timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 22 bejegyzés
Előző  1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.06.22. 15:44:56 (413
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
azóta csak a rajtprogi lett változtatva +nagyon minimálisan a progin is.a légszűrő volt még kiszedve,de ott 2 futam között javult a célvonalim is + az idő is.más változás nem  volt.
talán a 40fokos meleg is betett a teljesítménynek minimálisan,de a padon is 30fok körül volt. 
Re: tschokker (404)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:57:30 (411
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ja mafla vagyok, én Gábornál voltam! Bocsi. 
Re: ESI (410)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:56:06 (410
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia!

Pl amit nekem legutóbb mértetek, az sem egyezik meg az Ave féle méréssel, de még a korábbi Ti általatok mért adattal sem (a kettő közt semmi érdemi nem törént az autóval).
Lehet hogy nálam is a leírt dolgok okozták a az eltérést, vagy ez a csúszás csak az olyan bivalyokra igaz, mint CCH vasa? 
Re: tschokker (409)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:32:23 (409
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát szerintem Magyarországon igen kevesen értenek hozzá, tehát nem kell kétségbe esned emiatt, hogy te sem.  
Re: civiccoupe (408)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 15:06:31 (408
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem értek én ehez.
sem. 
Re: tschokker (407)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 14:44:10 (407
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Érdekes Jugo méréseredménye kerékteljesítményre megegyezik kb 1-2 lóerőn belül AVE és a mi mérésünk alapján, persze ő nem változtatott meg semmit a két mérés között.
A te pados méréseddel kapcsolatban meg a fordulatszám eltérés okát és az ebből adódó jelentős nyomatékeltérést (amit a program számol) a kereked és a görgő közötti szlip okozhatta. Ha Gábornál voltál Csepelen akkor szerintem még nem tette át a görgő fordulatszámjeladóját a hátsó terheletlen görgőre amin nem lenne fordulatszámeltérés a csúszás miatt tehát 8700 lett volna a méréseredményben is a legnagyobb fordulatszámod.
Nekünk a hátsó szabadonfutó görgőn van a jeladó, tehát ha egyszer szinkronizáltuk a pad szoftverével a motorfordulatszámot akkor az mindig azt mutatja még ha a fékezett görgőknél csúszás is van. Következő fejlesztések egyike hogy mindkét görgő fordulatszámjeladója ki lesz értékelve, tehát a pontos csúszásértékek is kielemezhetőek lesznek.
 
Re: civiccoupe (405)
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.21. 13:06:32 (406
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Koszi az infot.
Remeljuk majd Boti is hozzatesz valamit. 
Re: tschokker (404)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 13:03:17 (405
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vagy ismét beigazolódik hogy nem kell mindent elhinni a padnak. 
Re: tschokker (404)
válasz erre 2007.06.21. 12:45:50 (404
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
AVE
Boti autóját én mértem padon, és a kommented a mérés alatt félrevezető lehet . A pontosság kedvéért meg kéne említeni hogy azóta történhetett néhány változás, emiatt nem érdemes hasonlítani a pados és a te méréseredményedet . Amikor mértük akkor rettenetes AFR értékei voltak (9-10 AFR low cam és 10-11 AFR high cam) amiket a benzinnyomásállítóval valamennyire lehetett javítani és 10 lóerőt változott is kb a teljesítménye emiatt. Nem volt komolyabb hangolás és programátírás, csak egy gyors ellenőrzés, mivel komoly tervei vannak és azt majd akkor szeretné megejteni. Tőlünk a fotón látható méréseredménynek megfelelő teljesítménnyel távozott, amit ezek szerint sikerült kicsit elrontania az utóbbi pár hétben valamivel.
 
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.21. 02:12:10 (403
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Obaz, tenyleg.  
Re: hondav-tec (401)
válasz erre előzmények 2007.06.21. 00:41:46 (402
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
emlékszel=emlékszem 
Re: hondav-tec (401)
válasz erre 2007.06.21. 00:41:12 (401
Felhasználói profil
13.31 @ 172
Honda Civic IVT (Boti)     9.37 @ 127    (2007.06.09.)
0 rollout
1/8 ET:   9.37 @ 127
1/4 ET:   14.40 @ 158
0-100 km/h:   5.97
80-120 km/h:   4.09
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha jól emlékszel "Lila Köd" volt...... 

összesen 22 bejegyzés
Előző  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!