 06:42:35 (8858
Felhasználói profil
11.18 @ 203
ki korán kell aranyat nyel 
Re: carlosracing (8857)
válasz erre előzmények 2008.02.10. 11:24:51 (8840
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Az eddigi legjobbamat egy végtelenül szarul forgó, kihagyogató motorbeállítással mentem.Ha csak a gyári 7.4et kiforogja tisztán, erőből már jobb kell legyen.7.8-8ig pedig simán elkergetem.Ugyhogy nem ám hátradőlni hogy ez ugyis szétrobbantja  
Re: Turboá (8839)
válasz erre előzmények 2008.02.10. 08:23:13 (8836
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Ok köszönöm,ha változik a helyzet lécci szólj!

120%,ezt akkor úgy kell érteni hogy 7400X1.2=8880?? Az parádés lenne! Tény hogy 8.1-8.2k már volt és sok baja nem lett tőle.

Hajtókart cserélni fogok ARP csavarokkal,a többi marad nagyrészt gyári. 
Re: DrT (8822)
válasz erre előzmények 2008.02.09. 12:30:25 (8819
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Király,köszi szépen,amint aktuális lesz keresni foglak! 
Re: tommyt (8817)
válasz erre előzmények 2008.02.09. 11:21:05 (8813
Felhasználói profil
11.18 @ 203
Szia!

Mi a véleményed arról,hogy ha egy gyár (Audi) kiad egy motort (20VT) adott fordulatszámkorláttal (7400) akkor az meddig növelhető egy ilyen centírral?

Köszi:
Péter 
Re: tommyt (8811)

összesen 332 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!